spelman
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Mom SIF-OB
Collapse
X
-
jeg synes det må være DH eller Spellman. DH har forlængst fundet sit gamle høje niveau som gav ham en landskamp, det er dejligt at se på. Spellman er i sit es og er som altid god for en benhård arbejdsindsats, men han vokset en smule med OP som træneren der ikke placerer ham på kanten eller andre underlige steder.
Målet i går afgør det det for mig
Spellman MOMBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg synes det må være DH eller Spellman. DH har forlængst fundet sit gamle høje niveau som gav ham en landskamp, det er dejligt at se på. Spellman er i sit es og er som altid god for en benhård arbejdsindsats, men han vokset en smule med OP som træneren der ikke placerer ham på kanten eller andre underlige steder.
Målet i går afgør det det for mig
Spellman MOM
Nå, men jeg stemmer ligeledes på Spelmann!
Comment
-
Spelmann får min stemme. Matchvinder, fighter der går forrest.
Ruud og Daniel Høegh spillede også godt, mens resten var enten middelmådige eller decideret dårlige. Specielt i 2. halvleg.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægNu er det ikke for at være flueknepper, men så vidt jeg husker fik ikke spilletid.
Nå, men jeg stemmer ligeledes på Spelmann!Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Spelmann var min MOM.
Høegh, Ruud og Toppel (fra livet og op) var også gode. LN spillede under niveau. Kryger startede godt, men blev pakket helt ind i 2. halvleg. Jeg synes godt Ove havde kunne skifte Lado ind, og få lidt mere fysik i duellerne mod Holst. Lidt det samme med Azer. Han var stærk i første halvleg, men faldt noget i niveau i anden.
Ari var skidt (igen), KLs første og anden halvleg var dag og nat, Falk var elendig, Emil var middelmådig. Det var rart, at vi igen vandt en kamp, hvor vi faktisk ikke var særligt gode."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægSpelmann var min MOM.
Høegh, Ruud og Toppel (fra livet og op) var også gode. LN spillede under niveau. Kryger startede godt, men blev pakket helt ind i 2. halvleg. Jeg synes godt Ove havde kunne skifte Lado ind, og få lidt mere fysik i duellerne mod Holst. Lidt det samme med Azer. Han var stærk i første halvleg, men faldt noget i niveau i anden.
Ari var skidt (igen), KLs første og anden halvleg var dag og nat, Falk var elendig, Emil var middelmådig. Det var rart, at vi igen vandt en kamp, hvor vi faktisk ikke var særligt gode.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægSpelmann var min MOM.
Ari var skidt (igen), KLs første og anden halvleg var dag og nat, Falk var elendig, Emil var middelmådig. Det var rart, at vi igen vandt en kamp, hvor vi faktisk ikke var særligt gode.
Comment
Comment