Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Og nu er EfB foran med 2 i Farum.
    Ja, vi er nu pt. nr. 7...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      1p fra delt 5.plads

      det er sindssygt med den sæson vi har haft

      Comment


        Bum bum. Skal vi virkelig holde med SDJ i aften for at holde trit med Randers og gå efter 5. Pladsen. Bum bum

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          1p fra delt 5.plads

          det er sindssygt med den sæson vi har haft
          Vi er Ove(n)på!
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            1p fra delt 5.plads

            det er sindssygt med den sæson vi har haft
            komplet vanvittigt.....håber ikke de høje herre bruge det som en undskyldning til at spare på indkøbene til næste sæson...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Vi er Ove(n)på!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                komplet vanvittigt.....håber ikke de høje herre bruge det som en undskyldning til at spare på indkøbene til næste sæson...
                JH: Kent ehhhh. Nu endte vi over jer og var vel forårets bedste hold. Jeg tror sgu at jeg holder fast i min indkøbspolitik da det har været en succes jo
                KN: Jeg vil gerne benytte mig af den bagdør jeg fik indført i min kontrakt
                JH: Fint fint. Jeg handler bare hvad vi skal bruge i Horsens og tager træner posten selv. Tænk alle de penge vi kan spare
                KN: Held og lykke
                JH: Tvivler jeg får brug for det

                Comment


                  Så scorer FcN i overtiden... og holder dermed lige præcis 7. pladsen...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    JH: Kent ehhhh. Nu endte vi over jer og var vel forårets bedste hold. Jeg tror sgu at jeg holder fast i min indkøbspolitik da det har været en succes jo
                    KN: Jeg vil gerne benytte mig af den bagdør jeg fik indført i min kontrakt
                    JH: Fint fint. Jeg handler bare hvad vi skal bruge i Horsens og tager træner posten selv. Tænk alle de penge vi kan spare
                    KN: Held og lykke
                    JH: Tvivler jeg får brug for det
                    Jeg tror simpelthen det hele vil brænde sammen herinde hvis det skete...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      SDJ foran

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        SDJ foran

                        Det er da bare perfekt stort herfra. tillader mig at være optimist og håbe på europæisk via 4 pladsen, skal denne opnås må Randers da hjertens gerne tabe en masse point, vores slut program indeholder jo lige netop også Randers

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af forever ob Se indlæg
                          Det er da bare perfekt stort herfra. tillader mig at være optimist og håbe på europæisk via 4 pladsen, skal denne opnås må Randers da hjertens gerne tabe en masse point, vores slut program indeholder jo lige netop også Randers
                          EDIT: 1-1

                          Comment


                            Jeg savner Fall..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Jeg kommer til kampen mod Randers sammen med min søn. Silkeborg-kampen er desværre ikke mulig, da det er i midten af ugen og jeg skal arbejde. Hvis vi møder vil jeg gerne give en øl.
                              Jeg kan vist finde et par fribilletter hvis det skulle være .
                              Hvis du vil tage mod fribilletter fra en Bayern fan

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af forever ob Se indlæg
                                Det er da bare perfekt stort herfra. tillader mig at være optimist og håbe på europæisk via 4 pladsen, skal denne opnås må Randers da hjertens gerne tabe en masse point, vores slut program indeholder jo lige netop også Randers
                                har vi noget at gøre i europa i vores nuværende forfatning?

                                håber på en top 6 - ville fandme være godkendt efter sådan en sæson her.....meeeen der er sgu langt op endnu

                                Comment

                                Working...
                                X