Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mads Toppel...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    jo det er klart sidder han ude de næste par runder haster det jo endnu mere.

    Men helt ærligt så bliver den jo ikke ved med at gå
    Det gør det heller ikke med forsvaret eller midtbanen, spørgsmålet er vel hvad der vægtes højest... pt. virker det til at være en angriber...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      den er god nok....jeg har fra en ganske pålidelig kilde i det Odenseanske fodboldmiljø og fra inderkredsen i Næsby at MT er BIF mand "lige om lidt"....jeg hørte også hvad hans løn efter sigende bliver, men har dog svært ved at tro på tallet, når det ikke kommer fra hovedpersonen selv, men det det tal jeg hørte er MEGET mere end en rørlægger løn
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        den er god nok....jeg har fra en ganske pålidelig kilde i det Odenseanske fodboldmiljø og fra inderkredsen i Næsby at MT er BIF mand "lige om lidt"....jeg hørte også hvad hans løn efter sigende bliver, men har dog svært ved at tro på tallet, når det ikke kommer fra hovedpersonen selv, men det det tal jeg hørte er MEGET mere end en rørlægger løn
        Han er præsenteret manner

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          den er god nok....jeg har fra en ganske pålidelig kilde i det Odenseanske fodboldmiljø og fra inderkredsen i Næsby at MT er BIF mand "lige om lidt"....jeg hørte også hvad hans løn efter sigende bliver, men har dog svært ved at tro på tallet, når det ikke kommer fra hovedpersonen selv, men det det tal jeg hørte er MEGET mere end en rørlægger løn
          Så er det tal også meget mere end det, han blev tilbudt i OB.

          Jeg ønsker alt godt for Mads - også hvis det bliver i Brøndby. Han har om nogen været loyal overfor klubben, mens han var her, og løste sine opgaver på banen og på bænken uden brok.
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Han er præsenteret manner
            nå øv...jeg troede lige jeg kunne levere en ukendt sandhed....pis åsse
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Så er det tal også meget mere end det, han blev tilbudt i OB.

              Jeg ønsker alt godt for Mads - også hvis det bliver i Brøndby. Han har om nogen været loyal overfor klubben, mens han var her, og løste sine opgaver på banen og på bænken uden brok.
              +1

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                nå øv...jeg troede lige jeg kunne levere en ukendt sandhed....pis åsse
                Den leverede jeg jo allerede i mandags/tirsdags

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Den leverede jeg jo allerede i mandags/tirsdags
                  Det gjorde du, og tak for det
                  Jeg kommer til at savne Toppel, han tog sig tid til os fans, og havde virkelig klubånd. Jeg ønsker ham det bedste, han er nok den eneste OB-spiller, som kan skifte til Brøndby uden jeg bliver "loco".

                  Nu må Jesper Hansen ud og finde en bedre til prisen, han har lagt pres på sig selv, ligesom Falkesgaard med hans skade har det, og ikke mindst Radza med den reservekamp han stod i mod Silkeborg. Du har godt nok travlt Jesper Hansen...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                    Det gjorde du, og tak for det
                    Jeg kommer til at savne Toppel, han tog sig tid til os fans, og havde virkelig klubånd. Jeg ønsker ham det bedste, han er nok den eneste OB-spiller, som kan skifte til Brøndby uden jeg bliver "loco".

                    Nu må Jesper Hansen ud og finde en bedre til prisen, han har lagt pres på sig selv, ligesom Falkesgaard med hans skade har det, og ikke mindst Radza med den reservekamp han stod i mod Silkeborg. Du har godt nok travlt Jesper Hansen...
                    Tror jeg også godt han kan. Fuck hvor får JH travlt de næste 3-4 uger. 2-3 mand ind og 2-4 ud...
                    det svarer til en handel hver 4-6 dag fra nu af

                    Jeg tror nu stadig på at Falkes er klar i næste uge engang

                    Comment


                      Som skrevet da rygtet blev bragt :

                      Ønsker alt mulig succes for Toppel , håber han slår Rønnow af .
                      Men ønsker hans hold taber hver gang , med undtagelse af kampene i EL samt mod FCM ;-)
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...r-sgu-broendby

                        Comment


                          Hhahahaha - DET er fandme god værkstedhumor.

                          Comment


                            Hold kæft det er humor på højt plan.

                            Comment


                              Det er ret morsomt det der!
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Og det er jo et godt PR "stunt" han laver. Tror han er den VVS'er der får mest omtale, og så endda gratis. Toppel har alligevel bidraget med noget til forretningen.

                                Comment

                                Working...
                                X