Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Fatter ikke hvis Zohore gider det der. Ham Tan har hul i hovedet, og slår han ikke til i Cardiff, bliver ham Tan sikkert sur ligesom med Corner og så står han af helvede til. Omvendt så skal OB ikke sige nej til 10 mio. Zohore har givetvis overpræsteret i efteråret og jeg tror der er rigtig stor sandsynlighed for vi aldrig får muligheden for at få 10 mio. kr. for ham igen. Bolden må lægge hos Zohore. Det kan ikke være klubbens problem, hvis Zohore ønsker at være en del af det cirkus.
    Enig, men vil da også som økonomisk kyniker mene, at der er nu Zohore kan sikre sig økonomisk, hvis det er 5 Mille om året i 3 år og han har stadig mange år som boldspiller, så var jeg Zohore ville det krible i fingrene, det siger så også noget om mig ��

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
      Men er det ikke KZ der selv skal træffe det valg??
      helt sikkert, jeg skriver også "jeg synes"
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Fatter ikke hvis Zohore gider det der. Ham Tan har hul i hovedet, og slår han ikke til i Cardiff, bliver ham Tan sikkert sur ligesom med Corner og så står han af helvede til. Omvendt så skal OB ikke sige nej til 10 mio. Zohore har givetvis overpræsteret i efteråret og jeg tror der er rigtig stor sandsynlighed for vi aldrig får muligheden for at få 10 mio. kr. for ham igen. Bolden må lægge hos Zohore. Det kan ikke være klubbens problem, hvis Zohore ønsker at være en del af det cirkus.
        Det er ganske rigtigt ikke OB's problem, hvis Kenneth ønsker dette skifte - også selvom det udefra lyder som en temmelig skrøbelig plan, hvor han risikerer at komme til at sidde fastklemt i noget regel-cirkus.

        Jeg håber for hans egen skyld, at han tænker sig godt om. Og selvom det ikke er OB's problem, så kunne jeg faktisk godt tænke mig (og det ved vi jo så heller ikke, om nogen i klubben gør), lige tænker lidt på personen Kenneth - lige i det her tilfælde - og ikke kun spilleren Kenneth, som der kan hentes gode penge ind for. Dvs. at man tager en snak med ham, hvis man synes det lyder rigtigt lusket. Der er vel ingen, der ønsker nogen spiller fanget i et eller andet cirkus, hvor der er risiko for "et eller andet".
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Det er ganske rigtigt ikke OB's problem, hvis Kenneth ønsker dette skifte - også selvom det udefra lyder som en temmelig skrøbelig plan, hvor han risikerer at komme til at sidde fastklemt i noget regel-cirkus.

          Jeg håber for hans egen skyld, at han tænker sig godt om. Og selvom det ikke er OB's problem, så kunne jeg faktisk godt tænke mig (og det ved vi jo så heller ikke, om nogen i klubben gør), lige tænker lidt på personen Kenneth - lige i det her tilfælde - og ikke kun spilleren Kenneth, som der kan hentes gode penge ind for. Dvs. at man tager en snak med ham, hvis man synes det lyder rigtigt lusket. Der er vel ingen, der ønsker nogen spiller fanget i et eller andet cirkus, hvor der er risiko for "et eller andet".
          Hans agent BURDE måske tage den snak med ham, men agenten får selvfølgelig også penge ved et skifte, så hvor interesseret er han lige i at tale ham fra det...
          På den anden side, så er Cardiff jo ikke ukendt land for hverken os eller Zohore, så hvis han siger ja, så må han være villig til at tage de risici der følger med.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Skynd dig, Kenneth, at takke nej...det lyder alt for uldent det der - det skal du ikke ud i...

            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...handel/5930325
            nej det lyder da godt nok ikke som verdens bedste ide. Efter alle hans mere eller mindre heldige ophold i div. klubber fatter jeg ikke han gider. Men pengene kan vel blive for gode

            Comment


              http://www.fyens.dk/sport/OB-handel-...rtikel/2934770
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Kortrijk ligger pt nr 10 i Jupiler League, så det er vel meget ligesom OB - spørgsmålet er så, om de overhovedet vil bruge ham, hvis han strander der. FK Sarajevo er næppe et skridt op sportsligt, og det ville nok være rimelig surt at strande der, mens evt. sager kører v FA/FIFA eller hvor det nu kunne blive.

                Enig i, at det er Zohores egen beslutning - det er ham, der skal tage risikoen under alle omstændigheder. Også helt enig i, at 10 mio er max udbytte og en økonomisk succéshistorie. Problemet i forhold til foråret kan blive, at det noget presset m tid for at finde en løsning.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Kortrijk ligger pt nr 10 i Jupiler League, så det er vel meget ligesom OB - spørgsmålet er så, om de overhovedet vil bruge ham, hvis han strander der. FK Sarajevo er næppe et skridt op sportsligt, og det ville nok være rimelig surt at strande der, mens evt. sager kører v FA/FIFA eller hvor det nu kunne blive.

                  Enig i, at det er Zohores egen beslutning - det er ham, der skal tage risikoen under alle omstændigheder. Også helt enig i, at 10 mio er max udbytte og en økonomisk succéshistorie. Problemet i forhold til foråret kan blive, at det noget presset m tid for at finde en løsning.
                  Med Joan giver det flere muligheder. Han kan også spille angriber eller afløse Rasmus Jensen på kanten så han bliver rykket op som angriber

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Kortrijk ligger pt nr 10 i Jupiler League, så det er vel meget ligesom OB - spørgsmålet er så, om de overhovedet vil bruge ham, hvis han strander der. FK Sarajevo er næppe et skridt op sportsligt, og det ville nok være rimelig surt at strande der, mens evt. sager kører v FA/FIFA eller hvor det nu kunne blive.

                    Enig i, at det er Zohores egen beslutning - det er ham, der skal tage risikoen under alle omstændigheder. Også helt enig i, at 10 mio er max udbytte og en økonomisk succéshistorie. Problemet i forhold til foråret kan blive, at det noget presset m tid for at finde en løsning.
                    så du tænker altså heller ikke vores nye færing er erstatning nok?....(kunne nemlig godt frygte JH tænker sådan)
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                      så du tænker altså heller ikke vores nye færing er erstatning nok?....(kunne nemlig godt frygte JH tænker sådan)
                      Han burde vel betragtes som afløser for Emil.. Vi har jo ikke alverdens kampe i foråret.
                      Men så da gerne en afløser for Zohore hvis man kan finde noget ordentligt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                        Hans agent BURDE måske tage den snak med ham, men agenten får selvfølgelig også penge ved et skifte, så hvor interesseret er han lige i at tale ham fra det...
                        På den anden side, så er Cardiff jo ikke ukendt land for hverken os eller Zohore, så hvis han siger ja, så må han være villig til at tage de risici der følger med.
                        Hans agent burde ikke tage den snak, hans agent SKAL tage den snak og i øvrigt have styr på op og ned. Det er jo for pokker KZ' rådgiver, vi taler om. Det kan selvfølgelig være, at agenten allerede har taget snakken osv, men ingen tvivl om, hvor agents fokus skal ligge - og det er ikke på pengene

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af daffy Se indlæg
                          Hans agent burde ikke tage den snak, hans agent SKAL tage den snak og i øvrigt have styr på op og ned. Det er jo for pokker KZ' rådgiver, vi taler om. Det kan selvfølgelig være, at agenten allerede har taget snakken osv, men ingen tvivl om, hvor agents fokus skal ligge - og det er ikke på pengene
                          Helt enig, men lad os for guds skyld få understreget, at det på ingen måde er OBs ansvar. Det eneste Jesper Hansen og co. har ansvaret for, er at sikre OB den, økonomisk set, bedst mulige handel.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Han burde vel betragtes som afløser for Emil.. Vi har jo ikke alverdens kampe i foråret.
                            Men så da gerne en afløser for Zohore hvis man kan finde noget ordentligt
                            Jeg vil også håbe der hentes en fysisk stærk angriber, hvis Zohore handlen går igennem. Vi har brug for forskellige typer og en spiller som Zohore vil efterlade et stort hul i angrebet ifht at kunne modtage bolde med ryggen mod mål samt i det hele taget at kunne true modstanderne i luftrummet og på fysikken.
                            Finnbogason fra Horsens vil i mime øjne være oplagt og så har han kontraktudløb til sommer, så prisen kan næppe være så høj. Han kæmper iøvrigt for at få en plads på det Islandske landshold som skal til EM til sommer.

                            http://www.achorsens.dk/ac-horsens-k...andsk-angriber
                            Last edited by OleKBH; 30-01-2016, 12:45.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Han burde vel betragtes som afløser for Emil.. Vi har jo ikke alverdens kampe i foråret.
                              Men så da gerne en afløser for Zohore hvis man kan finde noget ordentligt
                              håber virkeligt vi kommer væk fra den kortsigtede tankegang - syntes også en del af handlerne i dette vindue vidner om at man kigger længere frem - KEP og vores portugisiske/sønderjydske ven. Men man skal da blive ved - emil er væk der skal findes en erstatning, medmindre ham fra vejle skal regnes for det. Og falk er også så godt som væk - ham skal man vel også kigge efter en erstatning for. (lige apropos - har set flere der er begyndt at skrive rasmus jensen....formoder det har noget at gøre med hans skifte - men kunne i så ikke skrive fal$k eller andre kreative måde at forvandske hans navn på - rasmus jensen forvirre mig bare )
                              Og nu zohore der er på vej ud et eller andet vanvids eventyr.....ham bør der også findes en erstatning for.

                              Comment


                                Fatter ikke Zohore her. Med den karriere han har haft hidtil, ville jeg vægte stabilitet over alt andet.

                                Comment

                                Working...
                                X