Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
siden tråden bare ikke vil dø, så bruger jeg den også liiige en gang til. Falk ikke med fra start mod lyngby - og har fået trøje nummer 33.....ved godt man ikke altid kan ligge så meget i dem mere - men lugter ikke ligefrem af man regner ham som fast starter.....eller måske er det bare mig der drømmer søde drømme :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægsiden tråden bare ikke vil dø, så bruger jeg den også liiige en gang til. Falk ikke med fra start mod lyngby - og har fået trøje nummer 33.....ved godt man ikke altid kan ligge så meget i dem mere - men lugter ikke ligefrem af man regner ham som fast starter.....eller måske er det bare mig der drømmer søde drømme :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægsiden tråden bare ikke vil dø, så bruger jeg den også liiige en gang til. Falk ikke med fra start mod lyngby - og har fået trøje nummer 33.....ved godt man ikke altid kan ligge så meget i dem mere - men lugter ikke ligefrem af man regner ham som fast starter.....eller måske er det bare mig der drømmer søde drømme :)
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg.. Og nu scorede den mand, som Falk højst sandsynligt skal snuppe startpladsen fra. Glimrende.
Smart at rotere, når de har så stor bredde på kanten.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDet handler om rotation ... ikke om at han ikke skulle være førstevalg.
Smart at rotere, når de har så stor bredde på kanten.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHold nu op med de gode og sandsynlige argumenter...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlægEr jeg den eneste som var tosset over han skred til FCK som trods alt stadig håber på han præsterer godt? Der er et eller andet i mig der håber på en fynboen som præsterer.. Ja, jeg er fuld pt, :P
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægJeg håber han rådner op, først på bænken, siden på tribunen. Men hey, sådan er vi forskellige. ;-)
MvH ChrisOB
Edit: Kan vi snart få flyttet tråden til OT ..jeg orker snart ikke at læse mere om Falk i OB-regiLast edited by manner; 17-07-2016, 06:44.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment