Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJeg mener bare, OB skal tænke langsigtet. Klubben mister Falk. En spiller, som rigtigt meget spil har været bundet op på. Klubben er nødt til at komme videre. Og så må jeg indrømme, at jeg anser næste sæson som vigtigere end denne, og OB skal være klar fra start, når næste sæson går i gang. Naturligvis vil det være noget pis at ende 9-11 - den går ikke. Men hellere i denne sæson end næste.
Spørgsmålet er om holdet, som det ser ud efter dette transfervindue er stærkt nok til at udvikle sig positivt uden Falk på banen. Jeg er bange for, at det kan blive rigtig "dyrt" at tage chancen. Hvis det derimod lykkes at udvikle sig positivt uden Falk på holdet vil det jo være en vigtigere udvikling end med ham på banen - da det jo er fremtiden - så jeg håber du har ret. Men jeg er ekstremt meget i tvivl om det er for stor en chance at tage. Men som andre skriver stepper andre normalt op, når de største i hierarkiet forsvinder - så det kan man jo håbe på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg er fuldstændig enig i at næste sæson er vigtigere end denne - men jeg tror bare på at næste sæson hænger sammen med denne sæson. Tror spillerne på at KN faktisk kan få dem til at rykke sig i forhold til tidligere sæsoner?
Spørgsmålet er om holdet, som det ser ud efter dette transfervindue er stærkt nok til at udvikle sig positivt uden Falk på banen. Jeg er bange for, at det kan blive rigtig "dyrt" at tage chancen. Hvis det derimod lykkes at udvikle sig positivt uden Falk på holdet vil det jo være en vigtigere udvikling end med ham på banen - da det jo er fremtiden - så jeg håber du har ret. Men jeg er ekstremt meget i tvivl om det er for stor en chance at tage. Men som andre skriver stepper andre normalt op, når de største i hierarkiet forsvinder - så det kan man jo håbe på.
Comment
-
http://tipsbladet.dk/blog/martindavi...k-og-fynske-ar
Dels ville han kunne have opnået det samme i Celtic og dels kunne han lade være med at lade sig fotografere i en FCK trøje og offentliggøre det før til sommer ..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæghttp://tipsbladet.dk/blog/martindavi...k-og-fynske-ar
Dels ville han kunne have opnået det samme i Celtic og dels kunne han lade være med at lade sig fotografere i en FCK trøje og offentliggøre det før til sommer ...
Comment
-
Kan så se at OBfans har smadret hans bil og truet ham på livet jfr forsiden af EB ...
Det er så ikke i orden .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægDet er jo egentligt bare et sammenkog af, hvad der er skrevet her. Sjovt nok kommer disse "analyser" altid lidt sent..... Men det er jo også lettere at referere, hvad andre har skrevet og kalde det sit eget efterfølgende."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægKan så se at OBfans har smadret hans bil og truet ham på livet jfr forsiden af EB ...
Det er så ikke i orden ..Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægKan så se at OBfans har smadret hans bil og truet ham på livet jfr forsiden af EB ...
Det er så ikke i orden ..
Det er så meget IKKE i orden. Man må tage "krigen" og skuffelserne med ord...men det er der desværre nogle klaphatte, der ikke evner. MEN - jeg håber virkelig, det ikke har noget på sig!
Comment
-
Jeg mener ikke den her sæson er ligegyldig. I mine øjne er den ekstremt vigtig. Det er for mig sindsygt vgtigt at vi rykker os. Ikke spillemæssigt, men placeringsmæssigt i indeværende sæson. Vi og omverdenen skal kunne stå til maj og sige, OB har rykket sig positivt. Ikke kun spillemæssigt, for det klinger lidt hult hvis vi ender som nummer 10. Tænker det bliver noget nemmere at trække de spillere til vi ønsker, hvis vi ender nummer 5 frem for nummer 10. Vi skal gå efter at ende så højt så muligt lige præcis nu. I mine øjne er der "kun" 5 point op til EL, da jeg ikke tror SE holder hjem plus at 4. pladsen formentlig giver EL.
Falk er nødt til at være omkring holdet da han er vores bedste spiller, især som truppen er nu. Det kan dog ende med en joker rolle hvis vi har spillere nok. Jeg tænker det er urealistisk at han sendes til FCK, og er han i klubben, så syntes jeg altså han skal med i truppen, uagtet hvad der er sket.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægJeg mener ikke den her sæson er ligegyldig. I mine øjne er den ekstremt vigtig. Det er for mig sindsygt vgtigt at vi rykker os. Ikke spillemæssigt, men placeringsmæssigt i indeværende sæson. Vi og omverdenen skal kunne stå til maj og sige, OB har rykket sig positivt. Ikke kun spillemæssigt, for det klinger lidt hult hvis vi ender som nummer 10. Tænker det bliver noget nemmere at trække de spillere til vi ønsker, hvis vi ender nummer 5 frem for nummer 10. Vi skal gå efter at ende så højt så muligt lige præcis nu. I mine øjne er der "kun" 5 point op til EL, da jeg ikke tror SE holder hjem plus at 4. pladsen formentlig giver EL.
Falk er nødt til at være omkring holdet da han er vores bedste spiller, især som truppen er nu. Det kan dog ende med en joker rolle hvis vi har spillere nok. Jeg tænker det er urealistisk at han sendes til FCK, og er han i klubben, så syntes jeg altså han skal med i truppen, uagtet hvad der er sket.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægenig .. På trods af følelser og smerten over Falk så er fodbold stadig en sport hvor det handler om at vinde ... Vi har i alt for lang tid været et hold/klub gennemsyret af taber mentalitet og middelmådighed .. Det handler ikke blot om at være med , det handler om at vinde .Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægMagge for f.... Jeg er enig med dig (og andre) OB skal lande så højt i tabellen som muligt, og det gøres bedst med Falk i topform, det er vel ikke nødvendigt at minde om hans assist-statistik og hans (for få) scoringer. Hvis han bliver har OB nu 6 mdr. til at finde en fornuftig afløser.
Kan da ikke forestille mig at det er første gang du tænker : han har sgu ret ham der . ;-)
Kent har ingen følelser i klemme og som træner skal han stille det stærkeste hold han har til rådighed .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægenig .. På trods af følelser og smerten over Falk så er fodbold stadig en sport hvor det handler om at vinde ... Vi har i alt for lang tid været et hold/klub gennemsyret af taber mentalitet og middelmådighed .. Det handler ikke blot om at være med , det handler om at vinde .Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
Comment