Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamp mod HSV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamp mod HSV

    Det har været nævnt i FS på et tidspunkt, at vi nok skulle spille med HSV. Det bliver så nok den 25. eller 26. januar.

    http://www.hsv.de/saison/meldungen-s...ke-testgegner/

    Jeg ved så ikke hvor det der Offen ligger henne.............(Det VAR en vits)

    #2
    De to hold fra 1887! Håber den bliver spillet den 25. og et sted, hvor der er mulighed for at se den ;-)

    Comment


      #3
      Lidt mere her

      http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...-hamburger-sv/

      Comment


        #4
        så blev den programsat

        http://www.fyens.dk/sport/OB-som-gen...rtikel/2636956
        JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

        Comment


          #5
          Lidt mere detaljeret program hvad angår vinterpausen:
          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...usen/side/0/10

          Comment


            #6
            Bemærk, ingen adgang: http://www.fyens.dk/sport/Til-OB-fan...rtikel/2638784

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
              Man bruger ikke droner og helikoptere til at vide, at der kun er elendighed og latterlighed i klubbens ledelse på HSV i årevis. Latterligt at lukke spillet ikke at forråde de "store tricks" af dette kaoshold.
              Jeg håber, de ender i år der hvor de hører til i nogen tid: i 2. Liga.
              Last edited by andlox; 14-01-2015, 19:38.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Man bruger ikke droner og helikoptere til at vide, at der kun er elendighed og latterlighed i klubbens ledelse på HSV i årevis. Latterligt at lukke spillet ikke at forråde de "store tricks" af dette kaoshold.
                Jeg håber, de ender i år der hvor de hører til i nogen tid: i 2. Liga.
                Er du fan af et tysk hold?
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Er du fan af et tysk hold?
                  Det behøver man ikke at være for at vide, at HSV er et galehus. Det er pt Tysklands AGF - bare med turbo på: den store klub fra den næststørste by i landet, som pga. internt splid og inkompetence hos sponsorer, bagmænd og sportslig ledelse famler rundt - men stadig har en selvforståelse om, at man skal være med i toppen pga. den glorværdige fortid.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Det behøver man ikke at være for at vide, at HSV er et galehus. Det er pt Tysklands AGF - bare med turbo på: den store klub fra den næststørste by i landet, som pga. internt splid og inkompetence hos sponsorer, bagmænd og sportslig ledelse famler rundt - men stadig har en selvforståelse om, at man skal være med i toppen pga. den glorværdige fortid.
                    I know. Det er mere fordi han er tysker, og jeg er nysgerrig.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Man bruger ikke droner og helikoptere til at vide, at der kun er elendighed og latterlighed i klubbens ledelse på HSV i årevis. Latterligt at lukke spillet ikke at forråde de "store tricks" af dette kaoshold.
                      Jeg håber, de ender i år der hvor de hører til i nogen tid: i 2. Liga.
                      Mest skræmmende indlæg jeg længe har set på forumet.. 1887 forever!!

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        I know. Det er mere fordi han er tysker, og jeg er nysgerrig.
                        ah. Doh

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Er du fan af et tysk hold?
                          Schalke er den hold jeg er fan af i tyskland. Og min kommentar er vel skrevet med nogle æreger, fordi jeg havde håbet at måske gå til Hamburg for at se OB, fordi det er meget langt vej for mig til Odense. Jeg tror, fodbold er der for fansene og kan ikke forstå, at fansene bliver simpelthen udelukked fra spillet. Mener også virkelig, at ledelsen af HSV har gjort at tale om kun på grund af inkompetence de seneste år. Da jeg var en dreng var det nok en stolte club med traditioner, men nu..
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                            Mest skræmmende indlæg jeg længe har set på forumet.. 1887 forever!!
                            Jeg vil gerne undskylde mig hvis jeg har forærgeret dig personligt. Det var virkelig ikke min hensigt. Håber du ikke er HSV-fan.
                            Jeg skrev det da jeg var meget skuffet. Da jeg låste først af HSV-beslutnig tænkte jeg det måske være en and af avisen men det synes at være virkelig så. Jeg håbte at måske kunne se kampen i Hamburg. Jeg bor 750 km fra Odense men kun 400 fra Hamburg og det ville have været en god mulighed at se OB og have en god weekend uden at køre so langt. Jeg tænker at fodbold er for fansene og har virkelig inken forståelse derfor at fansene bliver udelukket.
                            Og med roligere og mindre emotionelle ord: jeg tror at HSV har en ledelse den ruinerer denne tydligere stor klub i de sidste årene.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                              Mest skræmmende indlæg jeg længe har set på forumet.. 1887 forever!!
                              Hvorfor?

                              Comment

                              Working...
                              X