Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeg kan nu godt holde ud at se de andre holds desperate kamp for at undgå det uundgåelige 




    Dybt afslappet og uden bekymringer sidder jeg på min terrasse, spekulerer på, om jeg drikker en øl eller et glas vin i aftensolen, og når det går godt drømmer jeg i aften af en finalkamp om fjerdepladsen ... fandme, hvad jeg har det fint!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Dybt afslappet og uden bekymringer sidder jeg på min terrasse, spekulerer på, om jeg drikker en øl eller et glas vin i aftensolen, og når det går godt drømmer jeg i aften af en finalkamp om fjerdepladsen ... fandme, hvad jeg har det fint!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Dybt afslappet og uden bekymringer sidder jeg på min terrasse, spekulerer på, om jeg drikker en øl eller et glas vin i aftensolen, og når det går godt drømmer jeg i aften af en finalkamp om fjerdepladsen ... fandme, hvad jeg har det fint!
        ville godt nok skabe god stemning på stiften til sidste kamp
        JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
          ville godt nok skabe god stemning på stiften til sidste kamp
          Ja, men selv hvis ikke: vi vil fejre og synge og takke Ove.
          For mig er det en vellykkede sæson. Efter de første uger havde jeg de værste anelser og håbte kun at vi overhovedet får en chance at kæmpe mod nedrykning til den sidste kampdag. Og nu er vi ikke kun reddet så tidlig men har også et levende hold med perspektive, unge talenter og en genopdaget vindermentalitet.
          Last edited by andlox; 24-05-2015, 20:29.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Ja, men selv hvis ikke: vi vil fejre og synge og takke Ove.
            For mig er det en vellykkede sæson. Efter de første uger havde jeg de værste anelser og håbte kun at vi overhovedet får en chance at kæmpe mod nedrykning til den sidste kampdag. Og nu er vi ikke kun reddet så tidlig men har også et levende hold med perspektive, unge talenter og en genopdaget vindermentalitet.
            Amen, brother 👍

            Comment


              Denne sæson har vi p.t. færrest kort, hvor vi sidste år fik flest...
              http://www.bold.dk/fodbold/danmark/s...014-2015/#Kort og
              http://www.bold.dk/fodbold/danmark/s...013-2014/#Kort

              Det kan næste ikke kun være Oves fortjeneste!

              Comment


                FFS, hvorfor er der ikke nogen Fair Play plads i EL, når vi kan bruge den.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  FFS, hvorfor er der ikke nogen Fair Play plads i EL, når vi kan bruge den.
                  Har vi egentligt nogensinde fået en Europa-plads gennem Fair Play?
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Har vi egentligt nogensinde fået en Europa-plads gennem Fair Play?
                    Så vidt jeg husker 03/04, hvor Danmark den ekstra plad og vi tog pladsen i sidste spillerunde på udebane i Køge.

                    Comment


                      Husker Randers fik den for ikke så mange år siden... Der var i forvejen 5 hold kvalificeret, så det var det halve af ligaen der røg i Europa... (Hvilket også er vanvid)
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment

                      Working...
                      X