Sker det skifte, vil det være skidt for Cardiff, OB og Zohore. Loose-loose-loose.
MvT
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kenneth Zohore
Collapse
X
-
Hvem er hans agent? Mads Bach Lummer?Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægTror virkelig OB har større chancer for at få en stor transfer hjem på Zohore, hvis han bliver her fremfor han skal i Championship. Lejer vi ham ud med en købsoption på f.eks. 10 mio. vil det sgu overraske mig, hvis de finder ham skarp nok til at indfri den.
Derudover synes jeg generelt at det er helt hul i hovedet at leje profiler ud, når nu vi trods alt har et sæsonmål. Zohore forstår jeg heller ikke en skid af. Nu er han endelig begyndt at indfri sit talent, og han burde have interesse i at blive udviklet yderligere af Kent, inden næste skridt skal tages. Cardiff er lidt af et galehus, og der burde være nogle rådgivere, som fortalte ham at det nok ikke er optimalt lige nu
Leave a comment:
-
Men det giver jo heller ingen mening... Hvis købsoptionen er kæmpe stor, er muligheden for, at Cardiff indfrier den selvfølgelig også proportionalt mindre. Jeg nægter, som tidligere nævnt, at tro på, at man vil lade Zohore være væk i så meget som en halvsæson, uden at være sikret et pænt millionbeløb, alt andet giver simpelthen ikke mening.Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæghttp://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...paa-lejeaftale Hvor gir det bare ingen mening i mig hoved det her.... Med mindre der er lavet en Crazy købsoption efter endt leje periode.
Zohore viste alene i efteråret med sine 7 mål, at han med sådan en høst kan være forskellen på flere placeringer, og dermed også millionbeløb, derfor giver det selvfølgelig ingen mening, at OB skulle forære ham væk uden at være forsikret en god sum penge.
En løsning på transferembargoen kunne måske være, at Cardiff sendte en eller to spillere til OB på en lejeaftale den anden vej. Cardiff er stadigvæk et hold med mange spillere der kunne være interessante for OB, og de har haft et haft af spillere på udlån i den her sæson.
Spændende bliver det i hvert fald at se, jeg glæder mig meget til at få en forhåbentlig fornuftig forklaring.
Leave a comment:
-
Tror virkelig OB har større chancer for at få en stor transfer hjem på Zohore, hvis han bliver her fremfor han skal i Championship. Lejer vi ham ud med en købsoption på f.eks. 10 mio. vil det sgu overraske mig, hvis de finder ham skarp nok til at indfri den.Oprindeligt indsendt af skarven Se indlægI forbindelse med Kasper Larsens udlejning til Kazakhstan var der så vidt vides tale om, at OB blev udmærket betalt for lejeopholdet med yderligere gevinst ved køb. Det kunne være samme løsning her, da Cardiff vist ikke må købe spillere før sommerferien.
Derudover synes jeg generelt at det er helt hul i hovedet at leje profiler ud, når nu vi trods alt har et sæsonmål. Zohore forstår jeg heller ikke en skid af. Nu er han endelig begyndt at indfri sit talent, og han burde have interesse i at blive udviklet yderligere af Kent, inden næste skridt skal tages. Cardiff er lidt af et galehus, og der burde være nogle rådgivere, som fortalte ham at det nok ikke er optimalt lige nu
Leave a comment:
-
Zohore er iflg. TV2 Fyn gledet ud af dagens trup...så der er nok ikke bare røg uden en brand her.
Leave a comment:
-
Som Skarven siger, så er det vel bare et spørgsmål om, at betalingen for lejemålet er tilpas stort.
Leave a comment:
-
"Cardiff City blev tidligere i januar idømt en transferkarantæne, der betyder, at klubben hverken må skrive permanent kontrakt med spillere eller købe spillere fri af andre klubber. Derfor tyder det på, at en lejeaftale er eneste mulighed. Cardiff City er blevet idømt en transferkarantæne på grund af brud på reglerne om Financial Fair Play."Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæghttp://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...paa-lejeaftale Hvor gir det bare ingen mening i mig hoved det her.... Med mindre der er lavet en Crazy købsoption efter endt leje periode.
