Oprindeligt indsendt af driflin
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny træner Kent Nielsen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægRisgård og Dalsgaard er lige at stramme den. Risgard har været både på ligalandsholdet og spillet i udlandet. Dalsgard er rent AaB talent. Enig i de to andre, og generelt i at han kan gøre det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægRisgård og Dalsgaard er lige at stramme den. Risgard har været både på ligalandsholdet og spillet i udlandet. Dalsgard er rent AaB talent. Enig i de to andre, og generelt i at han kan gøre det.
Risgaard har spillet i en 2. bundesligaklub, ja, men blev altså hentet i SIF. Når folk kan mene at Spelmann tæller som en 1. divisions-transfer må Risgaard gå ind under samme betegnelse. Spelmann har også spillet for ligalandsholdet. De to transfers minder faktisk en del om hinanden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAK47 har vel réelt set kun været en succes i forårssæsonen sidste år for Aab.. Men Thelander var godt set
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægAK47 toppede i foråret, men gjorde det sådan set fint hele sidste sæson. Denne sæson har været mere svingende, men han har stadig spillet fast og må overordnet betegnes som en succes i AaB.
Men ser ham ikke som det store salgsemne osv som Thelander, Risgaard osv
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægDalsgaard blev hentet i serie 2 som 20-årig.
Risgaard har spillet i en 2. bundesligaklub, ja, men blev altså hentet i SIF. Når folk kan mene at Spelmann tæller som en 1. divisions-transfer må Risgaard gå ind under samme betegnelse. Spelmann har også spillet for ligalandsholdet. De to transfers minder faktisk en del om hinanden.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægForskellen er bare lige den, at Risgaard var med til at vinde mesterskabet forrige gang AaB gjorde det... Spelmann var med til at rykke ned med Horsens, 2 gange...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægDalsgaard blev hentet i serie 2 som 20-årig.
Risgaard har spillet i en 2. bundesligaklub, ja, men blev altså hentet i SIF. Når folk kan mene at Spelmann tæller som en 1. divisions-transfer må Risgaard gå ind under samme betegnelse. Spelmann har også spillet for ligalandsholdet. De to transfers minder faktisk en del om hinanden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægDet er jo forskelligt hvordan man ser på sådan noget. Jeg vil også kalde Ebbe Sand et produkt af BIF, selvom han var 20 da han kom fra Hadsund. Og som der ellers nævnes, så vandt Risgård DM med AaB, og var en afgørende spiller i det guld, som Kusk var det sidste år.
Risgård var en afgørende spiller i AaB's guldsæson for 6 år siden. Ligesom Spelmann var afgørende for Horsens sæson med 4. plads og pokalfinale - også for nogle år siden. Begge har det tilfælles, at kigger man på deres karriere efter den ene rigtig gode sæson er det gået noget nedad. Desuden kan man finde mange spillere der har været med til at vinde guld og 5-6 år efter, efter at have spillet i en række mindre klubber, altså ikke vil være en succes for et tophold i Superligaen. Så jeg kan stadig ikke helt se hvorfor Risgaard skulle være en mere sikker transfer end Spelmann.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Nu skal fundamentet på plads i klubben. Jeg håber på at der også bliver investeret i et stærkt ungdomsmiljø, scouting, bedre faciliteter og nye tiltag for fans. Hvis man alligevel er villig til at smide mange millioner i klubben, så kunne man måske gøre det med et langsigtet formål, der ikke er bygget op omkring 1.holdet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægRasmus Thelander, Anders K. Jacobsen, Henrik Dalsgaard, Kasper Risgård.... det er jo ikke fordi Kent Nielsen er uvant med at gøre spillere fra 1. division (eller derunder) til profiler i Superligaen.
- lige risgård syntes jeg dog ikke du kan bruge her i den sammenhæng ;) kan godt være han blev hente i 1 div. men med al den erfaring han havde fra tidligere tæller han i mit hoved ikke som 1 divisonsspiller - og da slet ikke som "uprøvet" som jeg faktisk skrev først. Ligesom jeg heller ikke mener Spelmann vil være at betragte som sådan.
- Et eksempel her kunne være Thomas Mikkelsen, der aldrig har spillet andet end på et middelgodt 1 divisionshold og vel ikke har tiltrukket sig den store opmærksomhed.
Men som sagt kan Kent og JH finde den næste Thelander i en 2 divisionsklub så gerne for mig ;)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægForstår ikke helt hvorfor vi skulle igennem tre sæsoner med miserable resultater før Thorborg blev villig til at skyde penge i klubben. Nu håber jeg bare ikke, at alle pengene bliver skudt efter dyre lønninger og vanvittige transfers.
Nu skal fundamentet på plads i klubben. Jeg håber på at der også bliver investeret i et stærkt ungdomsmiljø, scouting, bedre faciliteter og nye tiltag for fans. Hvis man alligevel er villig til at smide mange millioner i klubben, så kunne man måske gøre det med et langsigtet formål, der ikke er bygget op omkring 1.holdet.
Comment
Comment