Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1
Collapse
X
-
Det var egentlig KL selv jeg tænkte
på, hvorfor han gør det... ikke hvorfor OB gør :-)
Leave a comment:
-
-
Thomas Dalgaard befinder sig angiveligt på fyn lige nu og nærmer sig dermed OB. Keneth Zohore, den tidligere FCK'er og BIF'er kan ligeledes være på vej til OB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægDe har lige brugt 5 minutters tid på OB i EB's transfer-tv...
Sådan overordnet så ser de OB som et hold (som det ser ud lige nu), der bare skal være glade for at overleve i Superligaen, og så kunne få en frisk start til sommer. Jeg er nok ret enig med dem.
Leave a comment:
-
De har lige brugt 5 minutters tid på OB i EB's transfer-tv...
Sådan overordnet så ser de OB som et hold (som det ser ud lige nu), der bare skal være glade for at overleve i Superligaen, og så kunne få en frisk start til sommer. Jeg er nok ret enig med dem.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægHvad var det for noget du skyldte opfølgning på ?
Måske det for en gangs skyld er en fordel at være sent ude.
Og er der nogen der vil have Emil, så sælg for fanden, han bliver ikke god igen på Fyn!
det var det hele
Leave a comment:
-
Er meget stor tilhønger af Zohore, og selvrom hans store dovne udtryk, så er han en ualmindelig hurtig fodboldspiller, og jeg mener at han stadig har et kæmpe uforløst potentiale!!!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af W0o0q Se indlægSøren Sorgenfri @SSorgenfri 3m3 minutes ago
Ex #fck #bif #ifkgbg Kenneth Zohore bliver løst af Fiorentina kontrakt og når de det, går han til #ob. Italiensk kilde. #transferdk
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af longo Se indlægHep på linien. Skylder en tysk forklaring eller i hvert fald en opfølgning på et rygte. Har lige talt med min gode bekendte i Ådalen, som var meget stille. Meget mere end vanligt. Sammenholdt med at han sagde, at der ikke har været så mange ting i gang i årevis, tolker jeg det rigtig godt. Og tror på både til- og afgange.
Tyskerhistorien ville han kun kommentere med: der sker så meget og kommer hele tiden nye muligheder!
Måske det for en gangs skyld er en fordel at være sent ude.
Og er der nogen der vil have Emil, så sælg for fanden, han bliver ikke god igen på Fyn!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af longo Se indlægHep på linien. Skylder en tysk forklaring eller i hvert fald en opfølgning på et rygte. Har lige talt med min gode bekendte i Ådalen, som var meget stille. Meget mere end vanligt. Sammenholdt med at han sagde, at der ikke har været så mange ting i gang i årevis, tolker jeg det rigtig godt. Og tror på både til- og afgange.
Tyskerhistorien ville han kun kommentere med: der sker så meget og kommer hele tiden nye muligheder!
Leave a comment:
-
Hep på linien. Skylder en tysk forklaring eller i hvert fald en opfølgning på et rygte. Har lige talt med min gode bekendte i Ådalen, som var meget stille. Meget mere end vanligt. Sammenholdt med at han sagde, at der ikke har været så mange ting i gang i årevis, tolker jeg det rigtig godt. Og tror på både til- og afgange.
Leave a comment:
-
Vi ville ikke leje ham ud hvis vi ikke fik noget for det. Han har spillet næsten alle kampe de to sidste sæsoner, så ville jo ikke give nogen mening hvis vi bare lod ham gå.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægEr der nogen der ved noget om KL..? Det lyder meget godt at sige det er for pengenes skyld, men er Astana nu den mulighed der er for spilletid, uden det samtidig binder ham, hvorfor skulle han så ikke gøre det..? Han har en løn sikret i OB når han kommer hjem igen, hvis ikke det er den løb har får hele tiden/svarer til det samme...
Leave a comment:
Leave a comment: