Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    http://www.bold.dk/nyt/hollandsk-avi...l-leje-lucas-a

    Han kunne også være en mulighed at leje når/hvis Emil/Falk smutter. Kent har jo tidligere haft ham i AaB.
    Han er godt nok blevet sat af i Ajax, men mon ikke hans ambitioner rækker længere end OB? 27 kampe for Ajax sidste sæson, så ville det da være ærgerligt at vende hjem allerede.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
      http://www.bold.dk/nyt/hollandsk-avi...l-leje-lucas-a

      Han kunne også være en mulighed at leje når/hvis Emil/Falk smutter. Kent har jo tidligere haft ham i AaB.
      Nej tak. Vi har hvad vi skal bruge på kanterne / offensiv midt.. Desuden ser jeg ikke hans niveau værende tilstrækkeligt højere end vores nuværende.

      Jeg synes vi har nogle andre positioner som er lidt vigtigere at hente ind til..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Nej tak. Vi har hvad vi skal bruge på kanterne / offensiv midt.. Desuden ser jeg ikke hans niveau værende tilstrækkeligt højere end vores nuværende.

        Jeg synes vi har nogle andre positioner som er lidt vigtigere at hente ind til..
        Nu står der jo specifikt at det skulle være ved afgang ... Men er han ikke højrekant hvor vi har Desler, Greve og Lucas?
        Vi mangler på venstrekanten hvis Emil smutter ... Der er alternativet Falk eller JBL... Thomsen ...
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Alt den dårlige karma fra Randers kampen er efterhånden ude af systemet,og vi må se frem mod næste kamp hvor Aab venter.

          I den tid vil jeg da gerne komme med mit bedste bud på hvem MIN ønske målmand er. jeg understreger at dette hverken er et rygte eller på nogen måde sandsynligt, MEEEN den dag man ikke tør drømme bliver verden et kedeligt sted

          Manden jeg tænker på er Crystal palace's nu trejde målmand Wayne Hennessey
          http://www.transfermarkt.co.uk/wayne.../spieler/45494

          Wanye har den perfekte alder for en målmand for ikke at tale om højden til at bestride posten. Han har udover det en del Pl-kampe under bæltet (og har de kampe jeg har set, været rigtig god)
          Sidst kan også nævnes hans internationale erfaring i for af ca 50 landskampe for Wales.

          Når nu drømmen er slut ved jeg da godt, at sandsynligheden for at en spiller som ham ser det som et godt karriereskift, at rykke til danmark er forholdsvis minimal og om vi på nogen måde kan mønstre midlerne til at hente ham er også meget uvist.

          Men som skrevet i toppen skal der være plads til gode drømme, for med Tørnæs på kasse forudsiger jeg en masse mareridt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af forever ob Se indlæg
            Alt den dårlige karma fra Randers kampen er efterhånden ude af systemet,og vi må se frem mod næste kamp hvor Aab venter.

            I den tid vil jeg da gerne komme med mit bedste bud på hvem MIN ønske målmand er. jeg understreger at dette hverken er et rygte eller på nogen måde sandsynligt, MEEEN den dag man ikke tør drømme bliver verden et kedeligt sted

            Manden jeg tænker på er Crystal palace's nu trejde målmand Wayne Hennessey
            http://www.transfermarkt.co.uk/wayne.../spieler/45494

            Wanye har den perfekte alder for en målmand for ikke at tale om højden til at bestride posten. Han har udover det en del Pl-kampe under bæltet (og har de kampe jeg har set, været rigtig god)
            Sidst kan også nævnes hans internationale erfaring i for af ca 50 landskampe for Wales.

            Når nu drømmen er slut ved jeg da godt, at sandsynligheden for at en spiller som ham ser det som et godt karriereskift, at rykke til danmark er forholdsvis minimal og om vi på nogen måde kan mønstre midlerne til at hente ham er også meget uvist.

            Men som skrevet i toppen skal der være plads til gode drømme, for med Tørnæs på kasse forudsiger jeg en masse mareridt
            Vi kan godt blive enige om at vi SKAL have en klassekeeper ind. Faktisk så er den situation vi er i jo slet ikke så dum da Kent nu har mulighed for at sætte sit helt store præg på holdet og med Festersen, AK Jacobsen, Makrini og Oliver Lund og falke, så synes jeg Kent har haft en ganske fin føling med at finde gode spiller til fornuftig pris. Tørnæs må vi anse som et fornuftigt rutineret valg som 2. keeper.
            Det bliver spændende hvilken type Kent Nielsen peger på som ny midterforsvarer og med salgene af både Høegh og Larsen må vi håbe vi er klar til at smide nogle penge efter den helt rigtige " Kent type". Mads Fenger er allerede nævnt. Sanneh fra Horsens har nogle andre kvaliteter, men han kunne også være en spændende type.
            Jeg synes Makrini har vist nogle positive takter, man mangler stadig at falde helt til. Vi bør gå efter en stærk central midtbanespiller og her vil Matti Lund naturligvis være dejlig at få hjem. Jens Jønsson i AGF har kun et år tilbage af sin kontrakt og han kunne virkelig også være spændende at få til OB. Maske vi kan lave en byttehandel med AGF, nu hvor de viser interesse for Emil Larsen. Hvis Emil ryger, kunne jeg godt se en midtbane med Makrini og Jønsson centralt og med Ari på venstre med Kirkeskov i en mere fri backrolle pga backup fra Ari.

