Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Nu er Cech kommet til Arsenal men jeg kunne sagtens forestille mig at AL kunne gøre sig der eller i Liverpool/Tottenham ... Og helt sikkert i klubberne derunder ... I hvert fald efter de første to år i Manu men nu??? Han er jo reelt ikke blevet testet længe ..
    Jeg tror ikke på Lindegaard i top10 i PrL. Ja, han er på kontrakt i ManU, men har jo intet CV, hvis vi skal være helt ærlige. Når Lindegaards kontrakt udløber sommer 2016, så er han 32. Skulle en topkklub i PrL satse på en keeper på 32 uden CV?

Skulle han vælge det sportslige ville en topklub i Championship være et godt match. Alternativt et eksotisk eventyr, eller vælge med hjertet/privat og hjem til Fyn.

MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Han lyder spændende. Og dyr

http://tipsbladet.dk/nyhed/1-divisio...erliga-klubber

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Jeg tror ikke på Lindegaard i top10 i PrL. Ja, han er på kontrakt i ManU, men har jo intet CV, hvis vi skal være helt ærlige. Når Lindegaards kontrakt udløber sommer 2016, så er han 32. Skulle en topkklub i PrL satse på en keeper på 32 uden CV?

Skulle han vælge det sportslige ville en topklub i Championship være et godt match. Alternativt et eksotisk eventyr, eller vælge med hjertet/privat og hjem til Fyn.

MvT
        Som skrevet, da han kom til Manu (og startede fint) men nu?
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Som skrevet, da han kom til Manu (og startede fint) men nu?
          Nej, lige præcis. Helt enig. Modsat det første år i ManU er der nu flere spørgsmålstegn med AL end der er udråbstegn. Det er ret svært at gennemskue, hvad han ambitioner og lyst består i.

MvT

Comment

http://mobil.bold.dk/nyt/matti-lund-...uperliga-retur

Comment

Det ville være fantastisk at få Matti hjem til OB!

Comment

Ville være idéel erstatning for Falk imo, som jo ellers er næsten uerstattelig. Har mange af de samme kompetencer, og så er et hjerte der banker for klubben og byen jo ikke noget minus.

Comment

57 suppekampe, 66 Serie B kampe og 19 Serie A kampe er et hæderligt CV.
                  16 mål og 14 assists i 186 kampe.

MvT

Comment

Sjældent at en profil "frier" til OB på den måde. Det ville være åndssvagt ikke at forfølge muligheden..
                    Knægten vil jo til OB og vi vil ham. Løn niveauet kender han.
                    Han ligner lige den spiller vi mangler ved siden af Mo

Comment

Hvem skulle han erstatte og hvor?

Comment

Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                        Hvem skulle han erstatte og hvor?
                        Ari på midten

Comment

Matti ville være konge at få hjem! El Makrini og Matti på midten ville være en solid midtbane, med defensive såvel som offensive kvaliteter. Og så er det godt at få en spiller ind med OB hjerte og international erfaring, han kan sikkert lære Desler, Greve osv. En masse :-)

Comment

Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                            Matti ville være konge at få hjem! El Makrini og Matti på midten ville være en solid midtbane, med defensive såvel som offensive kvaliteter. Og så er det godt at få en spiller ind med OB hjerte og international erfaring, han kan sikkert lære Desler, Greve osv. En masse :-)
                            Jeg ville også elske at få en ægte Odense-dreng hjem, og denne gang juble når han fremviser våbenskjoldet... Men er der reelt nogen som har set ham spille de sidste 3 år? Altså, sååå godt niveau er Serie B jo heller ikke.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Ville være idéel erstatning for Falk imo, som jo ellers er næsten uerstattelig. Har mange af de samme kompetencer, og så er et hjerte der banker for klubben og byen jo ikke noget minus.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Sjældent at en profil "frier" til OB på den måde. Det ville være åndssvagt ikke at forfølge muligheden..
                                Knægten vil jo til OB og vi vil ham. Løn niveauet kender han.
                                Han ligner lige den spiller vi mangler ved siden af Mo
                                jeg er bare så meget enig her, han nærmest står og spørger om OB ikke godt vil købe ham. Matti/Mo på midten vil være stærkt og jeg tror jeg vil bryde sammen i glædestårer hvis han hives hjem sammen med AK. Så må Ari bare videre ud på bænken.
                                Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Working...
                                X