Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.vg.no/sport/fotball/staba...ll/a/23457051/

    Held, god scouting og kontakter kan spare mange penge. Stabæk har ikke mange penge og kiggede på en sæson med ryggen mod muren. Men for 2,1 mio norske kroner købte man så et nyt angreb og ligger nu som eneste udfordrer til Rosenborg i toppen. Diomande er for vild, de lavede en Djiby Fall med ham og fik ham hjem fra pengene i oliestat til at spille rigtig fodbold.

    Håber JH tænker lidt bredere end midt-østjydske spillere i det kommende vindue...

    Comment


      Er Rurik en mulighed, hvis han bliver til overs i FCK's opjustering på de offensive pladser? Og er han god nok?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
        Er Rurik en mulighed, hvis han bliver til overs i FCK's opjustering på de offensive pladser? Og er han god nok?
        Ved ikke om han er en mulighed, men jeg ville til hver en tid takke ja til Rurik i OB.
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Ved ikke om han er en mulighed, men jeg ville til hver en tid takke ja til Rurik i OB.
          Jeg har det på samme måde. I mine øjne ville han klart styrke vores nuværede hold.

          Men umiddelbart tænker jeg heller ikke ligefrem det er det skifte Rurik går og drømmer om.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
            Jeg har det på samme måde. I mine øjne ville han klart styrke vores nuværede hold.

            Men umiddelbart tænker jeg heller ikke ligefrem det er det skifte Rurik går og drømmer om.
            Nej, at skifte til en storklub i samme liga som den klub man spiller i, for så at vende tilbage til den gamle klub, er lidt af et nederlag. Så er det bedre at skifte til en anden liga, selvom den klub man finder måske er på samme niveau som den tidligere klub.

            Når det er sagt, ved jeg ikke engang helt om jeg så Gislason tilbage i OB. Han kæmper godt, men slutproduktet er der jo næsten aldrig. Så hellere give en af de unge chancen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
              Nej, at skifte til en storklub i samme liga som den klub man spiller i, for så at vende tilbage til den gamle klub, er lidt af et nederlag. Så er det bedre at skifte til en anden liga, selvom den klub man finder måske er på samme niveau som den tidligere klub.

              Når det er sagt, ved jeg ikke engang helt om jeg så Gislason tilbage i OB. Han kæmper godt, men slutproduktet er der jo næsten aldrig. Så hellere give en af de unge chancen.
              Hvis RF skal videre er det vel Desler der bliver 1. valg til hk, her vil Rurik kunne presse Desler, og agere udmærket stand-in når/hvis Desler bliver skadet eller får en form nedgang. Han vil i den situation kunne affinde sig med tjansen som reserve og det tror jeg ikke er Ruriks "kop te"
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Hvis RF skal videre er det vel Desler der bliver 1. valg til hk, her vil Rurik kunne presse Desler, og agere udmærket stand-in når/hvis Desler bliver skadet eller får en form nedgang. Han vil i den situation kunne affinde sig med tjansen som reserve og det tror jeg ikke er Ruriks "kop te"
                Tror ikke at Rurik ville hentes som reserve til højrekant..
                mon ikke at man er tilfreds med Desler/Jensen setup som man får

                Comment


                  Erstatning for Spellmann, agressiv og pågående angriber, ung gut på 20 år, og med kontraktudløb 30. Juni 2015. 2 mål og 2 assist i seneste kamp.
                  http://www.aftenbladet.no/100Sport/f...a-541858_1.snd

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Tror ikke at Rurik ville hentes som reserve til højrekant..
                    mon ikke at man er tilfreds med Desler/Jensen setup som man får
                    Jensen
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Ved ikke om han er en mulighed, men jeg ville til hver en tid takke ja til Rurik i OB.
                      Rurik Gislason. Puha, han er jo en klon af Absalonsen. Kan slet ikke holde ud at se på ham spille. Han mangler så meget spilintelligens, at det er helt vild. Dribler, dribler og dribler og afleverer tilbage i banen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Jensen
                        Lucas Jensen - og det bliver forhåbentligt ikke vores setup næste år. Hvis Falk (og Emil) ryger, SKAL der hentes en gardering ind. Vi har i forvejen dårlig bredde på kanterne.
                        Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Jeg siger nej tak til en retur for RG/pølsevognens skræk. Kan godt lide hans indstilling. Han får bare ikke et ordenligt slutprodukt ud af det.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Jensen
                            Lucas Jensen som spiller højrekant. De 2 burde nok kunne dække den plads tilstrækkeligt

                            Comment


                              Dennis Flinta vil væk.

                              Tænker lidt at det er en postgang for sent eller ?

                              Godt nok 5 år siden og godt nok Troels Bech

                              http://www.bt.dk/superligaen/bech-sk...anmarks-bedste

                              Men da hellere Flinta end Skogseid.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Hvis RF skal videre er det vel Desler der bliver 1. valg til hk, her vil Rurik kunne presse Desler, og agere udmærket stand-in når/hvis Desler bliver skadet eller får en form nedgang. Han vil i den situation kunne affinde sig med tjansen som reserve og det tror jeg ikke er Ruriks "kop te"
                                Vi skal da heller ikke hente spillere til breden/reserver/standins... Forstærkninger til start11 tak ... Så må vores nuværende start11 sælges eller rykke ned som reserver og dermed styrke breden .... Men højrekanten er nu ikke der jeg er mest nervøs ... Desler er klar med Lucas som backup ... Det er vel mere venstrekanten der er udfordringen såfremt både Emil og Falk sælges ... Der har vi så JBL men ham ser jeg pt maks som en backup ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X