Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Verdens mest løse rygte - men vi tager alt med

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-aaben-danmark

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Verdens mest løse rygte - men vi tager alt med

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-aaben-danmark

      MvT
      Han var et stort talent, men har nærmest kun skuffet de sidste 3-4 år; ikke en gang i Bodø/Glimt var han fast mand. Alligevel har han udtalt til Expressen i Sverige, at han stadig tænker på landsholdet. Virker måske ikke lige som den type spiller, vi har brug for lige nu.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Verdens mest løse rygte - men vi tager alt med

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-aaben-danmark

        MvT
        Ja tak, ser gerne han kunne komme og få lidt gang i karrieren igen...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #94
          http://tipsbladet.dk/nyhed/benelux/d...a-niki-zimling
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Han var et stort talent, men har nærmest kun skuffet de sidste 3-4 år; ikke en gang i Bodø/Glimt var han fast mand. Alligevel har han udtalt til Expressen i Sverige, at han stadig tænker på landsholdet. Virker måske ikke lige som den type spiller, vi har brug for lige nu.
            Nøh, det lyder måske ikke helt så holdbart. Men det har i hvert fald vist sig, at det er muligt at tiltrække gode keepere til Suppen. Skender, Hradecky, Dubrovka, Dahlin, Johnsson etc. Så mangler vi bare, at OB hopper med på den bølge.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #96
              Vi er efter sigende varme på Festersen.

              http://www.bold.dk/nyt/avis-ob-og-fc...paa-fcv-profil

              Giver god mening. Han er garanteret til at købe for penge, og har bevist han kan score mål på et bundhold
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #97
                Lyder som et logisk OB-køb. Han bliver snart 29, og har haft en 2-3 gode sæsoner over hele sin karriere.. Men har fart, teknik og et godt spark. Kan nok næppe tillade sig at have meget højere håb.

                Comment


                  #98
                  Kunne de følge med Kent?

                  http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...sive-profiler/

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Skal vi kigge mod FcN, må det gerne være Ticinovic, til højre backen... Han har vist også udløb til sommer...

                    Jeg tror sgutte rigtig på det nuværende projekt. ..
                    Det ville jeg i hvert fald ikke have noget imod. Han er måske ikke den bedste back rent defensivt, men han god fart og teknik. I mine øjne klart bedre end de to backs der starter for os i øjeblikket. Det kan godt undre mig, at FCN endnu ikke har forlænget med ham. Han satser måske på kontrakt i en større liga?

                    Comment


                      sikkert "out of reach" for os, men Casper Sloth er havnet på bænken i Leeds, så vidt jeg husker laver han en god def.midt.

                      William Kvist og Wigan er tæt på nedrykning til 3. bedste række efter etnederlad til Millwall, han er også en god def. midt. som sikkert kan blive god for os
                      Last edited by manner; 15-04-2015, 05:20.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        sikkert "out of reach" for os, men Casper Sloth er havnet på bænken i Leeds, så vidt jeg husker laver han en god def.midt.

                        William Kvist og Wigan er tæt på nedrykning til 3. bedste række efter etnederlad til Millwall, han er også en god def. midt. som sikkert kan blive god for os
                        Mener bestemt ikke at Sloth er Def. Midt og Kvist ville nok aldrig skifte til andre end FCK..
                        Men Sloth ville spille en fin 8'er i OB

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          sikkert "out of reach" for os, men Casper Sloth er havnet på bænken i Leeds, så vidt jeg husker laver han en god def.midt.

                          William Kvist og Wigan er tæt på nedrykning til 3. bedste række efter etnederlad til Millwall, han er også en god def. midt. som sikkert kan blive god for os
                          Kvist regner ikke med Danmark nu her; hans første prioritet er at blive i England, som ham og kæresten er vilde med. Hvis han skal hjem, så bliver det FCK; tror ikke hans stjerne er faldet så meget, at OB kan komme på tale. Vi kunne måske komme i nærheden af Christian Poulsen, hvis han gider. Casper Sloth har jeg altid set som ret overvurderet: han er ikke def midt og ikke en spiller, der løfter et hold.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Kvist regner ikke med Danmark nu her; hans første prioritet er at blive i England, som ham og kæresten er vilde med. Hvis han skal hjem, så bliver det FCK; tror ikke hans stjerne er faldet så meget, at OB kan komme på tale. Vi kunne måske komme i nærheden af Christian Poulsen, hvis han gider. Casper Sloth har jeg altid set som ret overvurderet: han er ikke def midt og ikke en spiller, der løfter et hold.
                            Kæmpe nej tak til både Poulsen, Kvist og Sloth. Sloth kunne ikke sætte noget større aftryk i AGF, Kvist er monsterovervurderet, og Poulsen er for gammel (og et dumt svin på banen).
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Kæmpe nej tak til både Poulsen, Kvist og Sloth. Sloth kunne ikke sætte noget større aftryk i AGF, Kvist er monsterovervurderet, og Poulsen er for gammel (og et dumt svin på banen).
                              Enig mht. Sloth. Nej tak.

                              Chrisitan Poulsen er der ikke rigtig noget fremtid i og han derfor heller ikke min drømmesigning. Selvom jeg synes han på det seneste for FCK har vist, at han stadig kan både følge med og gøre en forskel i suppen.

                              Kvist monsterovervurderet? Af hvem efterhånden og ift. hvad? Han har rigtigt nok ikke vist et ordentligt stabilt niveau siden han lagde godt ud hans første halvsæson i Stuttgart. Men suppen er altså bare en anden størrelse end de fleste andre steder han har spillet. Jeg siger ikke han helt sikkert ville være en succes men jeg ville ikke være det mindste overrasket hvis FCK henter ham til sommer og han indenfor et par måneder påny har etableret sig som en af de bedste i ligaen på hans position.

                              Sidst FCK i mine øjne havde et rigtig godt (og markant bedre end konkurrenterne) hold var tilbage i 2011, hvor Kvist vel var en af deres 2-3 mest afgørende spillere og ret suveræn i ligaen i det hele taget.

                              Det er dog underordnet. Kan ikke se os på nogen måde komme nærheden af ham.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Verdens mest løse rygte - men vi tager alt med

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-aaben-danmark

                                MvT
                                Ønsker herfra til sommer:

                                Målmand: Frederik Rønnow
                                Back: Patrick Kristensen
                                Midtbane: Thomas Enevoldsen, Kasper Kusk, Elmar Bjarnasson
                                Angreb: Nicklas Helenius, Rasmus Festersen, Djiby Fall

                                Comment

                                Working...
                                X