Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Real Madrid - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Real Madrid - OB

    Halløj

    Da det jo meget snart er 20 året for denne kamp, ville jeg høre, om der var nogen derude, som havde kampen? vil meget gerne se den på lørdag i festligt lag.

    #2
    Der er ingen, som har den?

    Comment


      #3
      https://www.youtube.com/watch?v=0tc0TLFIzAI

      Ved ikke om det her kan hjælpe ;)

      Comment


        #4
        Prøv at søge i det gl forum , måske der er noget hjælp der . Den har været eftetsøgt før .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #5
          Jeg var ikke ret gammel dengang for 20 år siden - jeg husker kampen, som jeg havde fået lov at se med strenge formaninger om, at jeg ikke måtte råbe hvis vi vandt - vist noget med en kolikramt lillebror!
          Men med mine begrænsede minder, vil jeg gerne høre et par røverhistorier fra jer som var gamle nok til at sejren blev fejret, og måske har lidt mere tydelige minder end mig.
          Hvor var du da OB vandt over Real, hvordan fejrede du det? osv.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Rene_Razz Se indlæg
            Hvor var du da OB vandt over Real, hvordan fejrede du det? osv.
            På arbejde
            Det kan jeg stadig godt ærgre mig over den dag i dag...

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Rene_Razz Se indlæg
              Jeg var ikke ret gammel dengang for 20 år siden - jeg husker kampen, som jeg havde fået lov at se med strenge formaninger om, at jeg ikke måtte råbe hvis vi vandt - vist noget med en kolikramt lillebror!
              Men med mine begrænsede minder, vil jeg gerne høre et par røverhistorier fra jer som var gamle nok til at sejren blev fejret, og måske har lidt mere tydelige minder end mig.
              Hvor var du da OB vandt over Real, hvordan fejrede du det? osv.
              jeg sad derhjemme i min stue helt alene, og fuldstændig omringet af ingen øl med lige så strenge formaninger fra fruen om ikke at råbe på noget tidspunkt, vores 2 årige søn havde ikke på noget tidspunkt sovet igennem p.gr.a. øreproblemer. Udbruddet ved 1-0 målet blev holdt således at sønnike kun lige vågnede i 2 sek. Resten af kampen foregik på stolekanten med nerverne helt uden på tøjet og meget sent i kampen, og før 2-0 målet kunne jeg slappe af og have en underlig mat og ligegyldig fornemmelse på trods af at det sikkert blev til en fuldstændig vanvittig og helt ubrugelig sejr på udebane over Real Madrid.......så målet til 2-0 og jeg råbte og skreg som en sindsyg og vækkede naturligvis sønnen og aldrig har jeg fået en så stor skideballe som jeg var helt og aldeles ligeglad med, den forsvandt bare i en jubel og lykkerus som jeg næppe har haft siden og netop som jeg skriver dette kan jeg mærke de små hår rejse sig og en lille klump i halsen der trænger sig på
              Last edited by manner; 05-12-2014, 13:27.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                http://www.fyens.dk/sport/Teaser-Abi...rtikel/2620675

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                  På arbejde
                  Det kan jeg stadig godt ærgre mig over den dag i dag...
                  Var også på arbejde, havde heldigvis ikke travlt, så selv om det officielt var strengt forbudt at se TV, så havde vi jo alligevel et gammelt fjernsyn gemt ude i omklædningsrummet, som vi trillede frem når der var lejlighed til det og de høje herrer var gået hjem - så fik mig lusket til at se det meste af kampen, men må indrømme at det meste, udover selve målene, i dag er forsvundet i surrealistiske glemselståger. husker egentlig mest, at jeg efter kampen ringede til min lillebror - ikke ham der skriver her i tråden, den anden - han havde, uvist hvorfor, hverken set eller hørt noget, så jeg spurgte, med al den påtagede ro i stemmen jeg var i stand til at mønstre, om han havde hørt noget fra Madrid? "Næh, hvorfor, har du, hvad blev det?". "2-0". "Til Real?". "Nej, til OB!" (stadig med påtaget ro i stemmen). "DET` LØØØØØØØØØGN!!!!!! DU TAR PIS PÅ MIG!!!" skreg han i den anden ende. Men det gjorde jeg jo ikke

                  I den følgende tid var det helt sjovt at være fynbo i eksil i hovedstaden.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Rene_Razz Se indlæg
                    Hvor var du da OB vandt over Real, hvordan fejrede du det? osv.
                    Var næsten lige fyldt 11, så det foregik hjemme i de gamles stue... Husker jeg spænede rundt i stuen, og så kom min fatter hjem fra arbejde lige i minutterne efter, så han fik selvfølgelig ikke en chance for at komme ind af døren, men han havde godt fulgt med i radioen sagde han med et stort smil, han plejer ellers at være ligeglad når ikke det var VB men han kendte selvfølgelig godt mit hjerte for OB, og så kommer det jeg måske næsten husker bedst, da han sagde, "mon OB så siger undskyld til Laudrup nu"

                    Det sidste kom sig af en forside på EB, efter Laudrups mål i Odense, hvor han sagde "UNDSKYLD OB" og det synes jeg åbenbart var noget fis dengang, det irriterede mig helt vildt, så jeg kom endnu mere op og ringe der, og jeg tror faktisk jeg VAR flyvende lige et øjeblik...

                    Dagene efter i skolen, i idrætsforeningen, osv. var også fantastiske, pludselig gik det fra kun at være mig der snakkede OB, til at alle gjorde det...

                    Har i øvrigt dette som fast coverbillede på Facebook, og vil da opfordre folk til at bruge den på 20 års dagen, bare lige for at markere...

                    Last edited by Kaspernon; 05-12-2014, 16:02.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #11
                      Det billede skal helt sikkert på Facebook i morgen
                      Jeg har kampen på både DVD og VHS. Bla. Med en ung Jes Dorph ved nyhedsroret i pausen. Jeg har bare ingen mulighed for at brænde over osv. Men hvis nogen kan, vil jeg da gerne udlåne min dvd.
                      Iøvrigt, er der nogen der kan huske et Laudrup citat i forbindelse med kampen. Noget ala, nogen gange er der mennesker der stående på jorden rækker ud efter månen(eller stjernerne) og når den/dem Kan ikke huske om det er sådan, eller hvor jeg har læst det. Anyone???

                      Comment


                        #12
                        http://www.bt.dk/fodbold/dengang-lar...d-fylder-rundt

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                          Det billede skal helt sikkert på Facebook i morgen
                          Jeg har kampen på både DVD og VHS. Bla. Med en ung Jes Dorph ved nyhedsroret i pausen. Jeg har bare ingen mulighed for at brænde over osv. Men hvis nogen kan, vil jeg da gerne udlåne min dvd.
                          Iøvrigt, er der nogen der kan huske et Laudrup citat i forbindelse med kampen. Noget ala, nogen gange er der mennesker der stående på jorden rækker ud efter månen(eller stjernerne) og når den/dem Kan ikke huske om det er sådan, eller hvor jeg har læst det. Anyone???
                          Det var et valdano citat, han var generelt en stor poet. Jeg vil virkelig gerne låne den dvd

                          Comment


                            #14
                            Tak for jeres historier! :-)

                            Comment


                              #15
                              Er der nogen den kan skrive opstyllingen af kampen? Jeg kan ikke finde den i nettet.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X