Oprindeligt indsendt af cykelmyggen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Foråret 2015 og det samlede resultat.
Collapse
X
-
Lyder godt - de skulle jo nødigt blive for kække inden vi møder dem i næste kampOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNjaaa. Det syntes jeg nu ikke.
Leave a comment:
-
FCV spiller nok deres bedste kamp i foråret, jeg kan ikke se at det er et hold vi automatisk vinder over i næste runde.
Leave a comment:
-
Ja de er sikre. Vi skal nok bruge 8p mere de sidste 11 kampe..Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægSønderjyske har vist lige spillet sig i sikkerhed. Vildt man den ene uge taber 1-4 hjemme til sif. Og den næste vinder 4-1 i Ålborg. Superligaen er sgu noget ujævn.
så skal FCV vinde 7 ud af de sidste 11 for at går forbi.. Eller 5 sejre og 5 uafgjorte.
Det nægter jeg at tro på de gør..
"fingers crossed"
Leave a comment:
-
Har det på samme måde - kan ikke se kampen, men på EB's liveopdatering lyder det til at FCV har været det bedste hold på banen?Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHader at skulle sidde her på en smuk søndag og se en kamp hvor man skal holde med Brøndby
men nogen gange her i livet må man gøre noget man ikke har lyst til
Leave a comment:
-
Sønderjyske har vist lige spillet sig i sikkerhed. Vildt man den ene uge taber 1-4 hjemme til sif. Og den næste vinder 4-1 i Ålborg. Superligaen er sgu noget ujævn.
Leave a comment:
-
Hader at skulle sidde her på en smuk søndag og se en kamp hvor man skal holde med Brøndby
men nogen gange her i livet må man gøre noget man ikke har lyst til
Leave a comment:
-
Nu vil jeg ikke begynde at gennemgå spillerne, så drukner det bare i, at alle ikke er enige ved den enkelte spiller.Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægTjaah vi har fået den sportsdirektør vi har råd til på indeværende tidspunkt! Der har været nogle svipsere ift. Indkøb, men det ville alle sportsdirektører have. Personligt er jeg mest nervøs for, om hans kendskab/netværk er stort nok til at han finder de "guldklumper" på transfermarkedet vi har brug for.
Personligt tror jeg, vi fans nok desværre må indstille os på at den såkaldte proces min. vare en 3-4 år endnu��
Jeg vil ikke sige JH er dumpet, synes faktisk der var meget fornuft i det han foretog i starten af sin tid her. Senere hen har det virket lidt mere tilfældigt og uden struktur. Det kan skyldes, at vi er uden scouts overhovedet og at han skal bruge meget tid på excel og økonomi. Så vi har måske stort set bare valgt imellem det vi er blevet tilbudt.
Fremadrettet, det vil sige i første omgang her til sommer, der håber jeg vi henter 2-3 kvalitetsspillere, såkaldte no-brainers. Som hovedregel, der kan selvfølgelig være undtagelser, men de er IKKE i NordicBEt Ligaen Jesper!
Leave a comment:
-
Tjaah vi har fået den sportsdirektør vi har råd til på indeværende tidspunkt! Der har været nogle svipsere ift. Indkøb, men det ville alle sportsdirektører have. Personligt er jeg mest nervøs for, om hans kendskab/netværk er stort nok til at han finder de "guldklumper" på transfermarkedet vi har brug for.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJa det er så trættende at den sportsdirektør som kom for at rydde op kun har præsteret at rydde ud i cacao og redbull .
Personligt tror jeg, vi fans nok desværre må indstille os på at den såkaldte proces min. vare en 3-4 år endnu
Leave a comment:
-
Ja det er så trættende at den sportsdirektør som kom for at rydde op kun har præsteret at rydde ud i cacao og redbull .Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghelt enig - de er små lyspunkter, men det kan da også være brug for efter i går ;)
og så er jeg ellers helt enig - så trættende at vi skal igennem endnu en udrensning, og ja der mangler mange nye folk.
Og så havde jeg fandme håbet vi ville nå en "top" med falk, emil og kadrii på holdet - der var virkelig potentiale i dem, der havde man muligheden for at bygge noget spændende op. Men først smuttede kadrii, siden er emil gået helt i stykker - og mon ikke falk skal videre til sommer. Men så har vi da det næste spændende line up i støbeskeen med desler og greve hvilket er en lille trøst
Leave a comment:
-
Håber at det ikke var en fejl at lade KL gå.
Synes lidt at vi har mange spiller som siger at de kunne og ville spille cf (HJ,HS,MD) men at der er kun to (LN,DH) de kan spille cf. I falde af skade og karantæne bliver det et problem og vi vil savne Kaspar. Håber at Ove bygger på LN / DH og at DH var kun ude mod Esbjerg, fordi hans ben efter Brøndy-kampen stadig havde brug for bevaring.
Først tænkte jeg det er godt, at der kommer spillerne som kan bruges fleksibelt i flere positioner. Men når de kun alt lidt og intet rigtigt kommer der et ubehageligt forår.Last edited by andlox; 21-03-2015, 11:54.
Leave a comment:
-
helt enig - de er små lyspunkter, men det kan da også være brug for efter i går ;)Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSelvfølgelig er Høegh og Greve også små lyspunkter. Men så skal vi heller ikke rose dem mere. De har været gode ja men Høegh mangler stadig lidt og Greve slår først til i 2016...
er bare FUCKING træt af at vi igen står overfor en KÆMPE udrensning uden de store midler. Vi har simpelthen så mange spillere uden nok kvalitet..
og 2/3 af de lyspunkter der er forsvinder næste sæson..
vi skal bruge minimum 5 spillere af klasse kvalitet for ikke at skulle ligge til nedrykning igen næste år. Og det er HVIS vi beholder minimum 1 af de 2 lejede angribere.. 1 målmand, 2 backs, 1 venstrekant og 1 superduper midtbanespiller
fuuuuuuck jeg er negativ efter den lortekamp igår
og så er jeg ellers helt enig - så trættende at vi skal igennem endnu en udrensning, og ja der mangler mange nye folk.
Og så havde jeg fandme håbet vi ville nå en "top" med falk, emil og kadrii på holdet - der var virkelig potentiale i dem, der havde man muligheden for at bygge noget spændende op. Men først smuttede kadrii, siden er emil gået helt i stykker - og mon ikke falk skal videre til sommer. Men så har vi da det næste spændende line up i støbeskeen med desler og greve hvilket er en lille trøst
Leave a comment:
Leave a comment: