Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    håber vi finder os et klart første valg til målmandsposten - en af grundstenene som et hold kan bygges op om. Og der er skender måske lige gammel nok - omvendt så er kvaliteten fin - og holder han sig skadesfri kan han sagtens spille en 3-4 sæsonner endnu.

    Og den større udskiftning du snakker om.....den kommer vel helt automatisk, men håber da vi nærmer os en situation hvor udskiftningen bliver mere gradvis
    Ja der kunne som godt være mere end 1-2 sæsoner i ham. .. men det er en vigtig post ja, men synes sgu det er blevet svært at spotte de målmænd efterhånden...

    Det lader ikke til der er den store trang til forlængelser, så det bliver nok uundgåeligt... 2 målmænd der udløber er også lidt uhørt, et eller andet sted...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Ja der kunne som godt være mere end 1-2 sæsoner i ham. .. men det er en vigtig post ja, men synes sgu det er blevet svært at spotte de målmænd efterhånden...

      Det lader ikke til der er den store trang til forlængelser, så det bliver nok uundgåeligt... 2 målmænd der udløber er også lidt uhørt, et eller andet sted...
      enig - men mener nu godt vi kan forlænge med toppel, som 2. keeper vel at mærke. Ousager skal videre - ud og se om ikke der er en 1 div. klub til ham et sted så han kan få sig en masse spilletid.

      Næ hvor de nye målmand skal findes ved jeg ikke, men de er der jo - lige pludselig så render der jo nye unge målmænd rundt i både aab og fcn - de kom da lidt ud af ingeting så det kan jo lade sig gøre.

      Og hvad med fcms overskudslager - han var da heller ikke hel dum ham de smed på bænken da noget bedre viste sig - kunne være en mulighed

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Synes ikke vi skal gå efter Skender. Jeg vil ikke argumentere for Toppel er bedre, men skal vi have en ny keeper fremfor Toppel, så skal det gøres ordentligt og jeg synes Skender vil være en "nu er jeg bare træt af Toppel og der skal ske noget tilgang".

        Tænker Jesper Hansen (Evian) eller David Ousted (Vancouver).

        Kan vi ikke finde det helt rigtige, så er jeg mere til at køre med Toppel, indtil det lykkedes med den rigtige.
        Kan godt se din pointe, men synes så at Skender er en dygtig målmand... men jo, det er måske også lidt af nød, set ud fra der nok bliver rigeligt at bruge penge på... Toppel ville ikke være håbløs og køre videre med en sæson, og det kunne som være en lige så god løsning... og så egentlig gerne han fik reserve tjansen, såfremt der kommer en ny. .. det ville han i hvert fald være fuldt ud kvalificeret til...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          enig - men mener nu godt vi kan forlænge med toppel, som 2. keeper vel at mærke. Ousager skal videre - ud og se om ikke der er en 1 div. klub til ham et sted så han kan få sig en masse spilletid.

          Næ hvor de nye målmand skal findes ved jeg ikke, men de er der jo - lige pludselig så render der jo nye unge målmænd rundt i både aab og fcn - de kom da lidt ud af ingeting så det kan jo lade sig gøre.

          Og hvad med fcms overskudslager - han var da heller ikke hel dum ham de smed på bænken da noget bedre viste sig - kunne være en mulighed
          Enig, Toppel ville være fin at knytte i en
          duo et års tid endnu... og Ousager må være fortid...

          Ja, og et træner skifte, måske et fint forår, kan også åbne nye muligheder... det bliver filme spændende at se...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #50
            Emil skal på porten, hvis vi kan komme af med ham. Og der må og skal hentes en ny målmand. Og vi bør i min optik forlænge med Dalgaard og Azer. Ellers har vi et ret hædeligt hold, synes jeg.

            -------------------Ny
            Skogseid-----LN-----Høegh----JBL
            ----------Jonasson----Azer
            Desler-----------Falk-----------Ny/Greve
            ---------------Dalgaard--
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #51
              Det fede ville sku være hvis vi fik fat i Lindegaard og bad ham komme hjem. Jeg ved godt han ikke blev behandlet helt fair den gang. Men at hjælpe sin gamle klub tilbage til toppen af dansk fodbold og hjælpe til med det nye OB. Det kunne da være han kunne lokkes til det.

              Ellers kunne jeg godt se ham som FCM smed på bænken

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Kan godt se din pointe, men synes så at Skender er en dygtig målmand... men jo, det er måske også lidt af nød, set ud fra der nok bliver rigeligt at bruge penge på... Toppel ville ikke være håbløs og køre videre med en sæson, og det kunne som være en lige så god løsning... og så egentlig gerne han fik reserve tjansen, såfremt der kommer en ny. .. det ville han i hvert fald være fuldt ud kvalificeret til...
                Vi SKAL have en god målmand ind der er bedre end Toppel. Som jeg meget gerne ser blive i klubben

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Emil skal på porten, hvis vi kan komme af med ham. Og der må og skal hentes en ny målmand. Og vi bør i min optik forlænge med Dalgaard og Azer. Ellers har vi et ret hædeligt hold, synes jeg.

                  -------------------Ny
                  Skogseid-----LN-----Høegh----JBL
                  ----------Jonasson----Azer
                  Desler-----------Falk-----------Ny/Greve
                  ---------------Dalgaard--
                  tvivler stærkt på at Falk er i klubben efter 1/9 og jeg ville desuden være ked af at skulle se en 4-5-1 næste sæson..
                  ligner at KN er en 4-4-2 de fleste kampe

                  Comment


                    #54
                    2 x enig, fmprOB...

