Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Daniel Larsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    I mine øjne er det faktisk lige omvendt, sjovt nok. At det er en lille håndfuld bedrevidende, der benytter hver en lejlighed til at stille spørgsmålstegn ved folks støtte og dedikation, fordi disse ikke anser ledelsen for at være lig med klubben.

    MvH ChrisOB

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      I mine øjne er det faktisk lige omvendt, sjovt nok. At det er en lille håndfuld bedrevidende, der benytter hver en lejlighed til at stille spørgsmålstegn ved folks støtte og dedikation, fordi disse ikke anser ledelsen for at være lig med klubben.

      MvH ChrisOB
      +1

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
        Jeg er rystet over den mentalitet mange fans har. Fodbold er følelser, så langt er alle med, men hvorfor skulle det ikke gå? Hvad regner man helt seriøst med????
        Vi har allerede fået hallgrimur og håkon. Vi har forlænget med Greve og han har allerede scoret mål i træningskampe. Han er afløser for bodul. Lado mangler at vise sig i OB men har da gjort det før.
        Folk pisker en dårlig stemning op herinde - det så træls at læse hele tiden.
        Jeg er sku ikke ked af en skadet spiller ikke landede i OB. Jeg er rimelig fortrøstningsfuld...

        Lige spillet 1-1 mod hsv. St vi så taber med et helt uprøvet hold bestående af reserver til VFF - det tager jeg heller ikke så tungt.

        Ja ci spiller med i nederste række og det kan gøre ondt at rykke ned, men prøv nu lige at kig på cores materiale - det altså udemærket!!! Alt andet er fordi man er brændt fast i de gamle tider.
        og vi har mistet ruud....lad os se om håkon bare sådan lige går ind og erstatter ham.

        rimelig fortrøstningsfuld....mjaaa det ser ihvertfald langt bedre ud efter Ove er kommet til - og jeg har en fornyet tro på at vi kan redde vores røv med ham ved roret - selv med det materiale vi har, for så imponerende er det altså heller ikke.

        Lado har hidtil ikke været i ordenlig form og intet vist, mikkelsen bum bum bum, og så kryger som blev hentet til hb - det er ikke just et skræmmende angreb vi kan stille vel?
        Og så er der forlænget med Greve - og det er sgu da et plus - men derfra og så til at lægge alt for meget ansvar over på hans skuldre så tidligt....mener ikke det er hverken ønskværdigt eller fornuftigt.

        Om denne Larsson så havde været svaret på alle vores bønner - det aner jeg virkeligt ikke, kender ikke manden.

        Men jeg kan dog se at vi har brug for en angriber til foråret, muligt vi kan redde os uden - men det var alt andet lige smartere at forstærke os nu, mens vinduet stadig er åbent.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
          Jeg er rystet over den mentalitet mange fans har. Fodbold er følelser, så langt er alle med, men hvorfor skulle det ikke gå? Hvad regner man helt seriøst med????
          Vi har allerede fået hallgrimur og håkon. Vi har forlænget med Greve og han har allerede scoret mål i træningskampe. Han er afløser for bodul. Lado mangler at vise sig i OB men har da gjort det før.
          Folk pisker en dårlig stemning op herinde - det så træls at læse hele tiden.
          Jeg er sku ikke ked af en skadet spiller ikke landede i OB. Jeg er rimelig fortrøstningsfuld...

          Lige spillet 1-1 mod hsv. St vi så taber med et helt uprøvet hold bestående af reserver til VFF - det tager jeg heller ikke så tungt.

          Ja ci spiller med i nederste række og det kan gøre ondt at rykke ned, men prøv nu lige at kig på cores materiale - det altså udemærket!!! Alt andet er fordi man er brændt fast i de gamle tider.
          Og vi går med, vi går med til guld eller til 1.Div., det ville ikke ændre min passion. Men i øjeblikket er jeg absolut skuffet over det jeg kan se af sportslig ledelses arbejd (absolut udelukket Ove).
          Og jeg foretrækker at gå i retning af guld...
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Og vi går med, vi går med til guld eller til 1.Div., det ville ikke ændre min passion. Men i øjeblikket er jeg absolut skuffet over det jeg kan se af sportslig ledelses arbejd (absolut udelukket Ove).
            Og jeg foretrækker at gå i retning af guld...
            lige præcis.

