Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Daniel Larsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
    Helt enig. Folk kan ikke brokke sig nok over en fodboldspiller man dårligt nok kender, men næsten står i kø med kommentarer om, at han sikkert er en lottokupon! Pludselig er han så solgt til anden side, og fanden er løs. Hvad i himlen bilder I jer ind? Bak dog op om din klub og forstå, at der skal være balance i økonomien ellers ender det jo bare med et kollaps. At JH ikke fik afsluttet denne handel - HVIS vi i det hele taget var ret meget involveret - kan der være mange ukendte faktorer til, som vi slet ikke har kendskab til. Jeg er sikker på, at der hele tiden arbejdes med en liste af potentiele muligheder, men i sidste ende skal det hele jo gå op i en højere enhed.
    Lad os nu få det positive og optimistiske håb frem igen, så ender det jo nok med et eller andet godt i sidste ende alligevel. Man kommer nu meget nemmere og lettere igennem livet med positive livssyn, end med negative.
    det giver da go' mening; folk tørster efter nyt blod til angrebet og pludselig dukker der et saftigt rygte op; en angriber er på vej. Måske ikke den kaliber man havde drømt om - men der sker noget, og om ikke andet viser det da at ledelsen ikke er totalt blinde for vores nuværende (angriber)situation.
    Ind fra højre kommer så de forkerte striber og "stjæler" denne relativt ukendte svensker fra os. At vi ikke engang er i stand til at signe med en spiller på dette niveau bliver jo så også skuffende - selv om det ikke var den drømmespillere man havde håbet på, da det jo et eller andet sted viser hvor skidt det står til med klubben - det være sig omtalen af OB/økonomien/sportsdirektør, der troede han kunne holde tidlig weekend osv osv.

    Ja selvfølgelig er der mange ukendte faktorer - vi aner jo ikke hvad der er gået for sig i kulissen, men at være positiv over at en potentiel forstærkning til vores angreb smuttede til en direkte konkurrent - her 3 dage før vinduet lukker det bliver jeg ikke. Desuden er dette bare endnu et hak i tuden til JH(sådan ser jeg det ihvertfald) det har bestemt ikke hjulpet på min tillid til ham - og jeg tvivler ærlig talt på at han formår at finde et eller andet frem, og da slet ikke når nu han har så kort en deadline at operere indenfor.....

    Comment


      Viser jo bare at vintertransfer vinduet et uhyggeligt svært at handle i


      Eller nowet

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Viser jo bare at vintertransfer vinduet et uhyggeligt svært at handle i


        Eller nowet
        det tror jeg bestemt det er - har aldrig forestillet mig sportsdirektørens job bare var en tur i netto - hvor han hiver ned fra hylderne hvad han vil have.

        Men.....det hjælper ikke på min tiltro til ham at noget sådant sker så kort før deadline. Lad os se om han har en plan B klar - eller der kun var det en skud i bøssen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          det tror jeg bestemt det er - har aldrig forestillet mig sportsdirektørens job bare var en tur i netto - hvor han hiver ned fra hylderne hvad han vil have.

          Men.....det hjælper ikke på min tiltro til ham at noget sådant sker så kort før deadline. Lad os se om han har en plan B klar - eller der kun var det en skud i bøssen.
          Plan C og D burde vel også være "in motion"

          Comment


            Jeg er ikke forfærdet over, at vi ikke får en muligvis knæeskadet spiller med en nedadgående tendens i de seneste år og en lav mål rate.
            Men jeg er bekymret for, at måske LN og HJ var de få korn, der blev fundet af en blind kylling.
            Jeg kunne ikke forstå, hvis Hobro skulle overgå os hos Dalgaard. Måske skulle vi i dette tilfælde en KFC filial i Ådalen åbne og håber, at den sportslige ledelse i det mindste er en succes i det.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Daniel Larsson

              Hold nu op, hvor er vi (OB fans) dog negative og gode til at brokke os...

              Da Daniel Larsson blev rygtet til OB i går, blev stemningen hurtig negativ herinde - dårlig spiller, ofte skadet m.m.m. Nu da Esbjerg så har skrevet med ham, er det dårligt arbejde fra Jesper Hansen's side.....

              Hold nu op - vi aner jo slet ikke, om OB overhovedet har været interesseret i ham - vi kender ikke økonomien til spillerkøb, vi ved ikke hvad der evt. arbejdes på, vi aner ikke om OB overhovedet vil skrive med nye spillere.....

