Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg

MEN...nøgternt betragtet: Vi er et bundhold...og alligevel henter vi træneren for de regerende danske mestre og de regerende pokalvindere + han har lige sendt AaB videre fra Europa League-gruppespillet. Den vinkel vælger jeg at betragte nyheden fra (self med fare for at blive alvorligt skuffet om et års tid).
    Kunne ikke være mere enig. Kæmpe scoop. Om det bliver en succes er ligesom alt andet i fodbol umuligt at spå om. Men...

Vi er overhovedet ikke i en position til at skulle kunne forlange en træneekapicitet med topholds ambitioner og resultater på sit CV, taget det hul vi befinder os i, i betragtning. Hvem skulle gide (ja det må JH jo have kunnet overbevise om).

Hvis man kan få noget negativt ud af denne nyhed, så er det godt nok op af bakke.

Comment

Inden vi hiver Kent Nielsen derop, hvor kun et dansk mesterskab er godt nok, så skulle vi måske lige klappe hesten. Som ChrisOB siger det: OB er ikke AaB. Vi har været igennem en ordentlig rutchetur de sidste ca. 10 år, og hvis Kent Nielsen kan bringe noget udvikling og stabilitet til klubben, så vi kan komme bare lidt væk fra bunden og se nogle unge spillere blomstre, så er det vist mere end rigeligt at drømme om.

Mht Kent Nielsen, så ser jeg umiddelbart ikke AaBs succes som 100% hans fortjeneste. Derimod har de en talentchef/guru som Poul-Erik Andreassen, der virkelig har betydet meget for deres langsigtede talentarbejde. På den konto har Kent måske haft bedre betingelser, end han kan få i OB, og så har de haft det held, at de kunne tiltrække afgørende spillere med fortid i klubben på det helt rigtige tidspunkt - tænker Würtz og Risgaard især. Nu må vi se, hvad Kent Nielsen kan lave sammen med JH. Det kunne være værre. Men det er nu stadig synd for Ove, at han ikke reelt får foråret til at bevise, hvad en 'gammeldags' træner kan over lidt længere tid.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Inden vi hiver Kent Nielsen derop, hvor kun et dansk mesterskab er godt nok, så skulle vi måske lige klappe hesten. Som ChrisOB siger det: OB er ikke AaB. Vi har været igennem en ordentlig rutchetur de sidste ca. 10 år, og hvis Kent Nielsen kan bringe noget udvikling og stabilitet til klubben, så vi kan komme bare lidt væk fra bunden og se nogle unge spillere blomstre, så er det vist mere end rigeligt at drømme om.

Mht Kent Nielsen, så ser jeg umiddelbart ikke AaBs succes som 100% hans fortjeneste. Derimod har de en talentchef/guru som Poul-Erik Andreassen, der virkelig har betydet meget for deres langsigtede talentarbejde. På den konto har Kent måske haft bedre betingelser, end han kan få i OB, og så har de haft det held, at de kunne tiltrække afgørende spillere med fortid i klubben på det helt rigtige tidspunkt - tænker Würtz og Risgaard især. Nu må vi se, hvad Kent Nielsen kan lave sammen med JH. Det kunne være værre. Men det er nu stadig synd for Ove, at han ikke reelt får foråret til at bevise, hvad en 'gammeldags' træner kan over lidt længere tid.
        Meget enig. For mig er signalværdien den vigtigste. Det giver ingen mening at smide - angiveligt - 1,8 mill. efter Kent, hvis der ikke kommer penge på bordet til spillere. Det her bliver enden på en lang træls periode uden håb og tro.

Comment

Spelmann om Kent

http://www.bold.dk/nyt/spelmann-glae...syn-med-kent-n

Comment

Der er kæmpe forskel på Ove P og Kent Nielsen.
            Kent Nielsen kan gennemføre en spillestil og føre spillet op på et højere niveau og på samme tid introducere unge spillere.....Ove P kan redde et hold, men ikke bygge et hold op, det har han i hvert fald ikke vist endnu.
            Samtidig så spiller Kent også langt mere underholdende.....
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...ambitioner-ob/
              Vi kunne da håbe:-)

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Kent Nielsen kan gennemføre en spillestil og føre spillet op på et højere niveau og på samme tid introducere unge spillere.....Ove P kan redde et hold, men ikke bygge et hold op, det har han i hvert fald ikke vist endnu.
                Definer "underholdende" :-)

Jeg personligt synes jo det er mega underholdende at se OB vinde - uanset på hvilken måde, det måtte være sket. Jeg synes også det er underholdende at se to "sprudlende" spillende hold i en forrygende kamp mod hinanden. Jeg syntes faktisk også, det var underholdende at se OB kværne modstanderne under LO.

Hvis jeg husker rigtigt om Kent Nielsen i Horsens og Brøndby, så var det vist ret defensivt orienteret? I Aab har de til gengæld spillet noget, der i mine øjne er underholdende at se på, når nu det ikke lige gælder et hold, jeg holder med.

Min første tanke, da nyheden kom frem var: "aaargh....nej!" - her nogle timer senere: "Hmmm....jo, hvorfor ikke? Det kunne måske gå hen og blive ganske fint"
                Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  FC Midtjylland? Esbjerg? AGF?
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

http://www.fyens.dk/sport/Fireaarig-...rtikel/2630752

http://www.fyens.dk/sport/Kent-Niels...rtikel/2630757

http://www.fyens.dk/sport/Pyt-med-ev...rtikel/2630774
                    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Jan K meget positiv

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...dre-ob/5368413

Comment

Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                        Uha man bliver helt lun i trussen med de udmeldelser fra Graulund

Comment

Morten Crone mener også at Kent får et øget spillerbudget at handle for

http://www.bt.dk/blogs/kan-kent-nielsen-bunde-i-ob
                          Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Uha man bliver helt lun i trussen med de udmeldelser fra Graulund
                            Det lugter af oprustning, det er da helt klart.

Comment

Er nu også yderst positiv.

Et stort plus har Kent i forhold til Ove.

Han får nemmere ved at tiltrække spillere. Ove har et old school ry i dansk fodbold. Bare hør 24-7 podcasten fra uge 51. I dag er Falken og Spelmann også ude at tale positivt om Kent. Da Ove kom var der ikke mange spillere der jublede i pressen. Med Kent som træner tror jeg vi får mulighed for at tiltrække spillere fra en lidt højere hylde end med Ove. Med Ove som træner ville spilleren skulle overbetales.

Det er sat på spidsen og måske har det ikke hold i virkeligheden, men jeg tror ikke det er 100% usandt.

Comment

Havde håbet på OP. Jeg tror desværre KN har haft meget glæde af Kuhn. Ret mig hvis jeg tager fejl, men mener først Aab blev tophold da Kuhn kom tilbage. Men Måske kan KN som navn og person trække nogle bedre spillere til, hvor OP måske har et lidt mere kedeligt ry, på trods af gode resultater.

Comment

Working...
                                X