Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
    Ville være vanvittigt! Så sender jeg sgu blomster til JH :P
    Blomster vil nok være lige fimset nok :-) . Men han vil satme få slettet et par minusser i min bog ;-)
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Vi er ikke færdige

      Comment


        Nogle det ved hvad status er på zohore?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
          Vi er ikke færdige
          Piv frækt statement - et lille hint måske, afgang eller tilgang?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Linde har faktisk lige præcis i disse minutter meldt ud, at han tager et halvt år som 3. valg... nu du lige nævnte ham Ps. Det afgør selvfølgelig ingenting 100...
            Forstår ham virkeligt ikke.. Han må åbenbart foretrække pengene frem for fodbolden. Gad vide om han bliver solgt til Kina eller Indien til sommer!?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
              Forstår ham virkeligt ikke.. Han må åbenbart foretrække pengene frem for fodbolden. Gad vide om han bliver solgt til Kina eller Indien til sommer!?
              Hvorfor ikke? Jeg ville personligt langt hellere træne i en af verdens største klubber med to klassekeepere, evt få en medalje fra verdens bedste liga og lære fra/af de bedste frem for at spille fast i OB eller en segunda klub i udlandet.
              Desuden tjener han vel det samme om han er i klubben eller udlejet? :/
              Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                Forstår ham virkeligt ikke.. Han må åbenbart foretrække pengene frem for fodbolden. Gad vide om han bliver solgt til Kina eller Indien til sommer!?
                Han har næsten udøvet et målrettet forsøg på at smadre sin egen aktive karriere....
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Han har næsten udøvet et målrettet forsøg på at smadre sin egen aktive karriere....
                  Lindegaard runder snart de 31 og har spillet præcis 100 førsteholds- og A-landskampe i de øverste rækker. Altså det samme som enhver topmålmand står på 2-2,5 sæson... Det er sgu ikke særligt imponerende - uagtet, at CV'et tæller ansættelse i United. Dog hersker der ingen tvivl om, at jeg ville byde ham velkommen tilbage hvis det skulle ske. Klar forstærkning!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                    ...Jeg mener ordvalget Mundtligt tilsavn er noget af en tilsnigelse at kalde det jeg har læst om DL....men det er måske bare mig!
                    Som jeg tidligere skrev hvis ikke der er skrevet under er der ingen aftale....sådan er det bare........Der skydes med skarpt på JH fordi hans track record som sportsdirektør er som den er og det handler ikke kun om DL.........kan du forholde dig til det? (for nu at bruge dit eget udtryk
                    LN er succes Hallgrimur og Skogseid har værktøjet til at blive gode på Oves OB-hold. Lado er stadig for tidlig at vurdere, han ankom totalt ude af form og til en anden trænings- og spilfilosofi, så der vel håb endnu. TM levere ærligt arbejde og kan stadig udvikles til noget OB kan bruge, måske ikke som stjernespiller men mindre kan gøre det. COB var med til at skabe en stærk konkurrence på midtbanen, men kom i overskud, han er ingen dårlig spiller. Dit forhold til mundtlige aftaler er markant anderledes end min, og i de kredse jeg færdes....så meget for moral og etik fra mig...I rest my case.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Hvem mon JH står og kævler med i baggrunden?? http://instagram.com/p/ymm5lDG591/

                      Comment


                        YO MAMA....

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                          YO MAMA....
                          +1

                          Comment


                            Det har OB sgu ikke råd til (;
                            Last edited by Bullshark; 02-02-2015, 18:32.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              LN er succes Hallgrimur og Skogseid har værktøjet til at blive gode på Oves OB-hold. Lado er stadig for tidlig at vurdere, han ankom totalt ude af form og til en anden trænings- og spilfilosofi, så der vel håb endnu. TM levere ærligt arbejde og kan stadig udvikles til noget OB kan bruge, måske ikke som stjernespiller men mindre kan gøre det. COB var med til at skabe en stærk konkurrence på midtbanen, men kom i overskud, han er ingen dårlig spiller. Dit forhold til mundtlige aftaler er markant anderledes end min, og i de kredse jeg færdes....så meget for moral og etik fra mig...I rest my case.
                              Lado ankom ikke totalt ude af form... Han blev KØBT totalt ude af form... og handlen, og dermed JHs arbejde, vurderes derefter... det kan man sagtens gøre uden det er Lado man kritiserer...
                              Kryger er heller ikke en fiasko, men handlen var en fiasko...

                              Med 100 % sikkerhed IKKE til en stjernespiller!!! (underligt det altid skal køres der op) Forestiller mig aldrig han bliver bare fast mand på OB holdet...

                              CoB var en KÆMPE fejl, der røg ud som en af de første da muligheden opstod... han indgik ikke engang i den "svage" konkurrence der var, og spillede højreback på reserveholdet...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                LN er succes Hallgrimur og Skogseid har værktøjet til at blive gode på Oves OB-hold. Lado er stadig for tidlig at vurdere, han ankom totalt ude af form og til en anden trænings- og spilfilosofi, så der vel håb endnu. TM levere ærligt arbejde og kan stadig udvikles til noget OB kan bruge, måske ikke som stjernespiller men mindre kan gøre det. COB var med til at skabe en stærk konkurrence på midtbanen, men kom i overskud, han er ingen dårlig spiller. Dit forhold til mundtlige aftaler er markant anderledes end min, og i de kredse jeg færdes....så meget for moral og etik fra mig...I rest my case.
                                LN er en succes - enig. Lado som du skriver - ankom ude af form, det er selvfølgelig ikke JHs skyld - men han vælger (eller ser sig nødsaget til) at hente ham alligevel.....så den falder også tilbage på JH.
                                Kirkeskov - behøver jeg sige mere. Mikkelsen - kan godt li' ham han har kæmpet det han har lært - men alligevel mener jeg det er en slem handel JH har lavet - med en 4 årig kontrakt til en spiller der næppe bliver til meget andet end fyld på bænken.
                                Hallgrimur og Skogseid kan vi jo på ingen måde inddrage her - da vi endnu har til gode at se dem.

                                - uanset hvordan vi vender og drejer det så er JHs track record ikke den bedste....han får dog lige en thumbs up herfra i og med han faktisk har hentet en angriber til os i dette vindue, og så endda en tidligere topscore (omend han kommer til os med en skade....meeeen vi kan vel ikke få det hele ;) )

                                Comment

                                Working...
                                X