Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    tja vel en ok angriber uden på nogen måde at være prangende , vi kan sikkert bruge de 5-7 mål han vil kunne bidrage med hvis han holder sig skadesfri .

Men brækker mig hvis han står ved stiften og skråler med på : Ååhh åh åh Vi hader FCK .... Og Brøndby :-)
    Alle har vel lov til at blive klogere ;)

Leave a comment:

• Leander
    replied
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...l-2017/5601311

Ringe EB. Zohore var IKKE lejet. Han blev hentet på en fri transfer.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
    tja vel en ok angriber uden på nogen måde at være prangende , vi kan sikkert bruge de 5-7 mål han vil kunne bidrage med hvis han holder sig skadesfri .

Men brækker mig hvis han står ved stiften og skråler med på : Ååhh åh åh Vi hader FCK .... Og Brøndby :-)

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Det afhænger 100% af om han kan holde sig skadesfri, i så fald bliver han solgt efter 1 år.
    Problemet er at han har virkelig svært ved, at være skadesfri i længere tid.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Bestemt.
    Medmindre Kent kan trylle med TM og Lado mangler vi vel stadig en angriber (AK?), men det er da et skridt på vejen. Kan han holde sig nogenlunde skadesfri over en sæson tror jeg han har et stort potentiale. Det fysiske er i hvert fald som det skal være.
    medmindre han kan trylle vil jeg mene vi mangler ihvertfald 2 ;) men lad os starte med 1 ekstra og se hvad der sker. Ville nu være rart hvis JH fik afsat TM og Lado.....

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    glimrende - rart at få det på plads hurtigt - for alle parter
    Bestemt.
    Medmindre Kent kan trylle med TM og Lado mangler vi vel stadig en angriber (AK?), men det er da et skridt på vejen. Kan han holde sig nogenlunde skadesfri over en sæson tror jeg han har et stort potentiale. Det fysiske er i hvert fald som det skal være.

Leave a comment:

• Stefanovich
    replied
    Fornuftigt,
    Lad os håbe på en opstart uden skades problemer.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    glimrende - rart at få det på plads hurtigt - for alle parter

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Jeg er tilfreds

Leave a comment:

• Qwenned
    replied
    http://www.ob.dk/artikel/ob-forlaenger-med-zohore.aspx

Så er der forlænget

Leave a comment:

• MadsMadsen
    replied
    Så gerne en 3 årig kontrakt, så hvis har har en fornuftig sæson under Kent han blive skudt af for mere

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    2 år er forbavsende rigeligt , jeg tror ikke på han har hvad der skal til for at blive en stabil og god Superliga angriber , det er den evige diskusion om at være god men ikke god nok . Og så syntes jeg han har en ret skidt attitude og ligner for mig en spiller som let kan overtage Emil's plads som hadeobjekt blandt fansene .

Middelt niveau , skidt attitude og høj skadesferkvens ..
    Jeg ser ham også skeptisk. Men hvis Kent ser en mulighed at udvikle ham ville det være dårlig at skrive kun 1 år. Hvis kan udvikler sig god kommer der svingdøren i gang og vi ikke engang ville få penge for ham. Jeg tror, at det er også Kents beslutning (alt andet ville være vanvid) og 1 år ville være en halvhejertet beslutning og det kan vi ikke bruge. Uanset hvad vi gør, vi skulle gøre det med perspektiver. Ubetænkte quick-shots havde vi rigeligt og håber at Kents forpligtelse gør slut med det.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    2 år er noget lort (hvis han kan forblive skadesfri) - vi kunne godt bruge noget kontinuitet med mange af de nye kontrakter, der har været lidt for meget gang i svingdøren på der sidste.
    2 år er forbavsende rigeligt , jeg tror ikke på han har hvad der skal til for at blive en stabil og god Superliga angriber , det er den evige diskusion om at være god men ikke god nok . Og så syntes jeg han har en ret skidt attitude og ligner for mig en spiller som let kan overtage Emil's plads som hadeobjekt blandt fansene .

Middelt niveau , skidt attitude og høj skadesferkvens ..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Søren Sorgenfri ‏@SSorgenfri 2 min.2 minutter siden Kenneth Zohore blot en underskrift fra at forlænge med OB. Ny kontrakt bliver på 2 års varighed #ob #sldk #transferdk
    Fint

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Jeg havde kun regnet med 1 år, så jeg det lyder som en fornuftig aftale. Han bliver nok ikke blandt de mest løntunge spillere i truppen, og skulle han få sit gennembrud, er der gode chancer for at tjene en solid skilling på ham.

Leave a comment:

Working...
X