Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• JMJ
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    3. Pladsen ? ( 4. Plads hvis et hold fra top 3 tager pokalen ) ... Det vil være det vildeste comeback i historien .
    Tæt på ihvertfald. I konkurrence med Ove C i Randers.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Ha! Hvor hjernedødt ville det ikke være, hvis Ove afleverer os på de europæiske pladser? Så rejser vi en statue af ham på Flakhaven.
    3. Pladsen ? ( 4. Plads hvis et hold fra top 3 tager pokalen ) ... Det vil være det vildeste comeback i historien .

Leave a comment:

• elias.odense
    replied
    Ha! Hvor hjernedødt ville det ikke være, hvis Ove afleverer os på de europæiske pladser? Så rejser vi en statue af ham på Flakhaven.
    Den punger jeg fandme nogle penge i for at få opstillet! Hvor sindssygt ville det lige være :P

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    jo....jeg har nok bare stadig de sidste par forårssæsonner i baghovedet.....hvor vi ihvertfald aldrig fik spillet til at fungere. Og det mener jeg at kunne huske EFB gjorde.

Men vinder vi over fcv så kan det være ligegyldigt - for så er de 2 nedrykkere så godt som fundet
    Det var så også med DK's mest overvuderede træner ved styrepinden

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    fandme ja :)

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Muligt. Men chancen for at vi "finder melodien" er lige så stor som hos dem..
    jo....jeg har nok bare stadig de sidste par forårssæsonner i baghovedet.....hvor vi ihvertfald aldrig fik spillet til at fungere. Og det mener jeg at kunne huske EFB gjorde.

Men vinder vi over fcv så kan det være ligegyldigt - for så er de 2 nedrykkere så godt som fundet

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    næ og med kraftigt frasalg af profiler....de kan komme i problemer - alligevel sidder jeg med en fornemmelse af at de pludselig finder melodien og rykker væk fra stregen.
    - men det er sgu også tæt....6 point mellem os på 10. pladsen og 4. pladsen, 7 hold adskilt af 6 point....man skal ikke falde ind i en alt for lang dårlig periode før bliver nødt til at orientere sig nedefter

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    næ og med kraftigt frasalg af profiler....de kan komme i problemer - alligevel sidder jeg med en fornemmelse af at de pludselig finder melodien og rykker væk fra stregen.
    - men det er sgu også tæt....6 point mellem os på 10. pladsen og 4. pladsen, 7 hold adskilt af 6 point....man skal ikke falde ind i en alt for lang dårlig periode før bliver nødt til at orientere sig nedefter
    Muligt. Men chancen for at vi "finder melodien" er lige så stor som hos dem..

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Esbjerg taber og hænger lige pludselig fast i bundkampen sammen med os..
    det jeg har set fra dem i denne sæson er ikke bedre end det vi præsterer..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Esbjerg taber og hænger lige pludselig fast i bundkampen sammen med os..
    det jeg har set fra dem i denne sæson er ikke bedre end det vi præsterer..

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Nu må FCN gerne få noget med hjem fra Hobro i morgen, så er runden allerede godkendt i min butik.
    enig - håber vi er gode nok til selv at afgøre vores skæbne - bla. igennem de indbyrdes kampe mod fcv - meeeen lidt endnu kan jeg ikke lade være med at skele til de andre kampe.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Sakset fra EB

Pausen bekom udeholdet bedst, så fra anden halvlegs start lignede det hele sig selv. SønderjyskE demonstrerede ved hver boldberøring, at holdet hører til i Danmarks bedste fodboldrække, mens FC Vestsjælland ligner et 1. divisionshold. Fredag aften tilmed et middelmådigt 1. divisionshold.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Nu må FCN gerne få noget med hjem fra Hobro i morgen, så er runden allerede godkendt i min butik.
    ja tak

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    yup - men med det her resultat så bliver det alt andet lige forventede nederlag noget lettere at sluge.

stadig fcv kampene der bliver alt afgørende...
    1p mod FCK og en sejr næste weekend kan også gøre det
    Så er de 3 sejre bagud incl målscore

Leave a comment:

• Polle
    replied
    yup - men med det her resultat så bliver det alt andet lige forventede nederlag noget lettere at sluge.

stadig fcv kampene der bliver alt afgørende...

Leave a comment:

Working...
X