Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægDerfor går han først om sommeren til Tottenham, efter at kontrakten med West Ham ender, uden salg.
http://www.transfermarkt.de/bericht-...ew/news/186955
Nå, det er også lige meget, det er FcM der misser penge i sidste ende også, så det er fint...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJa sådan kan det også ende, at man så slet ikke får dem solgt... Surt for West Ham, selvom det nok ikke blev 180 de glipper... I følge Transfermarkt er det ikke engang halvdelen, men stadig en slat...
Nå, det er også lige meget, det er FcM der misser penge i sidste ende også, så det er fint...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJa sådan kan det også ende, at man så slet ikke får dem solgt... Surt for West Ham, selvom det nok ikke blev 180 de glipper... I følge Transfermarkt er det ikke engang halvdelen, men stadig en slat...
Nå, det er også lige meget, det er FcM der misser penge i sidste ende også, så det er fint..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægNej - der tales om 18-20 mio pund. Tallene er rigtige nok; Premier League er blevet sindssyg og må gå ned på et tidspunkt med de priser. Verden løber jo tør for olie-millionærer:-)
Jeg syntes også det er for højt hvis han havde 2-4 år tilbage.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægDet er jo totalt urealistisk når han har under 6 mdr tilbage af sin kontrakt
Jeg syntes også det er for højt hvis han havde 2-4 år tilbage.
- ikke at jeg helt forstår det, de kunne trods alt nok godt få en pæn sum for ham, men de beløb er jo latterligt høje - selv med 2-4 år tilbage som du siger.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKan mærke at der sker noget inden længe. Hvorfor skulle der ellers meldes om vild aktivitet når KL kan ordnes en af de andre dage?
er så muligt at det de arbejder på mislykkedes. Sådan er det joTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Dinesen84 Se indlægKan sige med 95 % sikkerhed at der ikke sker mere i dag, så godnat til alle.
... kunne i øvrigt ikke falde mig ind at gå i seng nu...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment