Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mads Toppel...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Elsker Toppel. Han har bare så meget klubånd og coolness. Ved godt han har sine svipsere, men han har eddermame også reddet os mange gange. Hvis vi skal have ny 1. keeper skal være MARKANT bedre end Toppel, ellers lever jeg fint med Toppel det næste år.

    MvT
    Enig langt henad vejen. Han havde i mine øjne en formnedgang i efteråret, men er kommet efter det her i foråret. Han hører måske ikke blandt de allerbedste målmænd i ligaen, men jeg synes ofte hans antal af drops og usikkerhed i feltet overdrives. På de områder synes jeg ikke han halter efter den gennemsnitlige superligamålmand. Og så har han jo bare en fed attitude, både på og udenfor banen. Det kan man kun have respekt for.

    Det største problem er, at han er så usikker med fødderne - og det er trods alt også en væsentlig mangel. Det er den primære grund til, at jeg håber der hentes en ny 1. målmand.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Elsker Toppel. Han har bare så meget klubånd og coolness. Ved godt han har sine svipsere, men han har eddermame også reddet os mange gange. Hvis vi skal have ny 1. keeper skal være MARKANT bedre end Toppel, ellers lever jeg fint med Toppel det næste år.

      MvT
      Helt enig.
      Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlæg
        Hvad er det dog for en syg kultur at Toppel ikke ved om han er købt eller solgt så tæt på kontraktudløb. Jesper Hansen har tilsyneladende slet ikke talt med ham. Det er dybt uanstændigt. Se også BT - men det er måske afskrift - eller omvendt.
        http://www.bt.dk/fodbold/roerlaegger...llshit-med-mig
        Det er ikke fair man som arbejdsgiver lader sine ansatte stå hen i det uvisse, det kan da ikke være med til at styrke moralen.

        Udaftil virker det på mig heller ikke professionelt at der ikke kan tages en beslutning om man ønsker toppels forsatte samarbejde.

        Det er da kun med til at styrke holdets utilfredshed med Jesper Hansen, som der tidligere er givet udtryk for.

        - Kenned

        Comment


          #49
          Vi har sagt og skrevet meget om Toppel - både for og imod.
          Jeg har hele tiden sagt, lige fra han tiltrådte, at jeg var tryg ved ham...som 2. målmand. Har også hele tiden syntes, at jeg godt kunne tænke mig en lidt dygtigere målmand. Han har stået nogle pisse gode kampe. Der har også været kampe, hvor han har set lidt træls ud.

          Men...netop nu på 3 Sport 1 var der en statistik over redningsprocenter for målmænd i Superligaen - her ligger Toppel altså som nummer 5 set over hele sæsonen indtil nu. Det er slet ikke så ringe endda af den gode Toppel.
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            #50
            Toppel er nok en af de spillere der udviser mest OB ånd, hvis man kan sige det..

            Han har på det seneste spillet sig op og han er altid en fornøjelse på stadion.

            Han er så fynsk' det fint!

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              på 3 Sport 1 var der en statistik over redningsprocenter for målmænd i Superligaen - her ligger Toppel altså som nummer 5 set over hele sæsonen indtil nu. Det er slet ikke så ringe endda af den gode Toppel.
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlæg
                Hvad er det dog for en syg kultur at Toppel ikke ved om han er købt eller solgt så tæt på kontraktudløb. Jesper Hansen har tilsyneladende slet ikke talt med ham. Det er dybt uanstændigt. Se også BT - men det er måske afskrift - eller omvendt.
                http://www.bt.dk/fodbold/roerlaegger...llshit-med-mig
                Jeg er faktisk enig med dig - det er uanstændigt, hvis artiklen skal stå til troende, at man slet ikke har talt med Toppel - enten om stop eller forlængelse...eller at man lige tænker lidt.
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  #53
                  Iflg. dagens trykte FS tager Jesper Hansen en snak med Toppel i denne uge.

                  "Vi er begyndt at tale med en hel del spillere, men vi skal også have enorm respekt for, at Kent Nielsen skal lave sit arbejde færdigt i AaB, inden vi træffer forhastede beslutninger, siger Jesper Hansen"

                  ...
                  Som svar på hvordan Jesper Hansen synes Toppel har klaret sig:
                  "Han er inden i en god periode. Han er blevet mere rolig, og det har været godt for han spil. Toppel har haft et fornuftigt niveau i foråret, siger Jesper Hansen".

                  Comment


                    #54
                    Jeg er egentlig ok med, at der ventes med at forhandle til Kent Nielsen er med på banen - med respekt for hans arbejde, der skal gøres færdig i Aab, men så må man sgu melde det klart ud!
                    Skidt ledelsesstil, at spillerne skal læse det i medierne (nu går jeg ud fra, at de intet har hørt)
                    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                    JM Barometer 1
                    2 3 4 5 6 7 8 9 10

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Vi har sagt og skrevet meget om Toppel - både for og imod.
                      Jeg har hele tiden sagt, lige fra han tiltrådte, at jeg var tryg ved ham...som 2. målmand. Har også hele tiden syntes, at jeg godt kunne tænke mig en lidt dygtigere målmand. Han har stået nogle pisse gode kampe. Der har også været kampe, hvor han har set lidt træls ud.

                      Men...netop nu på 3 Sport 1 var der en statistik over redningsprocenter for målmænd i Superligaen - her ligger Toppel altså som nummer 5 set over hele sæsonen indtil nu. Det er slet ikke så ringe endda af den gode Toppel.
                      det skal vi da rose ham for og det er også rigtig godt, med til billedet høre også at der sikkert har været mange afslutninger på vores engang så vakkelvorne forsvar så han har da sikkert været "spillet varm" i nogen kampe og har haft mange gode redninger. Hans omgang med bolden efter redninger er dog stadig for langsom og vi mister nogen chancer for kontrastød og hans udspark er nervepirrende for os på landsiderne hvor ofte er i skudlinien 😂
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                        Iflg. dagens trykte FS tager Jesper Hansen en snak med Toppel i denne uge.

                        "Vi er begyndt at tale med en hel del spillere, men vi skal også have enorm respekt for, at Kent Nielsen skal lave sit arbejde færdigt i AaB, inden vi træffer forhastede beslutninger, siger Jesper Hansen"

                        ...
                        Som svar på hvordan Jesper Hansen synes Toppel har klaret sig:
                        "Han er inden i en god periode. Han er blevet mere rolig, og det har været godt for han spil. Toppel har haft et fornuftigt niveau i foråret, siger Jesper Hansen".
                        Syntes det vil være fint at forlænge med ham, han er inde i en god udvikling, med endnu mere tillid som 1. målmand, vil hans svage sider sikkert blive forbedret.

                        Selvfølgeligt fedt hvis vi kan få en ny supermålmand - men med den hit rate vores indkøb har haft de sidste mange år, kan man frygte et indkøb af en has been kryk husar

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          det skal vi da rose ham for og det er også rigtig godt, med til billedet høre også at der sikkert har været mange afslutninger på vores engang så vakkelvorne forsvar så han har da sikkert været "spillet varm" i nogen kampe og har haft mange gode redninger. Hans omgang med bolden efter redninger er dog stadig for langsom og vi mister nogen chancer for kontrastød og hans udspark er nervepirrende for os på landsiderne hvor ofte er i skudlinien 
                          Vil så mene at det må være lettere at holde en høj redningsprocent hvis der f.eks 100 afslutninger imod , end hvis der har været 300 . Toppel er blevet bedre af at der er kommet bedre styr på defensiven med Ove P . Hans spil med fødderne er han store svaghed , resten syntes jeg er absolut godkendt .
                          Skal der ske store udskiftninger i truppen til sommer med 3-4-5 nye til start 11'eren så kan det være en fordel at vente med målmandspladsen da vi her ved hvad vi har og det bestemt ikke er en dårlig målmamd og samtidig en klubmand med god erfaring . Gov ham 1 år mere og se tiden an , der er pladser som er vigtigere og i langt højere grad trænger til forstærkning .
                          Af de foreslåede vil jeg kun kunne se Rønnow som interessant . TS kæmpe nej til endnu en JC lignende handel , ingen fremtid , et uvist niveau og ingen sult . Wiland endnu større nej ,mindst lige så mange drops som Toppel , ingen fremtid , sansynligvis for høj løn , og måske heller ingen sult . Norig endnu engang nej tak , uvist niveau og ligner mere en spiller som havne et stort talent med er gået baglæns i udviklingen og ikke har kunnet præstere hvor end han har været siden sin opblomstring for år tilbage .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Vil så mene at det må være lettere at holde en høj redningsprocent hvis der f.eks 100 afslutninger imod , end hvis der har været 300 . Toppel er blevet bedre af at der er kommet bedre styr på defensiven med Ove P . Hans spil med fødderne er han store svaghed , resten syntes jeg er absolut godkendt .
                            Skal der ske store udskiftninger i truppen til sommer med 3-4-5 nye til start 11'eren så kan det være en fordel at vente med målmandspladsen da vi her ved hvad vi har og det bestemt ikke er en dårlig målmamd og samtidig en klubmand med god erfaring . Gov ham 1 år mere og se tiden an , der er pladser som er vigtigere og i langt højere grad trænger til forstærkning .
                            Af de foreslåede vil jeg kun kunne se Rønnow som interessant . TS kæmpe nej til endnu en JC lignende handel , ingen fremtid , et uvist niveau og ingen sult . Wiland endnu større nej ,mindst lige så mange drops som Toppel , ingen fremtid , sansynligvis for høj løn , og måske heller ingen sult . Norig endnu engang nej tak , uvist niveau og ligner mere en spiller som havne et stort talent med er gået baglæns i udviklingen og ikke har kunnet præstere hvor end han har været siden sin opblomstring for år tilbage .
                            Hvad med en Jesper Hansen der er lidt klemt i Frankrig? Han har kun 1 år tilbage og de rykker ned
                            kan lige se overskriften: Jesper Hansen henter Jesper Hansen

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Vil så mene at det må være lettere at holde en høj redningsprocent hvis der f.eks 100 afslutninger imod , end hvis der har været 300 . Toppel er blevet bedre af at der er kommet bedre styr på defensiven med Ove P . Hans spil med fødderne er han store svaghed , resten syntes jeg er absolut godkendt .
                              Skal der ske store udskiftninger i truppen til sommer med 3-4-5 nye til start 11'eren så kan det være en fordel at vente med målmandspladsen da vi her ved hvad vi har og det bestemt ikke er en dårlig målmamd og samtidig en klubmand med god erfaring . Gov ham 1 år mere og se tiden an , der er pladser som er vigtigere og i langt højere grad trænger til forstærkning .
                              Af de foreslåede vil jeg kun kunne se Rønnow som interessant . TS kæmpe nej til endnu en JC lignende handel , ingen fremtid , et uvist niveau og ingen sult . Wiland endnu større nej ,mindst lige så mange drops som Toppel , ingen fremtid , sansynligvis for høj løn , og måske heller ingen sult . Norig endnu engang nej tak , uvist niveau og ligner mere en spiller som havne et stort talent med er gået baglæns i udviklingen og ikke har kunnet præstere hvor end han har været siden sin opblomstring for år tilbage .
                              Toppel gjorde faktisk det modsatte sidste sæson... Højeste snit i Suppen i flere perioder, mens OB var det hold med flest skud imod...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #60
                                Toppel er altså ikke god nok. Ja han har nogle fantastiske energiredninger indimellem, men grundspillet, roen, spillet i fødderne, plus fejlprocenten, er simpelthen ikke på superliganiveau. Igår har han et par feberredninger, men ved FCMs mål og deres anden farlige dødbold i 2.halvleg, er han jo helt væk i feltet.

                                Vi skal have en bedre keeper, i mine øjne første prioritet.

                                Comment

                                Working...
                                X