Umiddelbart siger jeg go go go. Han har jo et kæmpe potientiale. Forlæng med Toppel, så har vi også lidt erfaring
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
transferønsker og muligheder sommer 2015
Collapse
X
-
-
(Fortsat fra Azer tråden...?
Ja vi skal vel ud og have fundet den "6" der, hvis det pludselig skulle lykkes... Der kunne Azer jo godt tage lidt spilletid engang imellem, for at aflaste lidt... Hallgrim som reserve til de 2 centrale i forsvaret og højrebacken... Spelmann som den hængende angriber(det bliver først og fremmest ham der skal holdes på)
Sådan lige i første omgang ved et hurtigt kig, og en blanding af tro og håb, tænker jeg lidt noget i retning af:
Målmand:
Ny
Res: Toppel
Forsvar:
Ny--------KN-------DH-------Ari
Res: Diarra-Hallgrim-JBL/Kirke(evt. KL fra Nytår)
Midtbane:
Desler----Ny---Azer/JJ/G---Ny
Res: Azer/JJ/Greve-Lucas-Kryger(Emil..?)
Angreb:
-----------Spelmann
-----(Spelmann)---Ny
Res:Kryger-Lado-(evt.TM)
Ud ryger så: Falk-Skog-JBL/Kirke-Dalgaard-Zohore(Emil)
Det vil sådan umiddelbart efterlade den mindste udskiftning af truppen, men måske også efterlade lidt mangler... Falk skal afsted nu, han er varm og vi får ikke større pris end nu med et år tilbage, og vi finder heller ikke nogen bedre ung fynsk komet til at tage over end det vi har i Desler nu, der også lige har udtalt at han gerne ser sig på den plads... så riv plaseret af nu, og få skudt Falk afsted... I stedet for en afløser for Falk, kan pengene jo så bruges på at finde den rigtige støtte til Desler i højresiden, i form af en højreback der rent faktisk er fodboldspiller...Last edited by Kaspernon; 12-05-2015, 16:10.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Kent var jo som du sikkert husker en benhård og kompromisløs cf'er.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHusk lige Magnus P. Han kunne godt blive en kandidat til HB også
og hvem er KN i forsvaret
?
Hmmm...kan det tyde på et DH salgBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Jeg gætter på 2 mill hvis de får lidt vidresalgsprocenter.Oprindeligt indsendt af Lindberg Se indlægNår nu Rønnows kontrakt udløber sommeren 2017, skal Horsens nok have 2-3 millioner for at lade ham gå. Tvivler på vi har pengene til at købe ham.
Det tror jeg faktisk er realistisk. Specielt hvis vi selv laver et salg(emil,falk,spelmann)
Comment
Comment