              Lad os nu være glade for, at vores profiler i truppen endnu ikke er solgt, og derved øges vores muligheder for overlevelse i Superligaen - truppen bør være stærkere end de andre bundhold - også selvom Vestsjælland har handlet lidt !!!!

              Så positiv indstilling og opbakning på stadion er vores (fans) bedste våben lige nu - også selvom jeg personligt gerne havde set et par nye spillere i truppen :-)

              Comment


                Daniel Larsson

                Hold nu op, hvor er vi (OB fans) dog negative og gode til at brokke os...

                Da Daniel Larsson blev rygtet til OB i går, blev stemningen hurtig negativ herinde - dårlig spiller, ofte skadet m.m.m. Nu da Esbjerg så har skrevet med ham, er det dårligt arbejde fra Jesper Hansen's side.....

                Hold nu op - vi aner jo slet ikke, om OB overhovedet har været interesseret i ham - vi kender ikke økonomien til spillerkøb, vi ved ikke hvad der evt. arbejdes på, vi aner ikke om OB overhovedet vil skrive med nye spillere.....

                Lad os nu være glade for, at vores profiler i truppen endnu ikke er solgt, og derved øges vores muligheder for overlevelse i Superligaen - truppen bør være stærkere end de andre bundhold - også selvom Vestsjælland har handlet lidt !!!!

                Så positiv indstilling og opbakning på stadion er vores (fans) bedste våben lige nu - også selvom jeg personligt gerne havde set et par nye spillere i truppen :-)
                Nu går fremad

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
                  Hold nu op, hvor er vi (OB fans) dog negative og gode til at brokke os...

                  Da Daniel Larsson blev rygtet til OB i går, blev stemningen hurtig negativ herinde - dårlig spiller, ofte skadet m.m.m. Nu da Esbjerg så har skrevet med ham, er det dårligt arbejde fra Jesper Hansen's side.....

                  Hold nu op - vi aner jo slet ikke, om OB overhovedet har været interesseret i ham - vi kender ikke økonomien til spillerkøb, vi ved ikke hvad der evt. arbejdes på, vi aner ikke om OB overhovedet vil skrive med nye spillere.....

                  Lad os nu være glade for, at vores profiler i truppen endnu ikke er solgt, og derved øges vores muligheder for overlevelse i Superligaen - truppen bør være stærkere end de andre bundhold - også selvom Vestsjælland har handlet lidt !!!!

                  Så positiv indstilling og opbakning på stadion er vores (fans) bedste våben lige nu - også selvom jeg personligt gerne havde set et par nye spillere i truppen :-)
                  den positive indstilling lander næppe en ny angriber. Og smut du så ellers bare en tur på stadion og begynd opbakningen - husk et tæppe det kan godt blive koldt så tidligt på sæsonnen.

                  Og så håber jeg da ellers ikke det er den indstilling JH mv. har - ja vi bør være bedre, men vi ligger altså fedtet gevaldigt ind i en nedrykningskamp, så håber da godt nok ikke de bare sætter deres lid til at "vi bør være bedre".....

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Hyldedk Se indlæg
                    Daniel Larsson

                    Hold nu op, hvor er vi (OB fans) dog negative og gode til at brokke os...

                    Da Daniel Larsson blev rygtet til OB i går, blev stemningen hurtig negativ herinde - dårlig spiller, ofte skadet m.m.m. Nu da Esbjerg så har skrevet med ham, er det dårligt arbejde fra Jesper Hansen's side.....

                    Hold nu op - vi aner jo slet ikke, om OB overhovedet har været interesseret i ham - vi kender ikke økonomien til spillerkøb, vi ved ikke hvad der evt. arbejdes på, vi aner ikke om OB overhovedet vil skrive med nye spillere.....

                    Lad os nu være glade for, at vores profiler i truppen endnu ikke er solgt, og derved øges vores muligheder for overlevelse i Superligaen - truppen bør være stærkere end de andre bundhold - også selvom Vestsjælland har handlet lidt !!!!

                    Så positiv indstilling og opbakning på stadion er vores (fans) bedste våben lige nu - også selvom jeg personligt gerne havde set et par nye spillere i truppen :-)

                    Enig, men det eneste problem kunne være at jeg kan synge højt, men jeg ikke scorer mål.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Det pinlige ved det her er ikke så meget den halvdårlige svenske kantspiller vi var ved at hente til vores angreb, som det er det faktum, at vores sportsdirektør blev revet rundt af Esbjerg. En klub vi klart overgår budgetmæssigt, og som nu har hentet "vores" angriber.

