Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
transferønsker og muligheder sommer 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMon ikke at han stadig er i kikkerten?
Tror i det hele taget ikke så meget på der kommer noget fra Sverige eller Norge, så er jeg bange for det bliver fra deres overskudslager, men der kan måske også gemme sig et eller andet...
Kan faktisk slet ikke huske at vi nogensinde har handlet der efter deres vinduer lukkede i...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Eller kan han også spille CF eller VK?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægLige nøjagtig på den plads (og på angrebspladsen) er vi vist dækket ind
Eller kan han også spille CF eller VK?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlægVi skal i hvert fald have folk ind til at styrke forsvaret. Hvornår er det egentlig transfervinduet lukker?
Lund har gjort det over al forventing (min forventning i hvert fald), og vi har Kirkeskov og Ari til VB, så vi er fornuftigt stillet på backpladserne.
En CF og MM med et godt niveau kunne være virkelig lækkert.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægHåber jeg ikke, vi har allerede en cf under 185 cm. Vi har brug for en på Kasper Larsens højde, med god pondus i hovedspillet. Du så selv hvor meget Brock Madsen og Lundberg ymygede Jonasson og Diarra :-) men hvem ved? kan jo være han har en vanvittig springkraft og god fysik...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægHåber jeg ikke, vi har allerede en cf under 185 cm. Vi har brug for en på Kasper Larsens højde, med god pondus i hovedspillet. Du så selv hvor meget Brock Madsen og Lundberg ymygede Jonasson og Diarra :-) men hvem ved? kan jo være han har en vanvittig springkraft og god fysik..."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Det er så rolig her, så spøgelsesagtigt rolig...
Har nogen ikke mindst set igen den velkendte Audi fra Dortmund i Odense?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment