Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mange års erfaring i Premier League - det tæller altså en del… Og det drejer sig jo netop kun om denne - og gør han det super - så måske næste sæson…
    Hans alder er jeg som sådan ikke bange for, når det er en målmand. Bevares: Hvis der var tale om en langtidskontrakt - så ja. Men ikke for 1 - maks 2 år.
    Tror at hans erfaring, ro og rutine vil gøre en verden til forskel. Igen tænker jeg på Carroll. Indtil hans tid i OB, havde jeg godt nok ikke de store tanker om ham. Men han lagde da Superligaen ned, da han ankom...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
      Hvordan ville et scenarie se ud med Thomas Sørensen? Har han ikke luftet mulighed for Superligaen?
      Han har vel op til 2 super år i sig - hvori Radza og Falkesgaard kan blive kørt i stilling…?
      Thomas Sørensen ville da gøre det mindst lige så godt som Carroll.
      Er det ikke noget med, at han er ved at cykle tværs over USA med kæresten lige nu - og først er klar/tilbage i disse dage? Kan det være dét der holder præsentationen af en ny 1. målmand tilbage?
      Det ville se uhyre fattigt ud...
      2 super år med, mindst lige så godt som Carroll... det må jeg indrømme jeg ikke ved hvor skulle komme fra...

      Sidder og tænker på hvornår manden egentlig sidst har rørt en bold overhovedet...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
        Hvordan ville et scenarie se ud med Thomas Sørensen? Har han ikke luftet mulighed for Superligaen?
        Han har vel op til 2 super år i sig - hvori Radza og Falkesgaard kan blive kørt i stilling…?
        Thomas Sørensen ville da gøre det mindst lige så godt som Carroll.
        Er det ikke noget med, at han er ved at cykle tværs over USA med kæresten lige nu - og først er klar/tilbage i disse dage? Kan det være dét der holder præsentationen af en ny 1. målmand tilbage?
        Han er færdig med cykelturen.

        Men seriøst - hatten af for Thomas Sørensen, som VAR en meget dygtig målmand, og jeg synes han har fået noget nær det optimale ud af sin karriere.
        Men....han har ikke spillet fast de sidste 3 års tid, og vel stort set slet ikke de sidste 2 år. Det er vel ikke lige det, vi mangler i OB nu? Jeg er bange for, at der er for meget rust, der ikke længere kan bankes af.
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Han er færdig med cykelturen.

          Men seriøst - hatten af for Thomas Sørensen, som VAR en meget dygtig målmand, og jeg synes han har fået noget nær det optimale ud af sin karriere.
          Men....han har ikke spillet fast de sidste 3 års tid, og vel stort set slet ikke de sidste 2 år. Det er vel ikke lige det, vi mangler i OB nu? Jeg er bange for, at der er for meget rust, der ikke længere kan bankes af.
          Enig! Havde manden været 30 år og skulle have banket rust af sig, så havde det været okay.. Men han er 39 år, og har ikke rørt en bold i to år.. Det tror jeg simpelthen er for sent at få banket af ham. Men han er da velkommen til en prøvetræning, så man kan se hans niveau an. Jeg udelukker ikke at hans erfaring og tidligere høje niveau sagtens kan gavne OB og superligaen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Det ville se uhyre fattigt ud...
            2 super år med, mindst lige så godt som Carroll... det må jeg indrømme jeg ikke ved hvor skulle komme fra...

