Oprindeligt indsendt af elias.odense
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægLinde har faktisk lige præcis i disse minutter meldt ud, at han tager et halvt år som 3. valg... nu du lige nævnte ham Ps. Det afgør selvfølgelig ingenting 100...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlægForstår ham virkeligt ikke.. Han må åbenbart foretrække pengene frem for fodbolden. Gad vide om han bliver solgt til Kina eller Indien til sommer!?
Desuden tjener han vel det samme om han er i klubben eller udlejet? :/Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlægForstår ham virkeligt ikke.. Han må åbenbart foretrække pengene frem for fodbolden. Gad vide om han bliver solgt til Kina eller Indien til sommer!?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHan har næsten udøvet et målrettet forsøg på at smadre sin egen aktive karriere....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg...Jeg mener ordvalget Mundtligt tilsavn er noget af en tilsnigelse at kalde det jeg har læst om DL....men det er måske bare mig!
Som jeg tidligere skrev hvis ikke der er skrevet under er der ingen aftale....sådan er det bare........Der skydes med skarpt på JH fordi hans track record som sportsdirektør er som den er og det handler ikke kun om DL.........kan du forholde dig til det? (for nu at bruge dit eget udtrykBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægLN er succes Hallgrimur og Skogseid har værktøjet til at blive gode på Oves OB-hold. Lado er stadig for tidlig at vurdere, han ankom totalt ude af form og til en anden trænings- og spilfilosofi, så der vel håb endnu. TM levere ærligt arbejde og kan stadig udvikles til noget OB kan bruge, måske ikke som stjernespiller men mindre kan gøre det. COB var med til at skabe en stærk konkurrence på midtbanen, men kom i overskud, han er ingen dårlig spiller. Dit forhold til mundtlige aftaler er markant anderledes end min, og i de kredse jeg færdes....så meget for moral og etik fra mig...I rest my case.
Kryger er heller ikke en fiasko, men handlen var en fiasko...
Med 100 % sikkerhed IKKE til en stjernespiller!!! (underligt det altid skal køres der op) Forestiller mig aldrig han bliver bare fast mand på OB holdet...
CoB var en KÆMPE fejl, der røg ud som en af de første da muligheden opstod... han indgik ikke engang i den "svage" konkurrence der var, og spillede højreback på reserveholdet...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægLN er succes Hallgrimur og Skogseid har værktøjet til at blive gode på Oves OB-hold. Lado er stadig for tidlig at vurdere, han ankom totalt ude af form og til en anden trænings- og spilfilosofi, så der vel håb endnu. TM levere ærligt arbejde og kan stadig udvikles til noget OB kan bruge, måske ikke som stjernespiller men mindre kan gøre det. COB var med til at skabe en stærk konkurrence på midtbanen, men kom i overskud, han er ingen dårlig spiller. Dit forhold til mundtlige aftaler er markant anderledes end min, og i de kredse jeg færdes....så meget for moral og etik fra mig...I rest my case.
Kirkeskov - behøver jeg sige mere. Mikkelsen - kan godt li' ham han har kæmpet det han har lært - men alligevel mener jeg det er en slem handel JH har lavet - med en 4 årig kontrakt til en spiller der næppe bliver til meget andet end fyld på bænken.
Hallgrimur og Skogseid kan vi jo på ingen måde inddrage her - da vi endnu har til gode at se dem.
- uanset hvordan vi vender og drejer det så er JHs track record ikke den bedste....han får dog lige en thumbs up herfra i og med han faktisk har hentet en angriber til os i dette vindue, og så endda en tidligere topscore (omend han kommer til os med en skade....meeeen vi kan vel ikke få det hele ;) )
Comment
Comment