Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mads Toppel...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vild redning

    Comment


      Jeg vil også mene Toppel gav svar på sin berettigelse til ikke at gå voldsomt ned i løn. Han er jo flere gange fuldstændig prisgivet og holder os ene og alene på 0 med klasseredninger på stribe. Jeg er normalt ikke tilhænger af Toppel som vores 1. Målmand, men jeg tvivler på der er mange superliga målmænd der havde holdt os på et mål i de sidste to kampe. Han vokser og vokser, og jeg må have al ære og respekt for han topper så sent i sin karriere. Før har jeg ikke sagt det, men med det niveau han har holdt i foråret så har han sgu superliganiveau. Det har været stærkt og skaffet os en del point

      Comment


        inden vi går for meget i selvsving herinde, så citere avisen i dag MT for at sige at de slet ikke har snakket kontrakt endnu, der har kun været indledende samtaler. MT vil også lige have en snak men KN først, og det må antages at MT har bragt sig selv i gunstig situation hvis han kan holde sit niveau de næste kampe
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          inden vi går for meget i selvsving herinde, så citere avisen i dag MT for at sige at de slet ikke har snakket kontrakt endnu, der har kun været indledende samtaler. MT vil også lige have en snak men KN først, og det må antages at MT har bragt sig selv i gunstig situation hvis han kan holde sit niveau de næste kampe
          jeg er rigtigt glad for Toppel - og hans topniveau er glimrende....problemet er han er for svingende - syntes jeg også vi så i går. Selv om han klart redder vores røv så er der flere usikre indgreb - om det er manglende kommunikation med forsvaret ved jeg ikke. Syntes også ind i mellem det ser ud som "ubeslutsomhed" fra toppels side.....han kan ikke bestemme sig om han skal blive på stregen eller gå ud og bokse eller gribe bolden. Og så ender han tit med at komme næsten for sent.

          Håber man bliver enig med Toppel om en forlængelse - gerne et par år så der kommer lidt ro på. Men samtidig håber jeg også vi går ud og finder en ny 1 keeper - det er påkrævet hvis vi skal begynde at arbejde os opad.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Det jeg mener med Bilbao-eksemplet er, at for en basker er det en kæmpe ære at spille for dem, det kunne være så fedt, hvis en fynbo så samme ære i at spille for OB, og ikke skiftede til klubber som Brøndby og FCM som nogle gøre nu.
            Sådan er fodbold i Danmark bare ikke. Masser af fynboer hader OB (9'ere og 13'ere) grundet gammel rivalisering i 60-70'erne. Disse holder ofte med FCK og/eller BIF i Superligaen. Danmark er ikke et større land andet end regional stolthed kan ligge på et meget lille sted.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              jeg er rigtigt glad for Toppel - og hans topniveau er glimrende....problemet er han er for svingende - syntes jeg også vi så i går. Selv om han klart redder vores røv så er der flere usikre indgreb - om det er manglende kommunikation med forsvaret ved jeg ikke. Syntes også ind i mellem det ser ud som "ubeslutsomhed" fra toppels side.....han kan ikke bestemme sig om han skal blive på stregen eller gå ud og bokse eller gribe bolden. Og så ender han tit med at komme næsten for sent.

              Håber man bliver enig med Toppel om en forlængelse - gerne et par år så der kommer lidt ro på. Men samtidig håber jeg også vi går ud og finder en ny 1 keeper - det er påkrævet hvis vi skal begynde at arbejde os opad.
              det udtrykker nok min egen holdning meget godt det du skriver. Toppel er meget sympatisk og helt uden nykker, og det kan vi fans godt lide. Jeg håber også på en forlængelse med klubmanden Toppel, og jeg tror også det sker
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                http://mobil.bold.dk/nyt/skuffet-top...iser-ob-tilbud
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Det virker åbenlyst, at vi leder efter en ny 1.målmand. Ærgerlig historie - kan godt lide Toppel, men nok enig i, at vi skal bruge en bedre målmand.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Det virker åbenlyst, at vi leder efter en ny 1.målmand. Ærgerlig historie - kan godt lide Toppel, men nok enig i, at vi skal bruge en bedre målmand.
                    Helt sikkert. Toppel har, som person, også en rigtig stor stjerne ved mig - Men det er altså på tide at vi ser efter nyt blod på pladsen.

                    Comment


                      Dette er meget beklageligt, og også uforståeligt for mig. Så skulle man ikke forholde sig til en spiller, der altid var loyal, altid gav alt for klubben. Tænker at Toppel har en god attitude og en fantastisk indstilling med OB-ånd. Uanset at der kan være bedre målmænd er denne behandling respektløs. Jeg håber, at JH stadig gør ham en bedre tilbud, men frygter at det ikke vil ske.
                      Men vi fans skulle vise klubmanden Toppel i sidste hjemmekamp, vores loyalitet, vores taknemmelighed og især vores respekt.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        sys lidt klubben behandler toppel dårligt, sys også vi skal have en ny 1 målmand der er lidt mere stabil. Men toppel har sgu reddet os mange gange og altid været loyal overfor klubben

                        Comment


                          Bare det ikke går som køb af vores angribere at JH finder 3 til 4 tvivlsomme tilbud, i håb om at det ene i det mindste lykkes.

                          Comment


                            Enig, det er ikke "kønt" og trist at det havner i avisen, sætter OB i et dårligt lys, efter min mening. Uagtet at vi ikke kender indholdet og at der selvfølgelig er et aspekt af forhandlingstaktik i det, så tyder meget på at det er en markant nedgang der er tale om - så burde man istedet have sagt at man ville satse på andre målmænd.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Dette er meget beklageligt, og også uforståeligt for mig. Så skulle man ikke forholde sig til en spiller, der altid var loyal, altid gav alt for klubben. Tænker at Toppel har en god attitude og en fantastisk indstilling med OB-ånd.........
                              Men vi fans skulle vise klubmanden Toppel i sidste hjemmekamp, vores loyalitet, vores taknemmelighed og især vores respekt.
                              synes det lyder som en god idé med ekstra opbakning til toppel i hans måske sidste kamp for os.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Dette er meget beklageligt, og også uforståeligt for mig. Så skulle man ikke forholde sig til en spiller, der altid var loyal, altid gav alt for klubben. Tænker at Toppel har en god attitude og en fantastisk indstilling med OB-ånd. Uanset at der kan være bedre målmænd er denne behandling respektløs. Jeg håber, at JH stadig gør ham en bedre tilbud, men frygter at det ikke vil ske.
                                Men vi fans skulle vise klubmanden Toppel i sidste hjemmekamp, vores loyalitet, vores taknemmelighed og især vores respekt.
                                Jeg synes ikke det er uforståeligt... vi skal ud og hente en ny førstekeeper, hvor der er budgetteret med Y i løn. Det efterlader X til 2. og 3. keeperen, og Radzas del er jo allerede skrevet ind i kontrakten. Den resterende del af X er så hvad vi har tilbudt Toppel, og det mener han er for lidt. Fair, Toppel skal også tænke på sig selv, men JH kan jo ikke gå over budgettet "blot" fordi Toppel er en fin fyr.

                                Men jeg er HELT med på at give Toppel en fantastisk afsked... og velkomst tilbage, hvis han finder en ny suppeklub, og besøger Mekka i fremtiden.

                                mvh

                                MaxHH

                                Comment

                                Working...
                                X