Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
transferønsker og muligheder sommer 2015
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægså lige et lille interview med Thomas Sørensen på tv3+....han siger selv at enten skal han spille (ikke fået meget spilletid de sidste 2 år) ellers skal han finde sig et andet job. Fysisk skulle han være i fin form - på trods af han runder de 39(selvf. iflg. ham selv) og han afviser ikke noget - det skal bare være noget han finder interessant og som vil kunne motivere ham, så en ny klub - hvis han fortsætter behøver altså ikke at være i england.....
Ved ikke selv hvad jeg tænker - hvis man mener Radza står på spring og er klar til at være 1. valg om et par sæsonner så kunne TS måske godt bruges.....
Signal værdien ville være stærk men han er gammel og har ikke spillet længe.
tvivler også på at han har stribet blod og kan lokkes tilbage
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægved sgu ikke rigtig med TS.
tvivler også på at han har stribet blod og kan lokkes tilbage"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægved sgu ikke rigtig med TS.
tvivler også på at han har stribet blod og kan lokkes tilbage
Men syntes som sagt også det kommer an på om man har en ung mand af egen avl, som man tror på, klar i kullissen.
Hvis ikke man regner med at Radza er klar om 1-2 år, så ser jeg også hellere at man finder en yngre men dog erfaren målmand som man kan bygge på 4-5 år.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægjeg er som sagt også i tvivl.
Men syntes som sagt også det kommer an på om man har en ung mand af egen avl, som man tror på, klar i kullissen.
Hvis ikke man regner med at Radza er klar om 1-2 år, så ser jeg også hellere at man finder en yngre men dog erfaren målmand som man kan bygge på 4-5 år.
Comment
-
Tjaa, Lars Høgh nåede da lige at runde de 41 inden han forlod buret hos os :b Jeg er helt frisk på at stikke Thomas Sørensen et par uger hvor han kan træne med så de kan se hinanden an - og derfra har jeg tiltro til vores kommende trænerteam kan tage en beslutning om han har det der skal til.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlægTjaa, Lars Høgh nåede da lige at runde de 41 inden han forlod buret hos os :b Jeg er helt frisk på at stikke Thomas Sørensen et par uger hvor han kan træne med så de kan se hinanden an - og derfra har jeg tiltro til vores kommende trænerteam kan tage en beslutning om han har det der skal til.
Bortset fra de begge har spillet i OB, synes jeg ikke de kan sammenlignes!Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægBortset fra de begge har spillet i OB, synes jeg ikke de kan sammenlignes!
Men ud over deres alder, så sammenligner jeg dem heller ikke - det er dig der spekulerer :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlægFair nok, hvis den ikke var tydelig nok, så: er Lars Høgh blot et ret ligetil eksempel på at en målmand ikke nødvendigvis er over the hill fordi han er omkring 40. Dertil kender ingen reelt Thomas Sørensens niveau da ingen har set ham spille længe - derfor vil jeg ikke dømme Thomas Sørensen ude bare fordi han fylder 39, hvilket igen fører til forslaget om at han kan træne med et par uger når det nye trænerteam er på plads.
Men ud over deres alder, så sammenligner jeg dem heller ikke - det er dig der spekulerer :)Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Zdenek Ondrasek.
Han har før været rygtet til OB, men det ligger dog flere generationer af trænere og sportsdirektører tilbage i tiden. Nu er han nok til at komme i nærheden af (se link til aftenbladet).
Nogen der ser norsk bold og kender ham ?
Han har trods alt lavet 4 mål i 7 kampe nu, selvom Tromsø er helt væk fra vinduet.
http://www.aftenbladet.no/100Sport/m...t-522367_1.snd
http://www.transfermarkt.co.uk/zdene.../spieler/72947
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægZdenek Ondrasek.
Han har før været rygtet til OB, men det ligger dog flere generationer af trænere og sportsdirektører tilbage i tiden. Nu er han nok til at komme i nærheden af (se link til aftenbladet).
Nogen der ser norsk bold og kender ham ?
Han har trods alt lavet 4 mål i 7 kampe nu, selvom Tromsø er helt væk fra vinduet.
http://www.aftenbladet.no/100Sport/m...t-522367_1.snd
http://www.transfermarkt.co.uk/zdene.../spieler/72947
Så flere kampe med ham for 1½-2 år siden; der lignede han en spiller, der kunne komme til noget større. Han er aggressiv, tager nogle nogle gode løb og positioner (men det handler så også om medspillere) og afslutter effektivt. Han er ikke nogen teknisk super-spiller (så var han nok også allerede i en større klub), men ok både mht hurtighed og fysik.
Han er måske sådan en type, som vi har lov at håbe på. En erfaren goalgetter, som ikke kan koste mange millioner, da hans kontrakt kun løber denne sæson ud (altså til vinter). Jeg er så ikke så imponeret af niveauet generelt i Norge, så hans mange mål deroppe er ikke nogen garanti for succes her.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægNogle som har læst denne ?
http://www.mitfyn.dk/article/474126
Comment
Comment