                      Så er det sådan set ligemeget om han bliver en succes eller ej. Fakta er, at vores sportslige ledelse er blevet numsebollet af en klub vi burde være overlegen både økonomisk og sportsligt.

                      Vi kan jo håbe, at den eventuelle erstatning bliver en større succes end Larsson, hvis der overhovedet kommer en erstatning.

                      Jeg er ikke imponeret!
                      Nu er der jo ikke nogen af os der præcist ved hvad der er sket her. Det kunne jo også være Hr. Larsson har vist sig som en vaske ægte luder, som simpelthen er hoppet fra en gentlemanaftale da EfB kom på banen med deres friske millioner efter salg af både Gomez og Pusic.
                      Samtidig må der jo sidde en del folk på dette forum som nu kan ånde lettet op over at vi ikke fik den angriber som de havde travlt med at svine til.
                      Lad os nu lige vente til på tirsdag med at fælde dom over transfervinduet, men jeg bliver da personligt skuffet hvis vores angreb ikke er blevet forstærket med tanke på de uhyggelige nedrykningskampe vi står overfor.

                      Comment


                        Se lige nøgternt på det - Esbjerg der ligger 1 point foran os, har byttet deres bedste angriber ud med en halvskadet svensker ude af kampform, der som jer ser det ikke er en spidsangriber.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                          Ah det er jeg ikke så enig i.

                          Kan ikke se det vildt slemme i det her. Det er vel bare et meget godt billede på de to klubbers nuværende situation. Esbjerg er mere attraktive i "øjeblikket". Det var da et ærgeligt medieforløb for klubben i dag, et slag. Men når vi reelt ikke ved mere synes jeg ikke man kan argumentere for hvad der ikke er godt nok eller hvad der skulle være gjort anderledes.

                          Du skriver vi klart overgår dem budgetmæssigt, det er jeg ikke så sikker på. Hvor har du det fra? JH har sagt, at på trods af nedskæringer ligger vi nok stadig i den gode halvdel. Det tror jeg egentlig også Esbjerg gør i øjeblikket så vil tro, at det er ret tæt. De har så også lige solgt Pusic, hvilket måske har frigivet lidt ekstra midler. Man skal heller ikke glemme, at selvom de virker som et bedre og mere overbevisende hold så er de kun 1 point foran os på 10. pladsen, og det bliver de nødt til at tage alvorligt.

                          Numsebollet blev vi måske, men det var også af en større og mere viril mand end vi er i øjeblikket. Jeg synes egentlig Daniel Larsson har et ret imponerende CV, hvis man ser bort fra det sidste års tid. Han skal have gang i hans karriere igen. Det kan han gøre ved at præstere godt på en lejeaftale på et halvt års tid. Og det er altså nemmere at gøre på et godt og velfungerende hold. Objektivt set kan jeg sagtens forstå Esbjerg er mere attraktivt for ham end Odense.
                          Når flere sportsjournalister skriver på twitter, at der kun manglede en underskrift på OB-aftalen med Larsson, så gør de det ikke for sjov. Man skriver ikke sådan noget uden at der er belæg for det. Det vil sige, at vi (JH) blev overhalet på målstregen af en klub, der pludselig kom til penge. Det er ikke godt sportsdirektørarbejde, uanset hvordan man vender og drejer det.

                          At jeg så er enig med dig i, at man sagtens kan forstå Larsson, er en anden sag. Hvis jeg var neutral fodboldspiller, ved jeg da også godt hvem af OB og EFB jeg helst ville spille for. Og salget af Pusic har da med garanti frigjort nogle midler vi ikke kunne konkurrere med i dette vindue. Larsson fik trods alt fire millioner om året i Spanien, og selv med en halvvering af lønnen ville han stadig være godt deropad i lønhierakiet.

                          Og at Larsson skulle være en "klubluder" der er "løbet fra en gentlemanaftale", som en anden skriver giver jeg ikke en hat for. De eneste spillere man kan regne med håndslag og gentlemanaftaler fra, er ens egne ungdomsspillere, og selv der ville det være dårligt sportsdirektørarbejde ikke at bakke håndslaget op med en skriftlig aftale.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
                            Hold nu op, hvor er vi (OB fans) dog negative og gode til at brokke os...

                            Da Daniel Larsson blev rygtet til OB i går, blev stemningen hurtig negativ herinde - dårlig spiller, ofte skadet m.m.m. Nu da Esbjerg så har skrevet med ham, er det dårligt arbejde fra Jesper Hansen's side..... *1

                            Hold nu op - vi aner jo slet ikke, om OB overhovedet har været interesseret i ham - vi kender ikke økonomien til spillerkøb, vi ved ikke hvad der evt. arbejdes på, vi aner ikke om OB overhovedet vil skrive med nye spillere.....
                            *2

                            Lad os nu være glade for, at vores profiler i truppen endnu ikke er solgt, og derved øges vores muligheder for overlevelse i Superligaen - truppen bør være stærkere end de andre bundhold - også selvom Vestsjælland har handlet lidt !!!!

                            Så positiv indstilling og opbakning på stadion er vores (fans) bedste våben lige nu - også selvom jeg personligt gerne havde set et par nye spillere i truppen :-)
                            1: De to ting udelukker ikke hinanden.

                            2: Jo, vi ved vi har været interesserede, og det ville du også hvis du fulgte bare overfladisk med. Og jo, der er midler til nye spillere.

                            Jeg bakker altid op når jeg er på Stadion (og jeg holder ikke op med at komme på stadion, selvom vi taber). Det skal ikke forhindre mig i at være kritisk overfor vores sportslige ledelses arbejde uden for banen, specielt når de gør det dårligere end konkurrenterne. For bliver de ved med det, bliver vi overhalet af flere og flere hold, til den til sidst hedder 1. Division. Og så er det lige meget hvor meget vi klapper, og hvor mange bannere vi laver.

                            Jeg har aldrig forstået den idé med, at hvis man er fan skal man bakke ukritisk op om alt hvad klubben foretager sig, og stå som en jubeidiot på Stadion med et stort grin og en "det kommer nok næste gang"-attitude, mens det ene nederlag efter det andet rasler ind...
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Når flere sportsjournalister skriver på twitter, at der kun manglede en underskrift på OB-aftalen med Larsson, så gør de det ikke for sjov. Man skriver ikke sådan noget uden at der er belæg for det. Det vil sige, at vi (JH) blev overhalet på målstregen af en klub, der pludselig kom til penge. Det er ikke godt sportsdirektørarbejde, uanset hvordan man vender og drejer det.

                              At jeg så er enig med dig i, at man sagtens kan forstå Larsson, er en anden sag. Hvis jeg var neutral fodboldspiller, ved jeg da også godt hvem af OB og EFB jeg helst ville spille for. Og salget af Pusic har da med garanti frigjort nogle midler vi ikke kunne konkurrere med i dette vindue. Larsson fik trods alt fire millioner om året i Spanien, og selv med en halvvering af lønnen ville han stadig være godt deropad i lønhierakiet.

                              Og at Larsson skulle være en "klubluder" der er "løbet fra en gentlemanaftale", som en anden skriver giver jeg ikke en hat for. De eneste spillere man kan regne med håndslag og gentlemanaftaler fra, er ens egne ungdomsspillere, og selv der ville det være dårligt sportsdirektørarbejde ikke at bakke håndslaget op med en skriftlig aftale.
                              Absolut ikke enig omkring det sidste du skriver omkring gentlemenaftaler. Et godt eksempel er da Christian Eriksen skiftede til Tottenham, her kom Paris SG på banen i sidste øjeblik og prøvede at lokke ham med højere løn, hvilket han afviste da han ikke ville løbe fra den mundtlige aftale han havde med Tottenham. Men ja der er da masser af eksempler på spillere med et anderledes moralkodeks. Men spørgsmålet om det er den type egoistiske "ludere" man gider samle på ;-)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                                Absolut ikke enig omkring det sidste du skriver omkring gentlemenaftaler. Et godt eksempel er da Christian Eriksen skiftede til Tottenham, her kom Paris SG på banen i sidste øjeblik og prøvede at lokke ham med højere løn, hvilket han afviste da han ikke ville løbe fra den mundtlige aftale han havde med Tottenham. Men ja der er da masser af eksempler på spillere med et anderledes moralkodeks. Men spørgsmålet om det er den type egoistiske "ludere" man gider samle på ;-)
                                I den perfekte verden, nej. I fodboldverdenen bliver man sgu nok nødt til at købe nogle ludere engang imellem. Og hvis man som sportsdirektør bare går ud fra at alle spillere overholder evt. gentlemanaftaler, så tror jeg ikke man sidder længe i jobbet.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X