Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
transferønsker og muligheder sommer 2015
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægIngen tvivl om at Victor var et stort talent tilbage i 2009/10/11 , men siden da ser det ud til at være gået voldsomt tilbage . Der må være en grund til at han kun har spillet 16 kampe , hvor af de 9 var for et norsk 2. Liga hold .
Det kan jo meget vel være historien om talentet som aldrig bliver andet , ja et talent ...
Jeg ( og åbenbart ingen andre ) har set ham spille de senere år , men syntes det er noget af en påstand at sige han er bedre end Toppel , enten er det et gæt ud fra at han for 4-6 år siden var et lovende talent uden at kende hans nuværende niveau , eller også et gæt ud fra en stor mistillid til Toppel , og for mig at se en undervurdering af Toppel .
Toppel er en 33 årig middelmådig målmand, der selv sad på bænken i 1. Division som 24 årig, og han har vist heller ikke rigtig været talent... Hvor meget havde folk set Lindegaard spille, da han var 24, og fik en håndfuld kampe i Kolding Fc..? Der er Norring langt foran, men skal ligesom have kickstartet karrieren igen, om man vil, og det må gerne blive i OB for min skyld...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Jeg mener vi skal gå efter en målmands profil/kaliber som ham FCM har fået.. Pænt CV og 27-30 år.
Er sikker på at når der bliver skruet lidt på hanerne til sommer burde vi kunne tilbyde en pæn løn samt sportslig udsigt der gør at vi kan hente sådan en.
Gider ikke bruge tid på et "måske målmandstalent" på denne sindssyge vigtige plads med mindre han er fra egne rækker..
lad os se hvad der dukker op af muligheder til sommer
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg mener vi skal gå efter en målmands profil/kaliber som ham FCM har fået.. Pænt CV og 27-30 år.
Er sikker på at når der bliver skruet lidt på hanerne til sommer burde vi kunne tilbyde en pæn løn samt sportslig udsigt der gør at vi kan hente sådan en.
Gider ikke bruge tid på et "måske målmandstalent" på denne sindssyge vigtige plads med mindre han er fra egne rækker..
lad os se hvad der dukker op af muligheder til sommer"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægMeget enig. Der er taget for mange chancer på den plads. Stort set siden vi lod Lindegaard gå har det været det ene gamble efter det andet.Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægtror generelt bare det er svært at hente noget i fcn....hvad med at kigge mod de formodede nedrykkere, tænker en spiller som rasmus festersen kunne være interessant
Det er nok svært at gå ud og finde ham der skal stå de næste 3-4 sæsoner, især hvis vi skal bruge penge på en større udskiftning igen... men kunne han blive et tilsvarende stabilt element den/de første sæsoner med Kent og alt det nye der følger med, tror jeg det kunne blive ret godt... hvis alderen ikke pludselig rammer ham, men målmænd holder dog lidt længere :-)Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDe overlever jo nok på vanlig vis, og manden er ikke ligefrem ung længere, men hvad med en Skender fra SDR på kassen et par sæsoner..? ikke den bedste start på foråret, men han har dæleme gjort det godt dernede, og været et af de stabile elementer, ellers...
Det er nok svært at gå ud og finde ham der skal stå de næste 3-4 sæsoner, især hvis vi skal bruge penge på en større udskiftning igen... men kunne han blive et tilsvarende stabilt element den/de første sæsoner med Kent og alt det nye der følger med, tror jeg det kunne blive ret godt... hvis alderen ikke pludselig rammer ham, men målmænd holder dog lidt længere :-)
Og den større udskiftning du snakker om.....den kommer vel helt automatisk, men håber da vi nærmer os en situation hvor udskiftningen bliver mere gradvis
Comment
-
Synes ikke vi skal gå efter Skender. Jeg vil ikke argumentere for Toppel er bedre, men skal vi have en ny keeper fremfor Toppel, så skal det gøres ordentligt og jeg synes Skender vil være en "nu er jeg bare træt af Toppel og der skal ske noget tilgang".
Tænker Jesper Hansen (Evian) eller David Ousted (Vancouver).
Kan vi ikke finde det helt rigtige, så er jeg mere til at køre med Toppel, indtil det lykkedes med den rigtige.
Comment
Comment