Oprindeligt indsendt af sjn
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Foråret 2015 og det samlede resultat.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg1p fra delt 5.plads
det er sindssygt med den sæson vi har haft"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægkomplet vanvittigt.....håber ikke de høje herre bruge det som en undskyldning til at spare på indkøbene til næste sæson...
KN: Jeg vil gerne benytte mig af den bagdør jeg fik indført i min kontrakt
JH: Fint fint. Jeg handler bare hvad vi skal bruge i Horsens og tager træner posten selv. Tænk alle de penge vi kan spare
KN: Held og lykke
JH: Tvivler jeg får brug for det
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJH: Kent ehhhh. Nu endte vi over jer og var vel forårets bedste hold. Jeg tror sgu at jeg holder fast i min indkøbspolitik da det har været en succes jo
KN: Jeg vil gerne benytte mig af den bagdør jeg fik indført i min kontrakt
JH: Fint fint. Jeg handler bare hvad vi skal bruge i Horsens og tager træner posten selv. Tænk alle de penge vi kan spare
KN: Held og lykke
JH: Tvivler jeg får brug for detTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægJeg kommer til kampen mod Randers sammen med min søn. Silkeborg-kampen er desværre ikke mulig, da det er i midten af ugen og jeg skal arbejde. Hvis vi møder vil jeg gerne give en øl.
Hvis du vil tage mod fribilletter fra en Bayern fan
Comment
-
Oprindeligt indsendt af forever ob Se indlægDet er da bare perfekt stort herfra. tillader mig at være optimist og håbe på europæisk via 4 pladsen, skal denne opnås må Randers da hjertens gerne tabe en masse point, vores slut program indeholder jo lige netop også Randers
håber på en top 6 - ville fandme være godkendt efter sådan en sæson her.....meeeen der er sgu langt op endnu
Comment
Comment