            Sidder og tænker på hvornår manden egentlig sidst har rørt en bold overhovedet...
            jeg tror han rørte en bold sidste gang mens den endnu var firkantet....
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Personligt ville jeg være mere tryg med Lars Høgh på målet, selvom han også er oppe i årene, end Tørnes.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tim Vermund Se indlæg
                Personligt ville jeg være mere tryg med Lars Høgh på målet, selvom han også er oppe i årene, end Tørnes.
                hold nu op

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Enig! Havde manden været 30 år og skulle have banket rust af sig, så havde det været okay.. Men han er 39 år, og har ikke rørt en bold i to år.. Det tror jeg simpelthen er for sent at få banket af ham. Men han er da velkommen til en prøvetræning, så man kan se hans niveau an. Jeg udelukker ikke at hans erfaring og tidligere høje niveau sagtens kan gavne OB og superligaen.
                  Hvis han virkelige ville have givet noget tilbage til klubben, så havde han skiftet til os for 3 år siden. Jeg mener det er for sent, og når jeg ser på Bif, så har de gjort et fantastisk godt køb med Rønnow. Jeg ville jagte David Jensen, som LH sikkert kan gøre til en supermålmand i løbet af sæsonen.

                  Comment


                    Den bliver i hvert fald ikke Jesper Hansen, hvis der skal en ny keeper til. Han tager til Bastia

                    Comment


                      http://www.dr.dk/sporten/fodbold/fra...lub-i-frankrig

                      .. Så er han også endegyldigt streget fra listen!

                      Comment


                        Pis. Jeg ved ikke om vi har været inde over, men jeg håber det. Jeg har set nok af FCNs kampe til at vide, at Jesper Hansen er klasser over hvad vi har og har haft i målet meget længe. Kom nu igang kære sportsdirektør, du kan ikke være tilfreds.












                        j
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          jeg tror han rørte en bold sidste gang mens den endnu var firkantet....

                          Han var i truppen til Miraklet i Madrid!

                          http://www.transfermarkt.de/thomas-s...n/spieler/3473

                          Comment


                            Her er mine bud på, hvad der kommer til at ske i resten af dette transfervindue for OB.

                            Jeg starter med det gæt*at vi henter 3 spillere til hhv. målet, midterforsvaret og midtbanen inden transfervinduet smækker i:

                            Ny førstekeeper frem til Falkesgaard bliver klar igen:
                            Thomas Mikkelsen (FCV).
                            *http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...toerste-profil

                            Ny mand til midterforsvaret:
                            Jens Martin Gammelby (SIF)
                            *http://www.silkeborgif.com/saesonen/...rtin-gammelby/

                            Ny mand til vores centrale midtbane:
                            Matti Lund Nielsen (Pescara).
                            *http://mobil.bold.dk/nyt/matti-lund-...uperliga-retur

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                              Her er mine bud på, hvad der kommer til at ske i resten af dette transfervindue for OB.

                              Jeg starter med det gæt*at vi henter 3 spillere til hhv. målet, midterforsvaret og midtbanen inden transfervinduet smækker i:

                              Ny førstekeeper frem til Falkesgaard bliver klar igen:
                              Thomas Mikkelsen (FCV).
                              *http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...toerste-profil

                              Ny mand til midterforsvaret:
                              Jens Martin Gammelby (SIF)
                              *http://www.silkeborgif.com/saesonen/...rtin-gammelby/

                              Ny mand til vores centrale midtbane:
                              Matti Lund Nielsen (Pescara).
                              *http://mobil.bold.dk/nyt/matti-lund-...uperliga-retur
                              Der skal nu nok også nogle afgange til hvis ikke lønbudgettet skal skride. ... Nok Emil og Falk nem håber Lado, Kryger, JBL, Diarra og Lucas om end Diarra kan vise sig at være sub med Lasse og Kryger er altmuligmand åbenbart ...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Hvis han virkelige ville have givet noget tilbage til klubben, så havde han skiftet til os for 3 år siden. Jeg mener det er for sent, og når jeg ser på Bif, så har de gjort et fantastisk godt køb med Rønnow. Jeg ville jagte David Jensen, som LH sikkert kan gøre til en supermålmand i løbet af sæsonen.
                                Give tilbage? Hvad har han fået af OB? Er hans rolle i klubben ikke ret beskedent? Var det ikke via Svendborg det tog fart?
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X