                    ... og da også med Onkel Riffel, i at Emil skal på porten... OB, Emil, og succes = et overstået kapitel... This is an ex parrot!!!
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      tror generelt bare det er svært at hente noget i fcn....hvad med at kigge mod de formodede nedrykkere, tænker en spiller som rasmus festersen kunne være interessant
                      Synes i den grad Rasmus Festersen ville være et oplagt transfermål for os. Dog nok også for flere andre. Synes han er en rigtig fed spillertype. Teknisk ret god, klog og så kæmper han altid røven ud af bukserne og går i det hele taget forrest. Og så har han jo også vist, at han kan score mål på suppeniveau. I mine øjne klart FCV's bedste spiller i denne sæson - og samlet set i deres 2 sæsoner i suppen.

                      Emil Larsen har vidst kontrakt til sommeren 2016, men som han leverer lige nu (og har ca. det seneste års tid) kan vi vidst ikke forvente noget af ham. Klubben vil nok gerne sælge ham hvis man kan. Falk kunne også skifte. Især hvis han leverer et rigtig godt forår og f.eks. kommer med til u21 EM.

                      Vi kan nemt stå i en situation hvor vi i høj grad mangler kantspillere og "mellemrumsspillere". Desler gør det rigtig godt i øjeblikket og virker i det hele taget lovende. Greve og Lucas Jensen kan også blande sig på kanterne, men der er også brug for mere sikre og rutinerede kort.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                        Synes i den grad Rasmus Festersen ville være et oplagt transfermål for os. Dog nok også for flere andre. Synes han er en rigtig fed spillertype. Teknisk ret god, klog og så kæmper han altid røven ud af bukserne og går i det hele taget forrest. Og så har han jo også vist, at han kan score mål på suppeniveau. I mine øjne klart FCV's bedste spiller i denne sæson - og samlet set i deres 2 sæsoner i suppen.

                        Emil Larsen har vidst kontrakt til sommeren 2016, men som han leverer lige nu (og har ca. det seneste års tid) kan vi vidst ikke forvente noget af ham. Klubben vil nok gerne sælge ham hvis man kan. Falk kunne også skifte. Især hvis han leverer et rigtig godt forår og f.eks. kommer med til u21 EM.

                        Vi kan nemt stå i en situation hvor vi i høj grad mangler kantspillere og "mellemrumsspillere". Desler gør det rigtig godt i øjeblikket og virker i det hele taget lovende. Greve og Lucas Jensen kan også blande sig på kanterne, men der er også brug for mere sikre og rutinerede kort.
                        Hvad med en Marc Dal Hende, fra samme klub... Synes han stille og rolig bliver bedre og bedre, og gav os også problemer især i 2. halveg i forrige runde... han kan spille venstre kanten, og jo da temmelig sikkert bedre end hvad vi har der nu :-)
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                          Vi kan nemt stå i en situation hvor vi i høj grad mangler kantspillere og "mellemrumsspillere". Desler gør det rigtig godt i øjeblikket og virker i det hele taget lovende. Greve og Lucas Jensen kan også blande sig på kanterne, men der er også brug for mere sikre og rutinerede kort.
                          Jonas Kamper. Dygtig, arbejdsom, erfaren, og haft ballade med Randers' ledelse og Todd, fordi de blokerede hans skifte til USA, på trods af at han er bænket.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                            Synes i den grad Rasmus Festersen ville være et oplagt transfermål for os. Dog nok også for flere andre. Synes han er en rigtig fed spillertype. Teknisk ret god, klog og så kæmper han altid røven ud af bukserne og går i det hele taget forrest. Og så har han jo også vist, at han kan score mål på suppeniveau. I mine øjne klart FCV's bedste spiller i denne sæson - og samlet set i deres 2 sæsoner i suppen.

                            Emil Larsen har vidst kontrakt til sommeren 2016, men som han leverer lige nu (og har ca. det seneste års tid) kan vi vidst ikke forvente noget af ham. Klubben vil nok gerne sælge ham hvis man kan. Falk kunne også skifte. Især hvis han leverer et rigtig godt forår og f.eks. kommer med til u21 EM.

                            Vi kan nemt stå i en situation hvor vi i høj grad mangler kantspillere og "mellemrumsspillere". Desler gør det rigtig godt i øjeblikket og virker i det hele taget lovende. Greve og Lucas Jensen kan også blande sig på kanterne, men der er også brug for mere sikre og rutinerede kort.
                            Hvad plads spiller Festersen?

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Hvad med en Marc Dal Hende, fra samme klub... Synes han stille og rolig bliver bedre og bedre, og gav os også problemer især i 2. halveg i forrige runde... han kan spille venstre kanten, og jo da temmelig sikkert bedre end hvad vi har der nu :-)
                              det er bestemt en mulighed ja. FCV rykker ned og Onkel Kurt er færdig med at spytte i kassen. Så klart at der bliver et udsalg på en eller anden måde...
                              Vi må se

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Jonas Kamper. Dygtig, arbejdsom, erfaren, og haft ballade med Randers' ledelse og Todd, fordi de blokerede hans skifte til USA, på trods af at han er bænket.
                                Kan ikke se hvad vi skal bruge ham til. HK burde vi have på plads til næste sæson med Desler og Lucas som backup..
                                jeg forudsætter stadig at Falk bliver solgt..

                                Comment

                                Working...
                                X