Oprindeligt indsendt af John Doe
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
transferønsker og muligheder sommer 2015
Collapse
X
-
"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
-
Oprindeligt indsendt af onkel riffel Se indlægbozga er en udemærket tonser at have stående inde i feltet og heade bolde væk. Men hvis vi skal erstatte høegh med en spillende midterforsvarer, der også kan aflevere fremad, så er bozga på ingen måde løsningen. Så kan vi lige så godt beholde kasper larsen på den plads.Last edited by manner; 12-06-2015, 08:58.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlægNår jeg nævner Bozga, er det også med tanke på hans tidligere makkerskab med LN. Det fungerede jo udemærket.1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer
Comment
-
Er det 1. Divisions stoppere, og skal det være en der minder lidt om DH, så synes jeg måske en Alexander Ludwig nede i Køge kunne være spændende...
21 år, spillende forsvarer, hurtig, ikke helt så høj men stadig stærk med hovedet, scorer i ny og næ, og vil kunne være et våben som DH har været det...
Han har en enkelt kamp i Suppen for FcM, men har ellers tørnet ud i 1. Division...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægBozga er en udemærket tonser at have stående inde i feltet og heade bolde væk. Men hvis vi skal erstatte Høegh med en spillende midterforsvarer, der også kan aflevere fremad, så er Bozga på ingen måde løsningen. Så kan vi lige så godt beholde Kasper Larsen på den plads.
Jeg håber dog også på en forsvarsspiller, der også kan tage et par stykker på foden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægEnig. Så hellere Kasper end Bozga. Alternativt ville jeg også foretrække en spiller som Thorbjørn Holst Rasmussen fra SIF. Han er heller ikke vildt god med bolden, men defensivt er han et niveau over Bozga i mine øjne.
Jeg håber dog også på en forsvarsspiller, der også kan tage et par stykker på foden.
Comment
-
Nu er jeg ikke helt vildt skarp i at finde forsvarer rundt omkring, men lige 1. Div ser jeg ikke vi kan finde en ny Høegh.
Jeg tænker at der måske er noget i Norden eller muligvis Tyskland, Belgien eller Holland der kunne være muligheder.
Igen er det ikke i topklubberne i de nævnte ligaer vi skal kigge efter en ny Høegh, men der må da være noget vi kan finde et eller andet sted?
Han skal vel ikke være 1. Div dansker for at vi er glade?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af neverland Se indlægNu så jeg lige at Troels Kløve, som også har været nævnt her, er røget til SdrJyske, vi må håbe at Jesper H. har noget bedre i sigte, nu alle spillerne fra Horsens ender i SdrJyske :-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af neverland Se indlægNu så jeg lige at Troels Kløve, som også har været nævnt her, er røget til SdrJyske, vi må håbe at Jesper H. har noget bedre i sigte, nu alle spillerne fra Horsens ender i SdrJyske :-)
Comment
Comment