            Men for at summere op så bliver jeg mega skuffet, hvis vi når transfervinduet lukker, ikke står med:
            1. En ny 1. keeper.
            2. En ny central forsvarsspiller.
            3. En ny central midtbanespiller.

            Så kan vi for min skyld godt sælge Emil Larsen, Lado og Lasse Kryger.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              Vi kan godt blive enige om at vi SKAL have en klassekeeper ind. Faktisk så er den situation vi er i jo slet ikke så dum da Kent nu har mulighed for at sætte sit helt store præg på holdet og med Festersen, AK Jacobsen, Makrini og Oliver Lund og falke, så synes jeg Kent har haft en ganske fin føling med at finde gode spiller til fornuftig pris. Tørnæs må vi anse som et fornuftigt rutineret valg som 2. keeper.
              Det bliver spændende hvilken type Kent Nielsen peger på som ny midterforsvarer og med salgene af både Høegh og Larsen må vi håbe vi er klar til at smide nogle penge efter den helt rigtige " Kent type". Mads Fenger er allerede nævnt. Sanneh fra Horsens har nogle andre kvaliteter, men han kunne også være en spændende type.
              Jeg synes Makrini har vist nogle positive takter, man mangler stadig at falde helt til. Vi bør gå efter en stærk central midtbanespiller og her vil Matti Lund naturligvis være dejlig at få hjem. Jens Jønsson i AGF har kun et år tilbage af sin kontrakt og han kunne virkelig også være spændende at få til OB. Maske vi kan lave en byttehandel med AGF, nu hvor de viser interesse for Emil Larsen. Hvis Emil ryger, kunne jeg godt se en midtbane med Makrini og Jønsson centralt og med Ari på venstre med Kirkeskov i en mere fri backrolle pga backup fra Ari.

              Men for at summere op så bliver jeg mega skuffet, hvis vi når transfervinduet lukker, ikke står med:
              1. En ny 1. keeper.
              2. En ny central forsvarsspiller.
              3. En ny central midtbanespiller.

              Så kan vi for min skyld godt sælge Emil Larsen, Lado og Lasse Kryger.
              Enig i meget af det du siger. Sanneh og Matti ville være gode signings...
              Hvis vi ikke kan få mere end 2-2.5 mill for Emil syntes jeg helt klart at han skal blive da han har været god i denne sæson og vi har ikke lige de store afløsere klar...
              Hvis vi nærmer os en 4 mill er det måske værd at overveje... Så burde der være god økonomi til at hente en god erstatning vi kan have i mange år....
              Lado skal væk ASAP og vi burde overveje at leje JBL/LJ ud. Kryger må gerne blive som en billig alt muligmand IMO

              Comment


                Jesper Hansen er skiftet til Bastia:

                http://www.sc-bastia.net/?p=84508

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                  Jesper Hansen er skiftet til Bastia:

                  http://www.sc-bastia.net/?p=84508
                  Crap

                  og Per Hansson stod for Helsingborg igår. Cleen sheet...
                  Det går godt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                    Jesper Hansen er skiftet til Bastia:

                    http://www.sc-bastia.net/?p=84508
                    For hulen , vi har også en Jesper Hansen som jeg gerne ser skifte ..
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Så er det godt at der findes flere tusinde andre målmænd. Hvis vores sportsdirektør er dygtig nok, skal han nok finde sådan en.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Så er det godt at der findes flere tusinde andre målmænd. Hvis vores sportsdirektør er dygtig nok, skal han nok finde sådan en.
                        Det får vi jo at se om han er så.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Så er det godt at der findes flere tusinde andre målmænd. Hvis vores sportsdirektør er dygtig nok, skal han nok finde sådan en.
                          Bare synd det ikke er alle tusinde som har et niveau der kan gøre folket tilfredse :b

                          Med Jesper Hansens franske skifte begynder jeg mere og mere at tro på Thomas Sørensen på en et-årig kontrakt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                            Bare synd det ikke er alle tusinde som har et niveau der kan gøre folket tilfredse :b

                            Med Jesper Hansens franske skifte begynder jeg mere og mere at tro på Thomas Sørensen på en et-årig kontrakt.
                            Ja antallet på emneblokken bliver mindre og mindre desværre

                            Comment


                              Hvordan ville et scenarie se ud med Thomas Sørensen? Har han ikke luftet mulighed for Superligaen?
                              Han har vel op til 2 super år i sig - hvori Radza og Falkesgaard kan blive kørt i stilling…?
                              Thomas Sørensen ville da gøre det mindst lige så godt som Carroll.
                              Er det ikke noget med, at han er ved at cykle tværs over USA med kæresten lige nu - og først er klar/tilbage i disse dage? Kan det være dét der holder præsentationen af en ny 1. målmand tilbage?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                                Hvordan ville et scenarie se ud med Thomas Sørensen? Har han ikke luftet mulighed for Superligaen?
                                Han har vel op til 2 super år i sig - hvori Radza og Falkesgaard kan blive kørt i stilling…?
                                Thomas Sørensen ville da gøre det mindst lige så godt som Carroll.
                                Er det ikke noget med, at han er ved at cykle tværs over USA med kæresten lige nu - og først er klar/tilbage i disse dage? Kan det være dét der holder præsentationen af en ny 1. målmand tilbage?
                                Han kom vist i mål i søndags.
                                Og er som mange andre vildt meget i tvivl om en 39 årig der har siddet 2 år på bænken er den vi har brug for..

                                Comment

                                Working...
                                X