Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    3 ønsker :

    Jesper Hansen ud
    Jesper Hansen ind
    En klon af Michael Hemmingsen .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Nah, tror ikke Tørnes får forlænget til sommer.

      MvT
      det tror jeg næppe heller Radza gør. Når han med sit bedre kendskab til truppen vurderes til at være bænkevarmer fremfor Tørnes
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        det tror jeg næppe heller Radza gør. Når han med sit bedre kendskab til truppen vurderes til at være bænkevarmer fremfor Tørnes
        Præcis min pointe.....
        og hvis han ikke er god nok, så er det jo bare sådan - men hvis han er det store talent, som man (ihvertfald tidligere) har hævdet - så er det da nu han skal have chancen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          det tror jeg næppe heller Radza gør. Når han med sit bedre kendskab til truppen vurderes til at være bænkevarmer fremfor Tørnes
          Jeg tror heller ikke Radza vil have lyst til at forlænge, hvis han ligger SÅ langt nede i ledelsens/trænerens vurdering... Men lad os se, der er længe til...

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
            Præcis min pointe.....
            og hvis han ikke er god nok, så er det jo bare sådan - men hvis han er det store talent, som man (ihvertfald tidligere) har hævdet - så er det da nu han skal have chancen.
            nu har jeg ikke set det store til ham....ud over de minutter sidste runde - og deer gjorde han det jo fint.

            MEN hvis trænerne vurdere han ikke er god nok så er lige præcis målmandsposten jo ikke en man bare lige smider folk ind på.....det er lidt lettere med en uprøvet markspiller trods alt.

            Og bare bruge ham af frygt for han ikke vil forlænge....den går ikke.

            Til gengæld mener jeg OB bør arbejde mere i at få ham udlejet - hvis altså man mener han har et talent man vil satse på. Har han det så er det fast spilletid på et vist niveau han har brug for at udvikle sig...tænker generelt det var noget man kunne kigge på med talenterne der lige mangler lidt - Ove P har mig bekendt hentet et par tidligere OBer til Fredericia. Det var da noget man kunne kigge på fremover - skrive en eks. 2 årig kontrakt med et talent der lige er rykket op - for derefter at udleje med det samme til en 1 div. klub

            Springet fra ungdomsrækkerne til suppebold kan bare være for stort - medmindre det er rigtigt store talenter - og så risikere vi jo de er solgt inden de når til 1. holdet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              nu har jeg ikke set det store til ham....ud over de minutter sidste runde - og deer gjorde han det jo fint.

              MEN hvis trænerne vurdere han ikke er god nok så er lige præcis målmandsposten jo ikke en man bare lige smider folk ind på.....det er lidt lettere med en uprøvet markspiller trods alt.

              Og bare bruge ham af frygt for han ikke vil forlænge....den går ikke.

              Til gengæld mener jeg OB bør arbejde mere i at få ham udlejet - hvis altså man mener han har et talent man vil satse på. Har han det så er det fast spilletid på et vist niveau han har brug for at udvikle sig...tænker generelt det var noget man kunne kigge på med talenterne der lige mangler lidt - Ove P har mig bekendt hentet et par tidligere OBer til Fredericia. Det var da noget man kunne kigge på fremover - skrive en eks. 2 årig kontrakt med et talent der lige er rykket op - for derefter at udleje med det samme til en 1 div. klub

              Springet fra ungdomsrækkerne til suppebold kan bare være for stort - medmindre det er rigtigt store talenter - og så risikere vi jo de er solgt inden de når til 1. holdet.
              Jep. Vi nåede aldrig rigtig se Eriksen i den stribede trøje ;)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
                Jep. Vi nåede aldrig rigtig se Eriksen i den stribede trøje ;)
                Endnu...

                Comment


                  Han kommer sikkert hjem allerede til sommer for at spille lidt hyggebold med Lindegaard, som vi henter på en fri transfer...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
                    Han kommer sikkert hjem allerede til sommer for at spille lidt hyggebold med Lindegaard, som vi henter på en fri transfer...
                    Sådan en brandert gad jeg også godt at have på nu

                    Comment


                      Må indrømme at jeg meget nødig ser Mads J i Odense, hvis det er hvad vi kan trække, så vil jeg hellere se Magnus P el MD i spil, Mads J, nej vel???

                      Comment


                        Tom Beugelsdijk fra Fsv Frankfurt var måske en mulighed? Han bliver rygtet til aab. Aner intet om manden, men vi kunne sagtens bruge en til forsvaret nu kasper er blevet solgt.

                        Comment


                          Så gerne en Pierre Kanstrup som afløser for Kasper
                          1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                            Må indrømme at jeg meget nødig ser Mads J i Odense, hvis det er hvad vi kan trække, så vil jeg hellere se Magnus P el MD i spil, Mads J, nej vel???
                            hvem er Mads J. MT, MD, MT, MP...jeg gider snart ikke flere M'er...
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              hvem er Mads J. MT, MD, MT, MP...jeg gider snart ikke flere M'er...
                              MT = Michael Tørnæs
                              MD = Mohammed Diarra
                              MT = Mads Toppel
                              MP = Magnus Pedersen

                              Tror jeg nok i hvert fald ;)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                                Tom Beugelsdijk fra Fsv Frankfurt var måske en mulighed? Han bliver rygtet til aab. Aner intet om manden, men vi kunne sagtens bruge en til forsvaret nu kasper er blevet solgt.
                                Aner heller intet om ham, heller ikke den næste jeg nævner, han er på ingen måde rygtet eller det der ligner, bare lige for at slå det fast, men kæft jeg gad godt en med det navn


                                http://www.transfermarkt.de/kaj-rams.../spieler/84902

                                Comment

                                Working...
                                X