Bortset fra det, fatter jeg bare ikke, som andre vist også har skrevet, at han vil væk. Han har endelig fået gang i karrieren her i OB, og smutter så til en klub, hvor han laaangt fra er garanteret noget som helst..
Leave a comment:
-
I forbindelse med Kasper Larsens udlejning til Kazakhstan var der så vidt vides tale om, at OB blev udmærket betalt for lejeopholdet med yderligere gevinst ved køb. Det kunne være samme løsning her, da Cardiff vist ikke må købe spillere før sommerferien.
Leave a comment:
-
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...paa-lejeaftale Hvor gir det bare ingen mening i mig hoved det her.... Med mindre der er lavet en Crazy købsoption efter endt leje periode.
Leave a comment:
-
Ja, du har ret. Det går nok.... Håber så bare, at der ikke også komme et bud på Festersen....... Det her med Zohore kom jo lidt ud af det blå...Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægDer kan komme et tilbud der er for godt til at man kan sige nej.
Men så skal man selvfølgelig helst have en backup plan. Men okay, der er ikke mange kampe i foråret, og både Greve og Falk kunne tage en offensiv plads hvis enten AK eller Festersen blev skadet.
Leave a comment:
-
Der kan komme et tilbud der er for godt til at man kan sige nej.Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlægEnig med dig i at det har været et fornuftigt vindue. Men dette Zohore rygte minder een om, hvor hurtigt tingene kan ændres. Men håber, JH og KN har styr på det......!?!?
Men så skal man selvfølgelig helst have en backup plan. Men okay, der er ikke mange kampe i foråret, og både Greve og Falk kunne tage en offensiv plads hvis enten AK eller Festersen blev skadet.
Leave a comment:
-
Enig med dig i at det har været et fornuftigt vindue. Men dette Zohore rygte minder een om, hvor hurtigt tingene kan ændres. Men håber, JH og KN har styr på det......!?!?Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægKan godt følge dig :)
Det kan godt blive lidt tyndt på toppen, hvis Zohore sælges uden der hentes en anden spiller ind, men ellers syntes jeg det har været et fornuftigt transfervindue (omend et par af spillerne først dukker op til sommer).
Leave a comment:
-
Kan godt følge dig :)Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlægFrygter bare en udmelding fra JH á lá; Vi er stærkt nok besatte i offensiven, så der hentes ikke noget ind. Lidt som han meldte ud med vores defensiv i efteråret. Min tillid til JH er nok lidt 'tyndslidt'....
Det kan godt blive lidt tyndt på toppen, hvis Zohore sælges uden der hentes en anden spiller ind, men ellers syntes jeg det har været et fornuftigt transfervindue (omend et par af spillerne først dukker op til sommer).
Leave a comment:
-
Frygter bare en udmelding fra JH á lá; Vi er stærkt nok besatte i offensiven, så der hentes ikke noget ind. Lidt som han meldte ud med vores defensiv i efteråret. Min tillid til JH er nok lidt 'tyndslidt'....Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægNu er han jo ikke solgt endnu, og hvis han bliver det, så er der stadig et par dage tilbage at hente andre spillere.
Leave a comment:
-
Nu er han jo ikke solgt endnu, og hvis han bliver det, så er der stadig et par dage tilbage at hente andre spillere.Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlægØv øv! Er meget træt af det, hvis Zohore smutter. Har været fan af ham fra dag ét!
Er der andre end mig, der sidder med den her bange anelse om, at nu begyndte det lige at se lidt positivt ud mht tilgange af spillere, der kunne styrke vores hullede defensiv, og så begynder vi at sælge ud af holdets styrke; offensiven? Således at vi på bundlinien kommer svækket ud af vinduet?
Leave a comment:
Leave a comment: