Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mads Toppel...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Mon toppel i forvejen er en af dem med høj løn i truppen. Det tror jeg sgu ikke.
    Da der blev forlænget var han startende 2. keeper pga af JC's skade ... Vel næppe der alle lønkronerne er gået ...

    http://mobil.bold.dk/nyt/OB-forlaenger-med-Toppel

    Nu er han fast starter og sættes ned i løn ??? Det er ikke planen at han er 1. keeper i næste sæson ..

    Det bliver også sagt her http://mobil.bold.dk/nyt/ob-boss-roennow-en-spaendende-maalmand


    Og måske har KN sagt nej .. http://mobil.bold.dk/nyt/toppel-forlaengelse-afhaenger-af-kent-nielsen
    Last edited by Plum; 15-05-2015, 07:21.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Ellers er det et vink med en vognstang... Er det ikke JH der forlængede hans kontrakt? Der er vel løntilpasset en gang ..:
      det var vel nok JH der forlængede med ham, samtidig ved JH og også at efterspørgslen på MT sikkert ikke er voldsom stor. MT har et drømme job, og hvis valget var mit tog jeg gerne et lign. job med en løn svarende til lidt mere end en rørlægger løn. Derfor tror jeg de bliver enige om en forlængelse...bolden er hos Toppel som vel kommer med et modspil hvor der indlagt forbedringer i fht. JHs udkast eller en simpel forlængelse af den eksisterende kontrakt
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #78
        Ja mon ikke de fleste ville vælge at fortsætte som prof med alle de fordele det indebærer, ift et 7 - 16 job. Det er alt andet lige en langt lettere måde at tjene sine penge på. Rørlægger kan han altid blive igen når karrieren som fodboldspiller er slut.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
          Ja mon ikke de fleste ville vælge at fortsætte som prof med alle de fordele det indebærer, ift et 7 - 16 job. Det er alt andet lige en langt lettere måde at tjene sine penge på. Rørlægger kan han altid blive igen når karrieren som fodboldspiller er slut.
          præcis...og han vil stadig komme rundt på de ypperste baner i DK, fremfor ved et skifte til en lavere rangerende klub til en ringere løn, ringere stadions, og ikke meget mediehalløj. MT er sikkert der hvor han skal være glad for et tilbud fra en superligaklub...
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #80
            Toppel er helt sikkert ikke verdens bedste målmand. Ej heller superligaens. Heller ikke den bedste vi har set i OB. Til gengæld er han for det meste jævnt stabil, og en målmand man kan være nogenlunde tryg ved. Han er også 100% loyal overfor klubben, og har i denne sæson stået ganske fint og spillet de fleste kampe. Det belønner man med et tilbud om en markant lønnedgang. Nu ved jeg ikke, hvad "markant" dækker over. Men er det 10% er det vel fint nok. Men er det 25-40% ned, så synes jeg faktisk man begynder at sjofle med manden - en af de måske allermest loyale spillere i OB. Jeg tænker ikke, han i forvejen henter verdens største hyre i OB.
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Ellers er det et vink med en vognstang... Er det ikke JH der forlængede hans kontrakt? Der er vel løntilpasset en gang ..:
              ja det signalere jo ikke ligefrem at han er vores 1 valg fra næste sæson, sååååå vi kna nok med nogen sikkerhed konkludere at der kommer en ny keeper der er tiltænkt den plads.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Toppel er helt sikkert ikke verdens bedste målmand. Ej heller superligaens. Heller ikke den bedste vi har set i OB. Til gengæld er han for det meste jævnt stabil, og en målmand man kan være nogenlunde tryg ved. Han er også 100% loyal overfor klubben, og har i denne sæson stået ganske fint og spillet de fleste kampe. Det belønner man med et tilbud om en markant lønnedgang. Nu ved jeg ikke, hvad "markant" dækker over. Men er det 10% er det vel fint nok. Men er det 25-40% ned, så synes jeg faktisk man begynder at sjofle med manden - en af de måske allermest loyale spillere i OB. Jeg tænker ikke, han i forvejen henter verdens største hyre i OB.
                helt enig. Fair nok man ønske at give ham en lidt lavere hyre - da ham nok er tiltænkt en plads som 2. valg fra næste sæson af......men han har gjort det fint - og vil være en glimrende back up at have, og en der næppe vil skabe noget uro over hans nye position.

                Comment


                  #83
                  Fornuftigt, han skal ikke være 1.valg i næste sæson, men udelukkende back-up, derfor lavere løn.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Toppel er helt sikkert ikke verdens bedste målmand. Ej heller superligaens. Heller ikke den bedste vi har set i OB. Til gengæld er han for det meste jævnt stabil, og en målmand man kan være nogenlunde tryg ved. Han er også 100% loyal overfor klubben, og har i denne sæson stået ganske fint og spillet de fleste kampe. Det belønner man med et tilbud om en markant lønnedgang. Nu ved jeg ikke, hvad "markant" dækker over. Men er det 10% er det vel fint nok. Men er det 25-40% ned, så synes jeg faktisk man begynder at sjofle med manden - en af de måske allermest loyale spillere i OB. Jeg tænker ikke, han i forvejen henter verdens største hyre i OB.
                    Det har du helt sikkert ret i, forskellen på MT og Ousager er jo at MT har fået et tilbud og at OB som udgangspunkt gerne vil forlænge, men ikke for enhver pris. Der skal nok files lidt på både løn og længde, og så når de nok hinanden "om lidt". Proff. fodbold er en kynisk ting og MT kan være nok så sympatisk og vellidt blandt fans, men det er desværre nok ikke ting der tæller meget i det samlede regnskab
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Toppel er helt sikkert ikke verdens bedste målmand. Ej heller superligaens. Heller ikke den bedste vi har set i OB. Til gengæld er han for det meste jævnt stabil, og en målmand man kan være nogenlunde tryg ved. Han er også 100% loyal overfor klubben, og har i denne sæson stået ganske fint og spillet de fleste kampe. Det belønner man med et tilbud om en markant lønnedgang. Nu ved jeg ikke, hvad "markant" dækker over. Men er det 10% er det vel fint nok. Men er det 25-40% ned, så synes jeg faktisk man begynder at sjofle med manden - en af de måske allermest loyale spillere i OB. Jeg tænker ikke, han i forvejen henter verdens største hyre i OB.
                      Det har du helt sikkert ret i, forskellen på MT og Ousager er jo at MT har fået et tilbud og at OB som udgangspunkt gerne vil forlænge, men ikke for enhver pris. Der skal nok files lidt på både løn og længde, og så når de nok hinanden "om lidt". Proff. fodbold er en kynisk ting og MT kan være nok så sympatisk og vellidt blandt fans, men det er desværre nok ikke ting der tæller meget i det samlede regnskab
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Det har du helt sikkert ret i, forskellen på MT og Ousager er jo at MT har fået et tilbud og at OB som udgangspunkt gerne vil forlænge, men ikke for enhver pris. Der skal nok files lidt på både løn og længde, og så når de nok hinanden "om lidt". Proff. fodbold er en kynisk ting og MT kan være nok så sympatisk og vellidt blandt fans, men det er desværre nok ikke ting der tæller meget i det samlede regnskab
                        JH skal også bare passe på han ikke skræmmer Toppel væk - man ved hvad man får med Toppel både på godt og skidt......uden ham skal JH ud og finde 2 nye keepere oven i alt det andet.....og med hans track record in mente så bliver det sgu lidt spændende hvad han finde på at hente ind.

                        Men det er selvfølgelig en forhandlingssituation - så lad os håbe de bliver enige

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          JH skal også bare passe på han ikke skræmmer Toppel væk - man ved hvad man får med Toppel både på godt og skidt......uden ham skal JH ud og finde 2 nye keepere oven i alt det andet.....og med hans track record in mente så bliver det sgu lidt spændende hvad han finde på at hente ind.

                          Men det er selvfølgelig en forhandlingssituation - så lad os håbe de bliver enige
                          selvf. JH agere kynisk i disse situationer og spekulere i om MT virkelig vil tage et rørlæggerjob, fremfor et liv som proff. i superligaklub....jeg tror ikke han vender tilbage til håndværket endnu, alt andet lige så er det mere attraktivt at spille i OB, fremfor et ½dagsjob og deltidsproff. i Thisted eks.vis, antager jeg
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Fornuftigt, han skal ikke være 1.valg i næste sæson, men udelukkende back-up, derfor lavere løn.
                            Den løn han har nu er også som 2. keeper ... Dengang der blev forlænget hvor han havde tilbud fra England var han backup for JC .... Dog spillede han en del grundet JC' skader ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #89
                              Jeg synes virkelig det er respektløst overfor Toppel. Han vil være superligaens bedste anden målmand, han har så meget klubånd, han er en loyal type, og han brokker sig aldrig, få nu den aftale lukket Jesper Hansen.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                selvf. JH agere kynisk i disse situationer og spekulere i om MT virkelig vil tage et rørlæggerjob, fremfor et liv som proff. i superligaklub....jeg tror ikke han vender tilbage til håndværket endnu, alt andet lige så er det mere attraktivt at spille i OB, fremfor et ½dagsjob og deltidsproff. i Thisted eks.vis, antager jeg
                                Hvad har vi af unge målmandstalenter? Og hvordan er deres potentiale? Ifht. deres hyre og niveau, skal man måske også se lidt på fremtiden... Toppel har jo nok vist os det bedste han kan, hvilket har været godkendt. Bundniveauet trækkes op af nogle pragtredninger i verdensklasse, men gennemsnittet synes stadig ikke højt nok, som 1. valg. Henter man en bedre keeper end Toppel (hvilket synes muligt) kan en ung få chancen, som reservemålmand. Hvis der skulle opstå en længerevarende skade, bør det være muligt at leje. Det er set før i OB.

                                Comment

                                Working...
                                X