Jeg tillader mig lige at stille et måske dumt spørgsmål (det er baseret på manager, så rimelig dumt). Men er der ikke noget med kompensation hvis spillere under 24 år skifter ved kontrakt udløb? Ved godt det måske ikke er de store penge, men alt er vel bedre end 0 kr.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægJeg tillader mig lige at stille et måske dumt spørgsmål (det er baseret på manager, så rimelig dumt). Men er der ikke noget med kompensation hvis spillere under 24 år skifter ved kontrakt udløb? Ved godt det måske ikke er de store penge, men alt er vel bedre end 0 kr.
EDIT: Jeg blev nysgerrig og søgte lidt på det. Så vidt jeg kan finde ud af fra DBUs hjemmeside, og diverse artikler, så gælder kompensationsreglerne kun når en spiller skifter hen over landegrænser. Ergo ville vi modtage kompensation for Falk, hvis han skiftede til Holland, men ikke hvis han skifter til Brøndby eller FCM.Last edited by Onkel Riffel; 15-01-2016, 18:59."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Kunne det være Falk? Godt nok ikke helt samme plads men alliwl
http://www.bt.dk/superligaen/staale-...aeppe-bendtner
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKunne det være Falk? Godt nok ikke helt samme plads men alliwl
http://www.bt.dk/superligaen/staale-...aeppe-bendtner
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægUndskyld. Jeg skal nok læse alle 4000000000 tråde inden jeg skriver en anden gang
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægFalk rygtes til Celtic i Skotland. (Kilde BT)
Det kan sgu godt være jeg er naiv her, MEN der er altså også andre ting på spil end penge og guldmedaljer i det game her og det ved en god fyr som Falk jo godt.
Det optimale vil naturligvis være at Falk forlænger med OB. Det næstbedste vil være at han skifter til en udenlandsk klub nu, hvor han får masser af spilletid og OB samtidig får en transfer, som vi kan hente en Izunna eller lign. for.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSamtlige posts i samtlige 4000000000 tråde tak
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægJeg har da helt klart en tro på at en fyr som Falk har så meget pli og klubfølelese at han godt kan se det følelsesmæssigt problematiske ved at skifte til en anden dansk klub, især hvis det samtidig er på en fri transfer. Det vil jo nærmest være at pisse OB op og ned af ryggen. Det er noget som udenlandske lejesvende og lign. kan gøre, men det er sgu uværdigt, hvis en af klubbens egne drenge gør den slags.
Det kan sgu godt være jeg er naiv her, MEN der er altså også andre ting på spil end penge og guldmedaljer i det game her og det ved en god fyr som Falk jo godt.
Det optimale vil naturligvis være at Falk forlænger med OB. Det næstbedste vil være at han skifter til en udenlandsk klub nu, hvor han får masser af spilletid og OB samtidig får en transfer, som vi kan hente en Izunna eller lign. for.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægJeg har da helt klart en tro på at en fyr som Falk har så meget pli og klubfølelese at han godt kan se det følelsesmæssigt problematiske ved at skifte til en anden dansk klub, især hvis det samtidig er på en fri transfer. Det vil jo nærmest være at pisse OB op og ned af ryggen. Det er noget som udenlandske lejesvende og lign. kan gøre, men det er sgu uværdigt, hvis en af klubbens egne drenge gør den slags.
Prøv at spørge dig selv: hvis der kom en arbejdsgiver og ville give dig 30-40% lønforhøjelse (eller ligefrem fordoble din løn) - hvor loyal ville du så være?
Comment
-
http://www.mitfyn.dk/article/669930Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment