Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Haha, ja det er sgu helt tragikomisk indimellem. Vi kan dog bare trøste os med, at vi ikke er GF'ere.
    Ja, bare vi overlever, så er det ok for mig. Og bjørnen er altså ikke skudt endnu, men det ser fandens meget bedre ud, når man får en sejr, og FCV skal hente næsten 1 point pr kamp på os i snit resten af sæsonen.

Leave a comment:

• JMJ
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Men det er sgu da også et underligt hold, vi er endt med at holde med! Det er vel det mest frustrerende ved at være OB fan. Man kan hente hårdt tilkæmpede point søndag, 5 dage efter man har leveret en uhyggeligt pinlig indsats på hjemmebane mod det ringeste hold i ligaen. Det er det vildeste rollercoaster-ride at være OB-fan
    Haha, ja det er sgu helt tragikomisk indimellem. Vi kan dog bare trøste os med, at vi ikke er GF'ere.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Tja nu vil en sejr næste weekend bringe os på 8. Pladsen..

go figure

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Utroligt hvad en sejr kan gøre

Sidste weekend var der nedrykker stemning og nu går folk efter top 7
    jeg tør helt enkelt ikke st tænke på den slags af samme grund, det ender altid som l... med l... på og endnu en nedtur

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Er jeg en lortelfan, hvis jeg ikke kan få mig selv til at ønske en BIF sejr? Ser kampen og tager mig selv i at heppe på SE.
    Nix

Leave a comment:

• claudes1
    replied

Men det er sgu da også et underligt hold, vi er endt med at holde med! Det er vel det mest frustrerende ved at være OB fan. Man kan hente hårdt tilkæmpede point søndag, 5 dage efter man har leveret en uhyggeligt pinlig indsats på hjemmebane mod det ringeste hold i ligaen. Det er det vildeste rollercoaster-ride at være OB-fan

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Så kom BIF foran

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Hold i bare med Sønderjyske... det er også sjovere at overhale AaB i stillingen...
    Så skal de til at stramme an. Roder defensiv og uskarpe på deres chancer.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Hold i bare med Sønderjyske... det er også sjovere at overhale AaB i stillingen...

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied
    Åhhhhhhh den er svær
    Det vil være nemt for min sjæl hvis SE og BIF spiller remis.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Er jeg en lortelfan, hvis jeg ikke kan få mig selv til at ønske en BIF sejr? Ser kampen og tager mig selv i at heppe på SE.
    Åhhhhhhh den er svær

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied

Leave a comment:

• obkbh
    replied
    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    I næste runde kan det stort set afgøres gutter. Vinder vi hjemme over Sønderjyske, samtidig med at AaB slår til og vinder i Slagelse
    Ja, der må Kent jo være dobbelt motiveret.

Leave a comment:

• Løvkvist_jr.
    replied
    I næste runde kan det stort set afgøres gutter. Vinder vi hjemme over Sønderjyske, samtidig med at AaB slår til og vinder i Slagelse

Leave a comment:

Working...
X