Oprindeligt indsendt af obforever
Se indlæg
Jeg er absolut enig.
Falk havde en stor mulighed at blive en ægte klublegende han blev jo allerede noget som "OB´s ansigt". Og HAN tabte det. Vi tabte kun en god fodboldspiller, der er mere af denne i verden...
Vi har bygget et podiet for han, han styrtede sig ned. Måske vi byggede dette podiet for tidligt, var for overbevist om sine varme ord om klubånd og "OB-dreng" og derfor er der sådan en vred og skuffelsen i forumet. Måske vi ønskede for megt at vi havde fundet en " Lars Høgh mere" for klubben.
Jeg kan tage det roliger nu. Vi mister en fodboldspiller, JH skal hente erstatning. Ingen over klubben.
Men mig bekymrer lidt dele af diskussionen i forum her nu. Vi kan har forskellige holdninger i forhold til Rasmus Falk. Det er absolut o.k.
Men det lyder for mig som der er også diskussioner "hvem af os er den bedre OB-fan" og det er ikke o.k. for mig. Jeg har ikke lov at tvivle om en anden fans OB-ånd og han har lov at have sin egen mening til den forskellig ting i og om klubben. Og vi står alligevel sammen for vores klub.
Comment