            Vi støtter holdet hele vejen.

            - Men derfor kan man da godt være utilfredse med ledelsen og dens ageren.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              I mine øjne er det faktisk lige omvendt, sjovt nok. At det er en lille håndfuld bedrevidende, der benytter hver en lejlighed til at stille spørgsmålstegn ved folks støtte og dedikation, fordi disse ikke anser ledelsen for at være lig med klubben.

              MvH ChrisOB
              Så vi andre er ikke dedikeret?
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Så vi andre er ikke dedikeret?
                Har svært ved at se, at det jeg har skrevet skulle betyde det. Men det var ikke det, jeg mente så. Pointen var at det snarre er de såkaldte positive, der antyder de såkaldte negative ikke er lige så dedikerede, som de er, jævnfør bemærkninger som "støt nu op om klubben" og "hvad bilder I jer ind" fra visse andre debattører i denne tråd alene.

                Som om vi ikke kan tillade os at være utilfredse med Jesper H fordi så støtter vi ikke klubben.

                Men ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Har svært ved at se, at det jeg har skrevet skulle betyde det. Men det var ikke det, jeg mente så. Pointen var at det snarre er de såkaldte positive, der antyder de såkaldte negative ikke er lige så dedikerede, som de er, jævnfør bemærkninger som "støt nu op om klubben" og "hvad bilder I jer ind" fra visse andre debattører i denne tråd alene.

                  Som om vi ikke kan tillade os at være utilfredse med Jesper H fordi så støtter vi ikke klubben.

                  Men ChrisOB
                  Men i (dem der er utilfredse) gør det samme! I er lige så "hårde" i filten som så mange andre i den anden lejr og lad mig så slutte med at sige generelt set og ikke gældende for alle.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Men i (dem der er utilfredse) gør det samme! I er lige så "hårde" i filten som så mange andre i den anden lejr og lad mig så slutte med at sige generelt set og ikke gældende for alle.
                    Fordi man ryster på hovedet af ældsterådet i landsbyen, behøver man vel ikke have noget imod sine medindbyggere.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Fordi man ryster på hovedet af ældsterådet i landsbyen, behøver man vel ikke have noget imod sine medindbyggere.

                      MvT
                      Overhovedet ikke men jeg synes at nogle ryster på hovedet til man ligner en spedalsk. Så kommer man til at skræmme mere end at komme ud med sit egentlige budskab
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        Men i (dem der er utilfredse) gør det samme! I er lige så "hårde" i filten som så mange andre i den anden lejr og lad mig så slutte med at sige generelt set og ikke gældende for alle.
                        Nu kan jeg ikke udtale mig om, hvad du selv føler er rigtigt, men generelt er jeg ikke enig i, at "vi" gør det samme. Jeg har deltaget i rigtigt mange af de debatter, og uden jeg lægger hovedet på blokken, så er min personlige fornemmelse helt klart, at det er de såkaldt positive, der er slemmest til at smide statements, som dem, jeg allerede har smidt ud.

                        Og jeg tror, at hvis du satte dig ned og rent faktisk læste trådene igennem, så ville du se det.

                        Jeg tror ikke, vi bliver enige.

                        Men ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                          Jeg er rystet over den mentalitet mange fans har. Fodbold er følelser, så langt er alle med, men hvorfor skulle det ikke gå? Hvad regner man helt seriøst med????
                          Vi har allerede fået hallgrimur og håkon. Vi har forlænget med Greve og han har allerede scoret mål i træningskampe. Han er afløser for bodul. Lado mangler at vise sig i OB men har da gjort det før.
                          Folk pisker en dårlig stemning op herinde - det så træls at læse hele tiden.
                          Jeg er sku ikke ked af en skadet spiller ikke landede i OB. Jeg er rimelig fortrøstningsfuld...

                          Lige spillet 1-1 mod hsv. St vi så taber med et helt uprøvet hold bestående af reserver til VFF - det tager jeg heller ikke så tungt.

                          Ja ci spiller med i nederste række og det kan gøre ondt at rykke ned, men prøv nu lige at kig på cores materiale - det altså udemærket!!! Alt andet er fordi man er brændt fast i de gamle tider.
                          Jeg regnede i hvert fald med at der nok skulle dukke folk op og prædike, her, lige midt i at vinduet peaker... tænker ikke i får meget ud af det...

                          ... men målet helliger midlet for optimisterne, åbenbart...

                          Nr. 1 var skuffet over udsigten til Larsson
                          Nr. 2 var skuffet over det ikke blev til noget

                          ... og det får optimisterne så til, at så er både nr. 1 og 2 utilfredse lige meget hvad der sker... Hvilket ikke kunne være mere forkert, og dermed skaber i selv til den dårlige stemning, pisker den op til noget den ikke er... det kunne i starte med at lade være med...

                          Jeg er bestemt heller ikke ked af at Larsson ikke endte i OB, men det ændrer ikke på hvor fortrøstningsfuld jeg er... dine beretninger fra en opstartsfase, ændrer heller ikke på det, Falk scorede også i en opstartsfase, der kom også nye til, osv... det kan aldrig alene bare være nok til at skrue "det går nok" facaden på... for så var den nok gået noget før, og vi havde ikke lagt og kæmpet om nedrykning for 4 år i træk...

                          Jeg tager heller ikke nederlaget mod VFF så tungt, generer mig overhovedet ikke... men omvendt 1-1 mod HSV rører mig overhovedet heller ikke, vi er stadig bare OB, og Greve er stadig bare Greve...

                          Ja, det er noget jeg har hængt ved længe, at vores materiale og økonomi er bedre end det vi ser, så det gør jo ikke ligefrem skuffelsen mindre at den står på nedrykningstema for 4 år i træk... kan slet ikke se hvordan..?
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Nu kan jeg ikke udtale mig om, hvad du selv føler er rigtigt, men generelt er jeg ikke enig i, at "vi" gør det samme. Jeg har deltaget i rigtigt mange af de debatter, og uden jeg lægger hovedet på blokken, så er min personlige fornemmelse helt klart, at det er de såkaldt positive, der er slemmest til at smide statements, som dem, jeg allerede har smidt ud.

                            Og jeg tror, at hvis du satte dig ned og rent faktisk læste trådene igennem, så ville du se det.

                            Jeg tror ikke, vi bliver enige.

                            Men ChrisOB
                            Ved vi ikke bliver enige og det er fint nok. Til orientering så tror jeg at jeg har læst mere end rigeligt
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                              Jeg er rystet over den mentalitet mange fans har. Fodbold er følelser, så langt er alle med, men hvorfor skulle det ikke gå? Hvad regner man helt seriøst med????
                              Vi har allerede fået hallgrimur og håkon. Vi har forlænget med Greve og han har allerede scoret mål i træningskampe. Han er afløser for bodul. Lado mangler at vise sig i OB men har da gjort det før.
                              Folk pisker en dårlig stemning op herinde - det så træls at læse hele tiden.
                              Jeg er sku ikke ked af en skadet spiller ikke landede i OB. Jeg er rimelig fortrøstningsfuld...

                              Lige spillet 1-1 mod hsv. St vi så taber med et helt uprøvet hold bestående af reserver til VFF - det tager jeg heller ikke så tungt.

                              Ja ci spiller med i nederste række og det kan gøre ondt at rykke ned, men prøv nu lige at kig på cores materiale - det altså udemærket!!! Alt andet er fordi man er brændt fast i de gamle tider.
                              Enig

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Ved vi ikke bliver enige og det er fint nok. Til orientering så tror jeg at jeg har læst mere end rigeligt
                                Utvivlsomt, men måske kniber det lidt med at fornemme, hvornår noget er rigtigt, en gang imellem...? Det tror jeg.

                                😉

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X