Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Real Madrid - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Real stillede med: Canizares, Quique Sanchez, Luis Enrique, Alkorta, Redondo, Butragueno, Alfonso, Amavisca, Laudrup, Martin Vazquez.

    OB:
    Lars Høgh
    Nedergaard Johnny Hansen Hemmingsen Dethlefsen
    Ulrik Pedersen Jens Melvang C. Hemmingsen Schjönberg
    Jes Thorup Tchami

    Comment


      #17
      Jeg kommer vidst lidt for sent ind i den her, kan jeg se. Jeg har en DVD med kampen liggende, hvis det stadig skulle være aktuelt :-)

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
        Real stillede med: Canizares, Quique Sanchez, Luis Enrique, Alkorta, Redondo, Butragueno, Alfonso, Amavisca, Laudrup, Martin Vazquez.

        OB:
        Lars Høgh
        Nedergaard Johnny Hansen Hemmingsen Dethlefsen
        Ulrik Pedersen Jens Melvang C. Hemmingsen Schjönberg
        Jes Thorup Tchami
        Tak for det!
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          De glemmer aldrig, i den spanske hovedstad... Efter Reals nederlag mod Schalke, lød overskriften i Marca:

          "Spøgelset fra Odense, fløj over Bernabeu"

          http://www.marca.com/2015/03/10/futb...426027947.html

          :-)
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #20
            Hold kæft hvor bliver jeg stolt! Det er et klip, der ikke kan ses nok gange!! https://www.youtube.com/watch?v=0tc0TLFIzAI Det er et klip, der ikke kan ses nok gange!!

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Hold kæft hvor bliver jeg stolt! Det er et klip, der ikke kan ses nok gange!! https://www.youtube.com/watch?v=0tc0TLFIzAI Det er et klip, der ikke kan ses nok gange!!
              Man får sgu kuldegysninger hver gang man ser de klip fra den kamp

              Comment


                #22
                En kamp der stadig vækker større følelser
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                  Real stillede med: Canizares, Quique Sanchez, Luis Enrique, Alkorta, Redondo, Butragueno, Alfonso, Amavisca, Laudrup, Martin Vazquez.

                  OB:
                  Lars Høgh
                  Nedergaard Johnny Hansen Hemmingsen Dethlefsen
                  Ulrik Pedersen Jens Melvang C. Hemmingsen Schjönberg
                  Jes Thorup Tchami
                  Klart vi vinder, når Real kun stiller med ti mand...
                  Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    En kamp der stadig vækker større følelser
                    Ja når "Odense" hænger over Bernabeu selv den dag i dag, så er det vist hele vejen rundt den gør det... det siger lidt om hvad det egentlig var der skete den aften... :-)
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #25
                      Til de interesseret kan det nævnes, at der er en udsendelse på 30 min på tv2play omhandlende de to kampe mod real.

                      Høgh'en, Kim Brink, Morten Bisgaard og Flemming Toft udtaler sig om kampen.

                      Comment


                        #26
                        http://tipsbladet.dk/afstemning/hvil...vaeret-stoerst
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #27
                          Lidt misvisende overskrift i forhold til, hvad afstemningen handler om, synes jeg.
                          Jeg troede, man skulle stemme om (igen igen) hvilket enkeltstående resultat, der var det største - og det synes jeg uden tvivl den samlede sejr til OB over Real er.
                          Men her handler det om hele turneringen/sæsonen - og der synes jeg faktisk at BIF's semifinale og få minutter fra finalen er den største.
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Lidt misvisende overskrift i forhold til, hvad afstemningen handler om, synes jeg.
                            Jeg troede, man skulle stemme om (igen igen) hvilket enkeltstående resultat, der var det største - og det synes jeg uden tvivl den samlede sejr til OB over Real er.
                            Men her handler det om hele turneringen/sæsonen - og der synes jeg faktisk at BIF's semifinale og få minutter fra finalen er den største.
                            Helt enig. Største enestående resultat er miraklet i Madrid, men vores samlede UEFA cup den sæson kommer altså ikke op på, at Brøndby var nærmest sekunder fra at slå Roma ud i semifinalen.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Lidt misvisende overskrift i forhold til, hvad afstemningen handler om, synes jeg.
                              Jeg troede, man skulle stemme om (igen igen) hvilket enkeltstående resultat, der var det største - og det synes jeg uden tvivl den samlede sejr til OB over Real er.
                              Men her handler det om hele turneringen/sæsonen - og der synes jeg faktisk at BIF's semifinale og få minutter fra finalen er den største.

                              Comment


                                #30
                                Tv2 sport nu!!!!!!!

                                Comment

                                Working...
                                X