Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kenneth Zohore
Collapse
X
-
Generelt set var han et. Halvsæsonen da han blev solgt, var den lille del hvor han strengt taget fortjente hyren.
-
Umiddelbart ikke desværre.. Jeg har ikke hørt noget.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægVideresalgsklausul?
Men så meget bliver han aldrig solgt for.
Men at EB kalder ham superliga flop er jo håbløst efter hans OB tid. Ligsom at den ikke eksisterer for en københavner avis
Leave a comment:
-
-
Udligning mod Magdeburgs næstbedste.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå skærer vi det ned til Nesquik hvis de selv tager mælken med
Leave a comment:
-
Så skærer vi det ned til Nesquik hvis de selv tager mælken medOprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægTvivler på, at det er mange basører. Vi havde ham kun i et år, og jeg tror ikke Cardiff har betalt Tan's anden klub ret meget for at overtaget proformaejerskabet fra dem.
Leave a comment:
-
Tvivler på, at det er mange basører. Vi havde ham kun i et år, og jeg tror ikke Cardiff har betalt Tan's anden klub ret meget for at overtaget proformaejerskabet fra dem.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa okay. Så er der lige til Cacao og Redbull i et år
Leave a comment:
-
Alle klubber, der har haft en spiller fra han er 15-21 får en %-del af uddannelsespengene.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEr det ikke FCK der får dem?
Leave a comment:
-
Svaret må være ja. Han skifter fra et land til et andet, så vi burde modtage uddannelsespengeOprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæghttp://www.bold.dk/fodbold/nyheder/z...t-til-cardiff/
Ja, så er spørgsmålet om vi får lidt ekstra i posen :)
Leave a comment:
-
Så hvis jeg linker noget til Falk og spørger om vi måske får ekstra penge for hver kamp han spiller, så er det okayOprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægNu er det vel OB relevant ift. han spørger/hentyder til, at det kan give os nogle flere penge. Kan jeg dog ikke helt forestille mig, at det gør
(Han starter på bænken for FCK idag)
Leave a comment:
-
Nu er det vel OB relevant ift. han spørger/hentyder til, at det kan give os nogle flere penge. Kan jeg dog ikke helt forestille mig, at det gørOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHov hov hov. Hvis jeg ikke længere må opdatere tråde på gamle OB'ere må du heller ikke
Leave a comment:
Leave a comment: