Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Andre der har fået database error med jævne mellemrum de sidste dage?
    Så er det ikke bare mig så, var jeg lige ved at sige... Pyyha, har lige skiftet PC i dag, og jeg har været dybt deprimeret over at noget tilsyneladende ikke spillede med dette forum... Nu vil jeg holde fri så, takker...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Syntes den er lidt slem nu..
      Det må være varmen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Jeg vil til hver en tid hellere have AK eller Hvilsom frem for Fall. Fall er stationær targetmand af den gamle skole, og jeg kan ikke se ham passe ind i et Kent Nielsen-system med førstepressende angribere.

        Jeg vil altid holde af Fall for hans præstationer i striberne, men jeg tror toget er kørt for os og ham...
        Nu da Hobro jo bliver oppe så tror jeg at Hvilsom er alt for dyr :( men var det ikke 16 mål han lavede ?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
          Nu da Hobro jo bliver oppe så tror jeg at Hvilsom er alt for dyr :( men var det ikke 16 mål han lavede ?
          Har altså hørt pris omkring 1,5-2 mill kroner
          Var det ikke noget med en klausul?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Har altså hørt pris omkring 1,5-2 mill kroner
            Var det ikke noget med en klausul?
            Jo, vist deromkring. Kan simpelthen ikke passe, at ingen superligaklubber har spurgt til ham. Mit bud er, at Hobro (han) har sagt, at han ikke bliver solgt til en anden superligaklub, men kun til udlandet.
            Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
              Jo, vist deromkring. Kan simpelthen ikke passe, at ingen superligaklubber har spurgt til ham. Mit bud er, at Hobro (han) har sagt, at han ikke bliver solgt til en anden superligaklub, men kun til udlandet.
              Måske ja. Underligt er det...
              Kan være vi går efter ham når/hvis Falk bliver solgt

              Comment


                Ser ikke ud til det bliver TS

                http://mobil.bold.dk/nyt/thomas-soer...til-australien

                Comment


                  Thomas Dalgaard til Sønerjydske - tror/håber dog ikke at han på noget tidspunkt var inde i overvejelserne:
                  http://www.bold.dk/nyt/soenderjyske-...upper-dalgaard

                  Comment


                    Hvis vi sælger RF i dette vindue, ser jeg gerne at vi kigger mod udlandet efter en erstatning. Iliass Bel Hassani fra Heracles ville imo være en super god erstatning. Driblestærk, angrebsivrig, chanceskabende http://youtu.be/_MUD1u1h7o4
                    han kan ligge lige bag angriberne, så Desler kan få sin højrekant og evt Emil Larsen på venstre
                    Lykken er at se Brøndby fejle.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Har altså hørt pris omkring 1,5-2 mill kroner
                      Var det ikke noget med en klausul?

                      prisen er 1 million euro = 7,5 million DKK

                      iflg. bold/tipsbladet.


                      er sikker på OB byder 2-3 millioner som de plejer :)

                      Comment


                        Nu er jeg jo godt tilfreds med JH indtil videre i dette vindue. MEN hvis vi kan få AK hjem allerede denne sommer OG vi henter Lindegaard hjem igen, så er barometeret på 10! :P

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
                          Nu er jeg jo godt tilfreds med JH indtil videre i dette vindue. MEN hvis vi kan få AK hjem allerede denne sommer OG vi henter Lindegaard hjem igen, så er barometeret på 10! :P
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
                            Nu er jeg jo godt tilfreds med JH indtil videre i dette vindue. MEN hvis vi kan få AK hjem allerede denne sommer OG vi henter Lindegaard hjem igen, så er barometeret på 10! :P
                            Lindegaard har muligheder i de bedste ligaer i verden .. Ingen chance for OB før han er over 35 ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Mon det stadig er en mulighed selvom jeg tvivler stærkt!
                              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga....tipsbladet.dk

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
                                Nu er jeg jo godt tilfreds med JH indtil videre i dette vindue. MEN hvis vi kan få AK hjem allerede denne sommer OG vi henter Lindegaard hjem igen, så er barometeret på 10! :P
                                Hvad med De Gea? Messi? Lindegaard kommer selvfølgelig ikke hjem! Han har for få måneder siden været rygtet til Sporting Lissabon. Nu står han til at blive 2. målmand i United. Kom nu lige ind i kampen.
                                https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                                Comment

                                Working...
                                X