Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Hvis han skifter frem og tilbage på leje mellem Kortrijk og Cardiff, vil der ikke komme nogen videresalgsklausul i spil.
    Men mon ikke at OB har været opmærksomme på det sælsomme arrangement mellem Vincent Tans forskellige klubber, og har forlangt en større pris med det samme, frem for en videresalgsklausul. Man har jo hele tiden vidst, at han ville blive købt af den ene klub, og lejet til den anden.
    Skulle han til gengæld slå igennem og blive solgt til en klub højere i hierarkiet i England må man til gengæld gå ud fra at der falder lidt penge af til os, da det jo officielt vil være et skift på tværs af landegrænser.

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Nu sidder jeg og får grå hår i hoved er der mon nogle på dette kloge forum som kan hjælpe.

Det handler om Zohore og evt. videresalg klausul hvis han skal skifte permanent til Cardiff. De behøver jo teknisk set ikke betale for ham når de to klubber har samme ejer?
    Hvis han skifter frem og tilbage på leje mellem Kortrijk og Cardiff, vil der ikke komme nogen videresalgsklausul i spil.
    Men mon ikke at OB har været opmærksomme på det sælsomme arrangement mellem Vincent Tans forskellige klubber, og har forlangt en større pris med det samme, frem for en videresalgsklausul. Man har jo hele tiden vidst, at han ville blive købt af den ene klub, og lejet til den anden.

Leave a comment:

• Løvkvist_jr.
    replied
    Nu sidder jeg og får grå hår i hoved er der mon nogle på dette kloge forum som kan hjælpe.

Det handler om Zohore og evt. videresalg klausul hvis han skal skifte permanent til Cardiff. De behøver jo teknisk set ikke betale for ham når de to klubber har samme ejer?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
    Jeg synes netop Greve bør spilles længere fremme. Ser ham som angriber, der KAN bruges på midten, men dér ser jeg ikke plads til ham længere, med så mange midtbanespillere i truppen. Greve har ofte været dygtig til, at gå med i de snævre kombinationer på kanten af feltet, og dukke op som en goal poacher i feltet, så han har imo. en målnæse, der jo givetvis vil komme mere til udfoldelse, hvis han får nogle chancer i front.
    Tror bare ikke på at han er målfarlig nok til at spille angriber i en klub som OB

Leave a comment:

• JMJ
    replied
    Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
    Jeg synes netop Greve bør spilles længere fremme. Ser ham som angriber, der KAN bruges på midten, men dér ser jeg ikke plads til ham længere, med så mange midtbanespillere i truppen. Greve har ofte været dygtig til, at gå med i de snævre kombinationer på kanten af feltet, og dukke op som en goal poacher i feltet, så han har imo. en målnæse, der jo givetvis vil komme mere til udfoldelse, hvis han får nogle chancer i front.
    Enig. Jeg tror heller ikke han besidder speeden til at spille kant. Han er dygtig teknisk velfunderet spiller, som er god i rum og kombinationer, men han er jo ikke en der sætter en mand på fart eller driblinger - om ex-Nr. 7 gjorde i sine velmagtsdage.

Leave a comment:

• Z.A.E
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Well går da ud fra de er forberedte på evt spillersalg og har en plan både A, B og C i så fald.......det er vel det den sportslige ledelse for sin hyre for

jeg synes ikke nødvendigvis vi kommer specielt styrkede ud af dette vindue, på den lange bane jo, men ihvertfald ikke på her og nu kontoen....og det synes jeg sgu er lidt bekymrende...
    Vi har et vindue mere inden det bliver alvorligt. Jeg er ikke nervøs for foråret. Truppen er bred nok.

Leave a comment:

• Z.A.E
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Rygterne siger 10-12 mill... Og jeg er enig i at vi skal undgå panik køb..
    Men målmandsposten er rystende usikker med hvem er klar og hvornår samt at jeg ikke syntes at Greve er angriber. Så der er kun 2 rigtige angribere + en masse der "kan" spille pladsen.. Men kun 2 rigtige angribere er for lidt

Leave a comment:

• Bebeto999
    replied
    Nej og ja. Ligaen er større, men Kortrijk har et lortestadion med plads til 9.500 tilskuere, og har været notorisk elevatorklub. De er aldrig sluttet over nr. 4.

- Men det kan så være lige meget, eftersom Zohore sandsynligvis ikke kommer til at sætte sine ben i Belgien, og i stedet skal løbe ud på det her stadion, med plads til 33.500 tilskuere:

Sandsynligvis?

Der er næppe ret meget, der er usandsynligt med dén ejer.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    I følge BT's oplysninger er prisen 10 mill + og i god tråd med os herinde der vurderede 10-12 mill var passende(Hej hej Komsi )

http://www.bt.dk/fodbold/cornelius-d...r-ikke-et-flop

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Nej og ja. Ligaen er større, men Kortrijk har et lortestadion med plads til 9.500 tilskuere, og har været notorisk elevatorklub. De er aldrig sluttet over nr. 4.

- Men det kan så være lige meget, eftersom Zohore sandsynligvis ikke kommer til at sætte sine ben i Belgien, og i stedet skal løbe ud på det her stadion, med plads til 33.500 tilskuere:

Hvis ikke han slår til her i foråret er der jo en risiko for at han ender i Belgien efter udløbet lejeaftale ...

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Selv den klub der køber ham er vel større end OB og i en større liga med flere tilskuere og penge ....

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Jesper Hansen godt tilfreds med Zohore handel

http://tipsbladet.dk/nyhed/ob-om-kon...jener-stor-ros

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Øland: Grotesk Zohore aftale

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...zohore-aftale/

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Jeg kan sagtens følge, at der mangler kvalitet i midterforsvaret, og at det er et efterslæb fra i sommers. Det er vi nok ret enige om. Men du tager min post ud af en samtale om, hvordan vi synes dette vindue er gået samlet set. Der virkede det bare mystisk.
    Fair nok, og beklager offensiven, det var skam ikke for at hive det hele ned eller være mystisk...

Leave a comment:

• Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Selv den klub der køber ham er vel større end OB og i en større liga med flere tilskuere og penge ....
    Ja, vi må håbe, at Zohore har taget med i overvejelserne, om han også kunne være interesseret i at spille der, hvis det er.

Leave a comment:

Working...
X