Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Rasmus Thelander, Anders K. Jacobsen, Henrik Dalsgaard, Kasper Risgård.... det er jo ikke fordi Kent Nielsen er uvant med at gøre spillere fra 1. division (eller derunder) til profiler i Superligaen.
    Risgård og Dalsgaard er lige at stramme den. Risgard har været både på ligalandsholdet og spillet i udlandet. Dalsgard er rent AaB talent. Enig i de to andre, og generelt i at han kan gøre det.

Comment

Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
      Risgård og Dalsgaard er lige at stramme den. Risgard har været både på ligalandsholdet og spillet i udlandet. Dalsgard er rent AaB talent. Enig i de to andre, og generelt i at han kan gøre det.
      AK47 har vel réelt set kun været en succes i forårssæsonen sidste år for Aab.. Men Thelander var godt set

Comment

Dalsgaard blev hentet i serie 2 som 20-årig.
        Risgaard har spillet i en 2. bundesligaklub, ja, men blev altså hentet i SIF. Når folk kan mene at Spelmann tæller som en 1. divisions-transfer må Risgaard gå ind under samme betegnelse. Spelmann har også spillet for ligalandsholdet. De to transfers minder faktisk en del om hinanden.

Comment

JH bekræfter på TV2 at KN får stor indflydelse på indkøb og sammensætning når han tiltræder.
          Meeeeeeen mon ikke at han lige får en finger med i spillet her til vinter

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            AK47 har vel réelt set kun været en succes i forårssæsonen sidste år for Aab.. Men Thelander var godt set
            AK47 toppede i foråret, men gjorde det sådan set fint hele sidste sæson. Denne sæson har været mere svingende, men han har stadig spillet fast og må overordnet betegnes som en succes i AaB.

Comment

AK47 toppede i foråret, men gjorde det sådan set fint hele sidste sæson. Denne sæson har været mere svingende, men han har stadig spillet fast og må overordnet betegnes som en succes i AaB.
              Jo bestemt. Set i lyset hvor han blev hentet fra.
              Men ser ham ikke som det store salgsemne osv som Thelander, Risgaard osv

Comment

Risgaard har spillet i en 2. bundesligaklub, ja, men blev altså hentet i SIF. Når folk kan mene at Spelmann tæller som en 1. divisions-transfer må Risgaard gå ind under samme betegnelse. Spelmann har også spillet for ligalandsholdet. De to transfers minder faktisk en del om hinanden.
                Forskellen er bare lige den, at Risgaard var med til at vinde mesterskabet forrige gang AaB gjorde det... Spelmann var med til at rykke ned med Horsens, 2 gange...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Forskellen er bare lige den, at Risgaard var med til at vinde mesterskabet forrige gang AaB gjorde det... Spelmann var med til at rykke ned med Horsens, 2 gange...
                  ..og Risgaard var med til at rykke ned med SIF. Men jo, Risgård har et DM på CV'et, der selvfølgelig gør noget. Spelmann er blevet nummer fire med ACH og har været i en pokalfinale med dem. Så der er da forskel - men er den virkelig så stor, at Spelmann skulle være at betegne som "endnu en første divisions-transfer" (og hvad det nu eller er han er blevet betegnet som) og Risgård en stor stjerne? Eller hvad er det der skulle gøre at Spelmann-transferen på papiret skulle være så dårlig? Altså udover at folk har set sig sure på Jesper Hansen og tidligere Horsens-spillere?

Comment

Det er jo forskelligt hvordan man ser på sådan noget. Jeg vil også kalde Ebbe Sand et produkt af BIF, selvom han var 20 da han kom fra Hadsund. Og som der ellers nævnes, så vandt Risgård DM med AaB, og var en afgørende spiller i det guld, som Kusk var det sidste år.

