Oprindeligt indsendt af JMJ
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Foråret 2015 og det samlede resultat.
Collapse
X
-
Ja, bare vi overlever, så er det ok for mig. Og bjørnen er altså ikke skudt endnu, men det ser fandens meget bedre ud, når man får en sejr, og FCV skal hente næsten 1 point pr kamp på os i snit resten af sæsonen.
-
Haha, ja det er sgu helt tragikomisk indimellem. Vi kan dog bare trøste os med, at vi ikke er GF'ere.Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægMen det er sgu da også et underligt hold, vi er endt med at holde med! Det er vel det mest frustrerende ved at være OB fan. Man kan hente hårdt tilkæmpede point søndag, 5 dage efter man har leveret en uhyggeligt pinlig indsats på hjemmebane mod det ringeste hold i ligaen. Det er det vildeste rollercoaster-ride at være OB-fan
Leave a comment:
-
Tja nu vil en sejr næste weekend bringe os på 8. Pladsen..
go figure
Leave a comment:
-
Men det er sgu da også et underligt hold, vi er endt med at holde med! Det er vel det mest frustrerende ved at være OB fan. Man kan hente hårdt tilkæmpede point søndag, 5 dage efter man har leveret en uhyggeligt pinlig indsats på hjemmebane mod det ringeste hold i ligaen. Det er det vildeste rollercoaster-ride at være OB-fanOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægUtroligt hvad en sejr kan gøre
Sidste weekend var der nedrykker stemning og nu går folk efter top 7
Leave a comment:
-
Utroligt hvad en sejr kan gøre
Sidste weekend var der nedrykker stemning og nu går folk efter top 7
Leave a comment:
-
Så skal de til at stramme an. Roder defensiv og uskarpe på deres chancer.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHold i bare med Sønderjyske... det er også sjovere at overhale AaB i stillingen...
Leave a comment:
-
Hold i bare med Sønderjyske... det er også sjovere at overhale AaB i stillingen...
Leave a comment:
-
Det vil være nemt for min sjæl hvis SE og BIF spiller remis.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægÅhhhhhhh den er svær
Leave a comment:
-
Er jeg en lortelfan, hvis jeg ikke kan få mig selv til at ønske en BIF sejr? Ser kampen og tager mig selv i at heppe på SE.
Leave a comment:
-
I næste runde kan det stort set afgøres gutter. Vinder vi hjemme over Sønderjyske, samtidig med at AaB slår til og vinder i Slagelse
Leave a comment:
Leave a comment: