Oprindeligt indsendt af Superior
Se indlæg
Ind fra højre kommer så de forkerte striber og "stjæler" denne relativt ukendte svensker fra os. At vi ikke engang er i stand til at signe med en spiller på dette niveau bliver jo så også skuffende - selv om det ikke var den drømmespillere man havde håbet på, da det jo et eller andet sted viser hvor skidt det står til med klubben - det være sig omtalen af OB/økonomien/sportsdirektør, der troede han kunne holde tidlig weekend osv osv.
Ja selvfølgelig er der mange ukendte faktorer - vi aner jo ikke hvad der er gået for sig i kulissen, men at være positiv over at en potentiel forstærkning til vores angreb smuttede til en direkte konkurrent - her 3 dage før vinduet lukker det bliver jeg ikke. Desuden er dette bare endnu et hak i tuden til JH(sådan ser jeg det ihvertfald) det har bestemt ikke hjulpet på min tillid til ham - og jeg tvivler ærlig talt på at han formår at finde et eller andet frem, og da slet ikke når nu han har så kort en deadline at operere indenfor.....

Og hvis man som sportsdirektør bare går ud fra at alle spillere overholder evt. gentlemanaftaler, så tror jeg ikke man sidder længe i jobbet.
Comment