Comment

Så tæt var Aab og KN på enighed

http://www.bt.dk/superligaen/saa-tae...-der-skilte-de

Comment

Det er jo forskelligt hvordan man ser på sådan noget. Jeg vil også kalde Ebbe Sand et produkt af BIF, selvom han var 20 da han kom fra Hadsund. Og som der ellers nævnes, så vandt Risgård DM med AaB, og var en afgørende spiller i det guld, som Kusk var det sidste år.
                        Tja... det er vel ret sjældent at spillere kommer fra serie 2 som 20-årige. Jeg kunne forestille mig ramaskriget herinde, hvis OB gjorde det.

Risgård var en afgørende spiller i AaB's guldsæson for 6 år siden. Ligesom Spelmann var afgørende for Horsens sæson med 4. plads og pokalfinale - også for nogle år siden. Begge har det tilfælles, at kigger man på deres karriere efter den ene rigtig gode sæson er det gået noget nedad. Desuden kan man finde mange spillere der har været med til at vinde guld og 5-6 år efter, efter at have spillet i en række mindre klubber, altså ikke vil være en succes for et tophold i Superligaen. Så jeg kan stadig ikke helt se hvorfor Risgaard skulle være en mere sikker transfer end Spelmann.

Comment

Kent sagde "nej" til udlandet og valgte OB

http://www.fyens.dk/sport/Kent-Niels...rtikel/2631387

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            KN er lovet millioner af Thorborg ?!

http://www.bt.dk/superligaen/ob-rigm...-med-millioner
                            Forstår ikke helt hvorfor vi skulle igennem tre sæsoner med miserable resultater før Thorborg blev villig til at skyde penge i klubben. Nu håber jeg bare ikke, at alle pengene bliver skudt efter dyre lønninger og vanvittige transfers.

Nu skal fundamentet på plads i klubben. Jeg håber på at der også bliver investeret i et stærkt ungdomsmiljø, scouting, bedre faciliteter og nye tiltag for fans. Hvis man alligevel er villig til at smide mange millioner i klubben, så kunne man måske gøre det med et langsigtet formål, der ikke er bygget op omkring 1.holdet.

Comment

Rasmus Thelander, Anders K. Jacobsen, Henrik Dalsgaard, Kasper Risgård.... det er jo ikke fordi Kent Nielsen er uvant med at gøre spillere fra 1. division (eller derunder) til profiler i Superligaen.
                              nej og det skal han da endelig fortsætte med - pointen var mere at der trods alt må være nogle større ambitioner, og dermed budgetter til at der nu rent faktisk kan hentes nogle deciderede profiler, til at supplere egne talenter og talenter fundet i lavere rækker.

- lige risgård syntes jeg dog ikke du kan bruge her i den sammenhæng ;) kan godt være han blev hente i 1 div. men med al den erfaring han havde fra tidligere tæller han i mit hoved ikke som 1 divisonsspiller - og da slet ikke som "uprøvet" som jeg faktisk skrev først. Ligesom jeg heller ikke mener Spelmann vil være at betragte som sådan.
                              - Et eksempel her kunne være Thomas Mikkelsen, der aldrig har spillet andet end på et middelgodt 1 divisionshold og vel ikke har tiltrukket sig den store opmærksomhed.

Men som sagt kan Kent og JH finde den næste Thelander i en 2 divisionsklub så gerne for mig ;)

Comment

Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                                Forstår ikke helt hvorfor vi skulle igennem tre sæsoner med miserable resultater før Thorborg blev villig til at skyde penge i klubben. Nu håber jeg bare ikke, at alle pengene bliver skudt efter dyre lønninger og vanvittige transfers.

Nu skal fundamentet på plads i klubben. Jeg håber på at der også bliver investeret i et stærkt ungdomsmiljø, scouting, bedre faciliteter og nye tiltag for fans. Hvis man alligevel er villig til at smide mange millioner i klubben, så kunne man måske gøre det med et langsigtet formål, der ikke er bygget op omkring 1.holdet.
                                Nej den undre godt nok også mig. Nu ved vi jo reelt ikke hvor meget mere der skydes i projektet, men hvad har ændret sig - og hvorfor skulle man igennem flere sæsonner på randen af katastrofe....det giver ikke meget mening

Comment

Working...
                                X