Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom SIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    spelman

    Comment


      #17
      jeg synes det må være DH eller Spellman. DH har forlængst fundet sit gamle høje niveau som gav ham en landskamp, det er dejligt at se på. Spellman er i sit es og er som altid god for en benhård arbejdsindsats, men han vokset en smule med OP som træneren der ikke placerer ham på kanten eller andre underlige steder.
      Målet i går afgør det det for mig
      Spellman MOM
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Ruud i stærk konkurrence med Spelman. Høgh spillede vel også en god kamp. Resten var ret så ringe.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          jeg synes det må være DH eller Spellman. DH har forlængst fundet sit gamle høje niveau som gav ham en landskamp, det er dejligt at se på. Spellman er i sit es og er som altid god for en benhård arbejdsindsats, men han vokset en smule med OP som træneren der ikke placerer ham på kanten eller andre underlige steder.
          Målet i går afgør det det for mig
          Spellman MOM
          Nu er det ikke for at være flueknepper, men så vidt jeg husker fik ikke spilletid.

          Nå, men jeg stemmer ligeledes på Spelmann!

          Comment


            #20
            Spelmann får min stemme. Matchvinder, fighter der går forrest.

            Ruud og Daniel Høegh spillede også godt, mens resten var enten middelmådige eller decideret dårlige. Specielt i 2. halvleg.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #21
              DH får 02 i BT idag
              LN og KL får 4

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                Nu er det ikke for at være flueknepper, men så vidt jeg husker fik ikke spilletid.

                Nå, men jeg stemmer ligeledes på Spelmann!
                det skal jeg ikke kunne afgøre, jeg husker det som han fik debut, meneeh correct me if i'm wrong 👍
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  DH får 02 i BT idag
                  LN og KL får 4
                  Det er jo bare bt ffs....... de har formentlig slet ikke set kampen

                  Comment


                    #24
                    Det var med ligalandsholdet at DH fik spilletid/debut(mod Canada)... i øvrigt også den kamp hvor Kirkeskov fik sin...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #25
                      ER
                      Nu går fremad

                      Comment


                        #26
                        Spelmann var min MOM.

                        Høegh, Ruud og Toppel (fra livet og op) var også gode. LN spillede under niveau. Kryger startede godt, men blev pakket helt ind i 2. halvleg. Jeg synes godt Ove havde kunne skifte Lado ind, og få lidt mere fysik i duellerne mod Holst. Lidt det samme med Azer. Han var stærk i første halvleg, men faldt noget i niveau i anden.

                        Ari var skidt (igen), KLs første og anden halvleg var dag og nat, Falk var elendig, Emil var middelmådig. Det var rart, at vi igen vandt en kamp, hvor vi faktisk ikke var særligt gode.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Det var med ligalandsholdet at DH fik spilletid/debut(mod Canada)... i øvrigt også den kamp hvor Kirkeskov fik sin...
                          👍 så lidt rigtigt alliwl 😊
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Spelmann var min MOM.

                            Høegh, Ruud og Toppel (fra livet og op) var også gode. LN spillede under niveau. Kryger startede godt, men blev pakket helt ind i 2. halvleg. Jeg synes godt Ove havde kunne skifte Lado ind, og få lidt mere fysik i duellerne mod Holst. Lidt det samme med Azer. Han var stærk i første halvleg, men faldt noget i niveau i anden.

                            Ari var skidt (igen), KLs første og anden halvleg var dag og nat, Falk var elendig, Emil var middelmådig. Det var rart, at vi igen vandt en kamp, hvor vi faktisk ikke var særligt gode.
                            +1

                            Comment


                              #29
                              Spelmann.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Spelmann var min MOM.

                                Høegh, Ruud og Toppel (fra livet og op) var også gode. LN spillede under niveau. Kryger startede godt, men blev pakket helt ind i 2. halvleg. Jeg synes godt Ove havde kunne skifte Lado ind, og få lidt mere fysik i duellerne mod Holst. Lidt det samme med Azer. Han var stærk i første halvleg, men faldt noget i niveau i anden.

                                Ari var skidt (igen), KLs første og anden halvleg var dag og nat, Falk var elendig, Emil var middelmådig. Det var rart, at vi igen vandt en kamp, hvor vi faktisk ikke var særligt gode.
                                100000000% enig i det hele

                                Comment

                                Working...
                                X