Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Mon ikke Zohore kun er backup, hvis Dalgaards ribben ikke består. De er for ens typer til at vi kan bruge begge.
    Jeg kan godt se fornuften i, at hente begge to. Zohore har store udviklingsmuligheder, og Dalgaard er hvis han er klar rigtigt målfarlig allerede nu, men der er ikke meget fremtid i ham. Jeg håber faktisk mest på at vi henter Zohore, da jeg ALDRIG har været fan af Dalgaard. Det kan godt være han laver mål i hver anden kamp, men når han samtidig ikke arbejder for holdet overhovedet, er jeg ham helst foruden. Så vidt jeg har hørt skaber han også dårlig stemning i truppen (både i Randers og Viborg), da hans ugidelighed også til træning, får holdkammeraterne til at blive pissed. Ville jeg også blive hvis jeg skulle starte på bænken i stedet for en, som dårlig nok gider at træne.

    Zohore er teknisk god, hurtig, har et fremragende venstreben, og så er han ung. Hvis vi kan får gang i ham, så er han en som kan indbringe mange millioner i fremtiden.

    Comment


      Er kæmpe fan af Zohore! Høj, vanvittig topfart og stadig en ung spiller med meget potentiale...!
      Så håber sgu at vi lander ham i stedet for en skadet Dalgaard på 30!!

      Comment


        pyha det bliver dælme da en spændene dag.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
          Er kæmpe fan af Zohore! Høj, vanvittig topfart og stadig en ung spiller med meget potentiale...!
          Så håber sgu at vi lander ham i stedet for en skadet Dalgaard på 30!!
          Nu hvor vi har sagt farvel til Bodul allerede, så stemmer jeg for at vi henter både Dalgaard og Zohore. Så kan vi leje Thomas Mikkelsen ud til en 1. divisionsklub, hvor han har mulighed for at komme tilbage på sporet.

          Comment


            Ville give god mening, Så ville vi have Lado, Dalgaard, Zohore og Greve. Lidt synd, ville meget gerne se Greve få chancen!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
              Ville give god mening, Så ville vi have Lado, Dalgaard, Zohore og Greve. Lidt synd, ville meget gerne se Greve få chancen!
              det gør han også - ellers havde man næppe forlænget hans kontrakt, de ser noget perspektiv i ham.
              - men at lægge for meget ansvar over på hans skuldre allerede nu, i vores situation mener jeg vil være forkert.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                Ville give god mening, Så ville vi have Lado, Dalgaard, Zohore og Greve. Lidt synd, ville meget gerne se Greve få chancen!
                Enig.

                Ville da også gerne se Greve, men vi kæmper altså mod nedrykning. Med 16 spillerunder tilbage og meget svært startprogram på foråret, er der simpelthen ikke tid til at kigge talenter an for at se om de måske slår til. Det er fint at Greve sidder i kulissen og er topklar, men det skal altså være som indskifter hvis de andre som er etableret og afprøvet på højt niveau, ikke leverer. Så er han mere end velkommen til at hoppe ind og vise hvad han er støbt af. Men mål i træningskampe kan altså bare ikke bruges til ret meget i kampe om livsvigtige point.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  det gør han også - ellers havde man næppe forlænget hans kontrakt, de ser noget perspektiv i ham.
                  - men at lægge for meget ansvar over på hans skuldre allerede nu, i vores situation mener jeg vil være forkert.
                  Ansvar er måske lidt overdrevet - men forventningspres ved at lade ham starte, er ikke særlig sundt for ham i klubbens nuværende situation. Det ville også sende nogle meget mærkelige signaler.

                  Comment


                    Høre at zohore skulle være løst af sin kontrakt og der er tale om et muligt permanemt skifte, men kan ikke finde fakta nogen steder? Har i hørt noget og hvad tænker i?? Personligt tror jeg det er et ok match men han skal vise noget kvalitet, tror ikke han blir topscorer materiale men 10 mål Per sæson skulle han vel kunne klare??

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                      Jeg her sagt det før og gentager gerne igen, vi aner ikke en hylende fis om hvad der reelt er foregået i disse forhandlinger.
                      Det vi ved er at vores økonomi har været under pres. Vi ved, der er tilført 35 mill, om de så skal bruges til at handle for, ( nok ikke sandsynligt)eller til at pynte på regnskabet.(nok mest sandsynligt).
                      Næsten uanset hvad JH handler med mindre det er Ronaldo, Messi, eller Zlatan så vil det altid være " lottokuponer" hos mange herinde.
                      Men kære venner klubben vil ikke/ har råd til dyre investeringer lige nu. Det må stå soleklart for enhver.
                      Forholder du dig til at kritikken af JH er tiltagende efter rækkevis af elendige indkøb ?
                      Har du sat dig ind i om kritikerne er de samme som farede i flint og forudsagde at Dursan , Løfquist , Kryger , Kirkeskov , Mikkelsen og COB ville floppe ?
                      Kan det være de samme kritikere som siden DD forlod os har påpeget at vores midtbane er et åbent sår og at Ari skulle væk derfra efter få kampe og ud på sin vb ?
                      Kan det passe at de hårde kritikere har mistet tålmodigheden ift at JH kan lande en angriber , som der har været mangel på siden Utaka smuttede ?
                      Har du styr på hvor mange af kritikerne der forventer indkøb ala DD og andre dyre stjerner ?
                      Kan det måske være kritikerne hellere ser 2-3 gode indkøb fremfor 6-8 middelmådige inden for samme økonomiske ramme ?
                      Kan det virkelig passe at nogle finder det underligt og frustrerende at vi få mdr efter at have købt 2 angribere igen er på amgriberjagt fordi ingen af de 2 har været i nærheden af at bære berettiget til start 11'eren ?

                      Og nej det get giver vel heller ikke mening at nogle ikke kan finde sammenhæng i den af JH flere gange oplæste strategi og de indkøb der foretages ?

                      Jesper Hansen er ansat i en af DK's største og mest traditionsrige klubber en klub jeg har fulgt hele livet og vil følge til den dag jeg dør . Han er ansat til at bringe klubben tilbage på sporet og han får sansynligvis en løn som kun overgåes af 2 sportsdirektører i DK . Det et en stilling hvor presset er stort ikke mindst fordi økonomien også skulle rettes til , men et kig rundt i landet hos klubber med mindre budget , mindre tiltrækningen og mindre brand viser at det sagtens kan lade sig gøre at hente spillere dom passer ind på holdet .
                      Kunne du ikke lige forklare hvad det er JH har udrettet i klubben der gør at han kan være hævet over al kritik ?
                      Last edited by Magge; 02-02-2015, 14:51.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Var jeg sportsdirektør ville jeg gå efter Zohore.
                        Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
                          Var jeg sportsdirektør ville jeg gå efter Zohore.
                          +1

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                            +1
                            +2

                            Comment


                              -1
                              Zohore har ikke bevist noget som helst, hvorfor vil i have en doven angriber uden mål?
                              TD er måske doven, men han scorer sku da i det mindste :)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
                                Var jeg sportsdirektør ville jeg gå efter Zohore.
                                var jeg sportsdirektør gik jeg efter begge

                                Comment

                                Working...
                                X