Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Thomas Dalgaard

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Jeg går ud fra at AK er Anders K.?

    Ikke for at være kæk, men har I overhovedet set nogle AAB-kampe de sidste par sæsoner? Han er en af ligaens klart bedste angribere. Han er måske ikke så teknisk og driblende, men han er klart bedre end både Dalgaard og Zohore...
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Jeg går ud fra at AK er Anders K.?

      Ikke for at være kæk, men har I overhovedet set nogle AAB-kampe de sidste par sæsoner? Han er en af ligaens klart bedste angribere. Han er måske ikke så teknisk og driblende, men han er klart bedre end både Dalgaard og Zohore...
      Ja jeg har set lidt. Og han har lavet et par gode mål. Men at kalde ham en af ligaens klart bedste angribere er lige at stramme den efter min mening..
      Dalgaard og Zohore er slet ikke kommet igang endnu hellere til at få et samlignings grundlag

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ja jeg har set lidt. Og han har lavet et par gode mål. Men at kalde ham en af ligaens klart bedste angribere er lige at stramme den efter min mening..
        Dalgaard og Zohore er slet ikke kommet igang endnu hellere til at få et samlignings grundlag
        Har Zohore nogen sinde været igang nogle steder ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Jeg går ud fra at AK er Anders K.?

          Ikke for at være kæk, men har I overhovedet set nogle AAB-kampe de sidste par sæsoner? Han er en af ligaens klart bedste angribere. Han er måske ikke så teknisk og driblende, men han er klart bedre end både Dalgaard og Zohore...
          næsten enig , vil ikke sige han er en af de klart bedste , men en af de bedste ;-)
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Har Zohore nogen sinde været igang nogle steder ?
            såååå deeeeeet eller nowet

            Comment


              #96
              Heerenveen følger Dalgaard tæt

              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...gaard-hver-dag

              vi har en køboption på ham
              Last edited by fmprOB; 30-04-2015, 17:29.

              Comment


                #97
                Dalgaard skuffet over hans situation

                http://www.bold.dk/nyt/skuffet-dalgaard-traenerens-valg

                bider specielt mærke i denne:
                - Både og. Jeg er jo væk igen om fem kampe, så det er både godt og ondt.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Dalgaard skuffet over hans situation

                  http://www.bold.dk/nyt/skuffet-dalgaard-traenerens-valg

                  bider specielt mærke i denne:
                  - Både og. Jeg er jo væk igen om fem kampe, så det er både godt og ondt.
                  du har ret, jeg læste det først som han ikke vidste om han var væk igen om 5 kampe, men der står tydeligt at han skal videre igen.
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    du har ret, jeg læste det først som han ikke vidste om han var væk igen om 5 kampe, men der står tydeligt at han skal videre igen.
                    Yep. Ove P vil ikke bruge ham og chancen for at han er KN's type er nok endnu mindre

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Dalgaard skuffet over hans situation

                      http://www.bold.dk/nyt/skuffet-dalgaard-traenerens-valg

                      bider specielt mærke i denne:
                      - Både og. Jeg er jo væk igen om fem kampe, så det er både godt og ondt.
                      vi havde nok alle forventet at se mere til ham og zohore....og få mere ud af dem.

                      - Men Ove har haft muligheden, trods alt bedre at truppen er større og der er noget at vælge imellem.....

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        vi havde nok alle forventet at se mere til ham og zohore....og få mere ud af dem.

                        - Men Ove har haft muligheden, trods alt bedre at truppen er større og der er noget at vælge imellem.....
                        Ja tør ikke tænke på hvor mange penge de har kostet pr spilminut. Det samme kan så også siges for de 2 andre angribere vi har..

                        Comment


                          Ja det er fandme nogle bovlamme angribere der er i klubben. Derfor er de nu alle sammen blevet overhalet af en midtbane spiller.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                            Ja det er fandme nogle bovlamme angribere der er i klubben. Derfor er de nu alle sammen blevet overhalet af en midtbane spiller.
                            Og af Emil

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Ja tør ikke tænke på hvor mange penge de har kostet pr spilminut. Det samme kan så også siges for de 2 andre angribere vi har..
                              jo....men nu stadig glad for man hentede dem - den ekstra bredde, og så til træning - nu spiller Ove ikke med emil og spelmann på top fordi han er tvunget til det....han mener det er bedst. Tænk lige hvis vi var gået ind til foråret med Lado og kryger som vores angribere.....det ville jo være himmelråbende.

                              At de så ikke har passet - eller dalgaard ikke har passet, zohore har bare været for meget skadet - for ham vil Ove jo gerne bringe

                              Comment


                                Dalgaard er ret utilfreds med situationen... og den her må jeg sige, det er bare for meget...

                                - Jeg skal ikke stå her og sige, at jeg er bedre end andre, for det synes jeg selvfølgelig selv, men hvorfor Kenneth Zohore skulle ind i stedet for mig, det fatter jeg bare ikke. Sådan er det, og det er der ikke noget at gøre ved, siger han.

                                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...paa-ob-fremtid
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X