Halløj
Da det jo meget snart er 20 året for denne kamp, ville jeg høre, om der var nogen derude, som havde kampen? vil meget gerne se den på lørdag i festligt lag.
Da det jo meget snart er 20 året for denne kamp, ville jeg høre, om der var nogen derude, som havde kampen? vil meget gerne se den på lørdag i festligt lag.

med lige så strenge formaninger fra fruen om ikke at råbe på noget tidspunkt, vores 2 årige søn havde ikke på noget tidspunkt sovet igennem p.gr.a. øreproblemer. Udbruddet ved 1-0 målet blev holdt således at sønnike kun lige vågnede i 2 sek. Resten af kampen foregik på stolekanten med nerverne helt uden på tøjet og meget sent i kampen, og før 2-0 målet kunne jeg slappe af og have en underlig mat og ligegyldig fornemmelse på trods af at det sikkert blev til en fuldstændig vanvittig og helt ubrugelig sejr på udebane over Real Madrid.......så målet til 2-0 og jeg råbte og skreg som en sindsyg og vækkede naturligvis sønnen og aldrig har jeg fået en så stor skideballe som jeg var helt og aldeles ligeglad med, den forsvandt bare i en jubel og lykkerus som jeg næppe har haft siden 
- han havde, uvist hvorfor, hverken set eller hørt noget, så jeg spurgte, med al den påtagede ro i stemmen jeg var i stand til at mønstre, om han havde hørt noget fra Madrid? "Næh, hvorfor, har du, hvad blev det?". "2-0". "Til Real?". "Nej, til OB!" (stadig med påtaget ro i stemmen). "DET` LØØØØØØØØØGN!!!!!! DU TAR PIS PÅ MIG!!!" skreg han i den anden ende. Men det gjorde jeg jo ikke 
Comment